tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

9 مدل مختلف شلوار جین برای خانم ها | راهنمای استایل راحت

9 مدل مختلف شلوار جین برای خانم ها | راهنمای استایل راحت : این راهنمای مفید به شما کمک می کند تا لباس جین مورد علاقه خود را از میان بسیاری از انواع دیگر انتخاب کنید.

غیرقابل انکار است که شلوار جین نعمتی واقعی برای بشریت است و آنها اینجا هستند تا برای همیشه با ما بمانند. شلوار جین راحت و فوق العاده شیک، مورد علاقه همه است. به همین دلیل است که آنها در طول زمان دستخوش دگرگونی قابل توجهی شده اند و انواع مختلف شلوار جین وجود خود را در بین ما ایجاد کرده است.

از شلوار جین تنگ گرفته تا شلوارهای گشاد از جین های مامان تا جین های دوست پسر شلوار جین همه چیز را دیده است به غیر از رنگ‌های استاندارد آبی و مشکی، رنگ‌های زیادی روی این شلوار آزمایش شده است.

و بهترین بخش این است که آنها همیشه عالی هستند بنابراین با آگاهی از اهمیت شلوار جین، امروز قصد داریم شما را با انواع شلوار جین موجود آشنا کنیم. حالا بدون هیچ مقدمه ای، ادامه دهید و قطعه را بخوانید!

9 مدل مختلف شلوار جین برای خانم ها | راهنمای استایل راحت

9 مدل مختلف شلوار جین برای خانم ها | راهنمای استایل راحت

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه باکلاس لباس بپوشیم؟

چگونه باکلاس لباس بپوشیم؟ :‌ ظرافت یک انتخاب سبک زندگی است که از طریق سلیقه شما در لباس منعکس می شود. اگر می خواهید بدانید چگونه باکلاس لباس بپوشید، در صفحه مناسبی قرار گرفته اید. لباس های شما از نظر بصری وضعیت ذهن شما را نشان می دهد و راه های مختلفی برای استایل دادن به لباس هایتان وجود دارد. از اکسسوری کردن لباس‌های تک رنگ گرفته تا ست کردن آن‌ها با کفش مناسب، فکر زیادی به یک ظاهر زیبا می‌رود.

اما صادقانه بگوییم، شما نمی توانید به یک لباس خاص برچسب شیک بزنید و دیگران را نادیده بگیرید. اگر می دانید چگونه با اعتماد به نفس یک لباس براق بپوشید، این همان چیزی است که باکلاس است! در این مقاله، به این خواهیم پرداخت که چگونه می توانید قطعات مینیمال و ظریف خود را برای ایجاد ظاهری باکلاس مونتاژ کنید.

1. نوع بدن خود را بشناسید

داشتن استایل با کلاس با تشخیص نوع بدن شما شروع می شود. به کسی که به شما چیز دیگری می گوید گوش نکنید. آیا اغلب تصور می کنید که به یک روش خاص نگاه می کنید و در نهایت برعکس به نظر می رسید؟ به احتمال زیاد روی لباس هایی سرمایه گذاری می کنید که با اندام شما مطابقت ندارند. در مورد انتخاب های خود واقع بین باشید. با مشخص کردن نوع بدن خود و اینکه چه چیزی روی آن خوب به نظر می رسد، شروع کنید. 

چگونه باکلاس لباس بپوشیم؟

بیشتر بخوانید: فرم بدن شما چیست؟راهنمای کلی برای تشخیص فرم بدنی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

استایل شیک کودکانه زیر ده سال مناسب برای دختران

استایل شیک کودکانه زیر ده سال مناسب برای دختران : لباس برای بچه ها یک واحد مجزا در صنعت مد است اکثر طراحان مدرن توانستند خلاقیت خود را از سمت جدید نشان دهند. لباس های دخترانه مدت هاست که خسته کننده و یکنواخت نیستند.

با این حال، اجراهای مد سال 2023 گواه این است که لباس های شیک برای کودکان در دسترس هستند. طراحان مجموعه های کاملی از لباس های کودکان را ارائه کردند، بنابراین اکنون هر بچه ای می تواند مد روز و شیک به نظر برسد.

استایل شیک کودکانه زیر ده سال مناسب برای دختران

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

استایل با شلوار جین فاق بلند

استایل با شلوار جین فاق بلند :‌ شلوار جین کمر بلند بسیار محبوب است. آنها هرگز از مد نمی افتند. برای این منظور می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه شلوار جین کمر بلند را به طور کامل بپوشید تا هر بار که آن را می پوشید، جذاب به نظر برسید. واقعاً مهم نیست که چه نوع بدنی دارید. این شلوار جین اگر به روشی مناسب استایل شده باشد همیشه برای شما عالی به نظر می رسد. امروزه آنها همچنین در انواع مختلف موجود هستند، از شلوار جین بوی فرند گرفته تا شلوار جین زاپ دار، جین مامان استایل ! تنها کاری که اکنون باید انجام دهید این است که به پایین بروید و این مطلب را بخوانید.

10 ایده استایل با شلوار جین فاق بلند

1. شلوار جین فاق بلند با کیمونو

یک لباس پولک دار و یک کیمونو بپوشید. لباسی که به خوبی در کنار هم قرار گرفته باشد می تواند برای هر موقعیتی مناسب باشد. این استایل را با یک کیف براق و کفش با پاشنه های پلت فرم ست کنید.

استایل با شلوار جین فاق بلند

2.با یک سویشرت به سبک تاپ کراپ

همه ما تاپ‌های کراپ خود را دوست داریم و تصور می‌کنیم که آن‌ها با لباس‌هایی با کمر کوتاه ست می‌شوند، اما آن را با شلوار جین تنگ با کمر بالا امتحان کنید. رنگ‌های خاکستری بسیار محبوب هستند، بنابراین یکی از آن‌ها را تهیه کنید و استایل تک رنگ را امتحان کنید.

استایل با شلوار جین فاق بلند

3. با  هودی و بوت های جیر

کمدهای زمستانی ما پر از هودی، پلیور و غیره است، پس یکی از آنها را با یک شلوار جین مشکی ساده و ژاکت ست کنید و ظاهر را با چکمه های جیر به پایان برسانید. اگر کد لباس سختی ندارند، می توانید این لباس را در دفتر نیز بپوشید.

استایل با شلوار جین فاق بلند

4. شلوار جین فاق بلند طرحدار با یک ژاکت خز درشت

این جین های چاپ شده فوق العاده زیبا هستند، اینطور نیست؟ یک بافت رنگی پررنگ را بپوشانید و یک ژاکت خز درشت به تن کنید. 

استایل با شلوار جین فاق بلند

5. با کت چرم و شال گردن

شلوار جین فاق بلند بپوشید و اگر شلوار جینتان جذب است، آن را با یک کت چرم، شال گردن و یک جفت بوت بلند بپوشید. بوت های مچی نیز عالی به نظر می رسد. فرقی نمی کند انحنا دار باشید یا لاغر، فقط این را امتحان کنید.

استایل با شلوار جین فاق بلند

6. با یک تی شرت سفید ساده 

فقط آن را با تی شرت های معمولی یقه V سفید یا مشکی خود بپوشید تا ظاهری شیک و روزمره داشته باشید.

استایل با شلوار جین فاق بلند

7. با تی شرت و ژاکت بلند رنگ پررنگ

تاپ یا تی شرت های رنگی معمولی خود را بپوشید و یک ژاکت رنگی پررنگ به آن اضافه کنید. 

استایل با شلوار جین فاق بلند

بیشتر بخوانید: ست لباس با ژاکت کش بافت پشمی + آموزش

8. با ژاکت یا تاپ یقه لاک پشت

یقه یقه اسکی پوشیده شده در یک شلوار جین با کمر بلند لاغر یا مدل جین بوی فرند، بسیار مهم است. یک ژاکت بدون آستین پفی اضافه کنید تا این ظاهر را زیباتر کنید.

استایل با شلوار جین فاق بلند

9. با تاپ مشکی

لباس‌های یک‌تکه یا دامن‌های مدادی را برای شلوار جین کمر بلند پاره‌تان و یک تاپ شیک که فوراً ظاهر مهمانی به شما می‌دهد، کنار بگذارید.  

استایل با شلوار جین فاق بلند

10. با تاپ بدون پشت

اگر در مورد آن فکر کنید، تاپ های بدون پشت با شلوار جین کمر بلند بهتر به نظر می رسند. این احتمالاً به این دلیل است که آن شلوار جین بیشتر از شلوار جین معمولی تان را بالا می برد و در نتیجه لباس کلی را تقویت می کند.

استایل با شلوار جین فاق بلند

سخن آخر:

امیدواریم از این روش ها استفاده کرده و بتوانید به بهترین روش استایل خود ار با شلوارهای فاق بلند طراحی کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم بخوانید: با هر نوع شلوار جین چه لباسی بپوشیم؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چند نکته مهم درباره لباس های لینن

چند نکته مهم درباره لباس های لینن :‌ زنان باید بیشتر اوقات کتان بپوشند. این یک پارچه طبیعی فوق‌العاده است که به پوست اجازه می‌دهد به خوبی نفس بکشد و آن را به پارچه‌ای عالی برای پوشیدن در دماها و آب و هوای گرم‌تر تبدیل می‌کند. نه تنها هنگام پوشیدن عالی به نظر می رسد، بلکه راحت و همچنین به راحتی پوشیده می شود و با لباس های غیر کتان ترکیب می شود.

شلوار

 شلوار کتان خود را با کفش پاشنه دار، تخت یا با کفش کتانی بپوشید. آنها راحت و در عین حال با کلاس هستند و می توانید آنها را با تاپ و کت های مختلف ست کنید و برای موقعیت های مختلف ظاهر و استایل های متفاوتی ایجاد کنید. شلوار کتان کاملاً یکی از بهترین لباس‌های تابستانی برای نگهداری در کمد لباس شماست!

چند نکته مهم درباره لباس های لینن

کت و شلوار

به دلیل احساس غیررسمی آن، ممکن است کسی استدلال کند که کت و شلوارهای کتان برای ساعات بعد از کار بهتر از محل کار هستند. اگر موافقید، پس از کت و شلوارهای کتان برای مراسم‌های آرام‌تر استفاده کنید، جایی که هنوز به یک لباس نسبتاً شیک نیاز دارید.

چند نکته مهم درباره لباس های لینن

برای شیک کردن آن، پارچه کت و شلواری را به رنگ آبی روشن یا سرمه ای انتخاب کنید و زیر آن را با پیراهن یا بلوز رنگ روشن ست کنید. چیزی که در مورد کت و شلوارهای کتان بسیار عالی است این است که می توانید آن را در اکثر مهمانی های تابستانی بپوشید، زیرا گاه به گاه و در عین حال شیک و عالی در هوای گرم است.

این قانون ساده را به خاطر بسپارید: اگر احساس می‌کنید که باید یک کت روی کت و شلوار خود بپوشید، پس فصل کتانی زود است. کتانی خود را در کمد بگذارید تا هوا به اندازه کافی گرم شود که یک کت کتانی/کت کتانی برای گرم ماندن کافی باشد.

دامن

دامن‌های کتان برای دماهای گرم‌تر عالی هستند: نه‌تنها پارچه کتان پارچه‌ای عالی برای انتخاب در زمان گرم است، بلکه فوق‌العاده هم به نظر می‌رسد.

چند نکته مهم درباره لباس های لینن

بیشتر بخوانید: 6 دامن محبوب زنانه

سخن آخر: 

امیدواریم این نکات برای شما مفید بوده باشند. در مطلب بعدی به نکات دیگری در ارتباط با شلوار های لینن پرداخته ایم. همراه ما باشید: 5 استایل با شلوار های لینن

 

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه کفش های خود را با لباس ست کنید – نکاتی که هر دختری باید بداند

چگونه کفش های خود را با لباس ست کنید – نکاتی که هر دختری باید بداند : این اکسسوری می تواند لباس شما را بسازد یا خراب کند. پس انواع را بشناسید و نکات را حفظ کنید. خیلی بیشتر از آن چیزی که به چشم می خورد وجود دارد، و بله، من اینجا هستم تا همه چیز را در مورد ست کفش صحبت کنم. این علم موشک نیست. شما فقط باید اصول اولیه را به درستی بلد باشید. بنابراین در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد "چگونه کفش های خود را با لباس ست کنید – نکاتی که هر دختری باید بداند".

1. نوک انگشتان پا

ساده ترین راه برای انجام این کار این است که به یاد داشته باشید که انگشتان پا به خوبی با پاهای راحت هماهنگ می شوند. بنابراین هر لباسی که یا کوتاه باشد یا تا روی زانو باشد، مناسب است.

اگر در پوشیدن کفش پاشنه دار راحت نیستید با کفش های اسپرت استفاده کنید، و می توان آنها را با لباس های غیررسمی نیز پوشید. انگشتان صاف را امتحان کنید.همچنین شما میتوانید با کلیک برروی آیا میدانید هر کفشی را کجا باید بپوشید؟ بهترین مدل برای مناسبات مختلف این مقاله را هم بخوانید.

چگونه کفش های خود را با لباس ست کنید – نکاتی که هر دختری باید بداند

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه دامن های میدی را به درستی بپوشیم؟

چگونه دامن های میدی را به درستی بپوشیم؟ :‌ دامن های میدی بهترین افزودنی برای کمد لباس بهاری شما هستند. بله، پوشیدن آنها دشوار است زیرا به راحتی می توانند شما را کمی  پیر به نظر برسانند. وقتی صحبت از پوشیدن دامن‌های میدی به میان می‌آید، متأسفانه مرز بین مد روز و مد قدیمی بسیار نازک است. اما خوشبختانه ما در این مطلب به استایل درست این سبک از لباس خواهیم پرداخت.

رنگ های خود را انتخاب کنید

اگرچه رنگ‌های کلاسیک مانند سفید، مشکی و خاکستری بسیار شیک هستند، از امتحان کردن رنگ‌ها یا الگوهای تند و روشن نترسید.

چگونه دامن های میدی را به درستی بپوشیم؟

  • زهرا فدایی