tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

  • ۰
  • ۰

6 مرحله آسان برای تشخیص واقعی بودن کیف گوچی

6 مرحله آسان برای تشخیص واقعی بودن کیف گوچی : کیف های دستی گوچی خیره کننده هستند، اما شما می خواهید مطمئن شوید که کیف گوچی واقعی دارید – در اینجا چند راه مفید برای تشخیص واقعی بودن یا نبودن کیف گوچی وجود دارد.

کیف گوچی

گوچی یکی از برترین برندهای طراحان لوکس صنعت مد در حال حاضر است کیف های دستی یکی از بزرگترین فروشندگان این برند است. افزایش محبوبیت کیف های گوچی به این معنی است که متاسفانه کیف های تقلبی بیشتری وجود دارد.

خوشبختانه، چندین ویژگی مشخص از کیف‌های گوچی وجود دارد که به شما کمک می‌کند بین کیف‌های واقعی و جعلی تمایز قائل شوید تا اطمینان حاصل شود که یک کیف گوچی معتبر را در اختیار دارید.

این مقاله نگاهی گذرا به تاریخچه گوچی، نحوه تشخیص کیف گوچی واقعی، و در نهایت برخی از مورد علاقه ترین کیف های گوچی ما خواهد انداخت بیایید شروع کنیم!

6 مرحله آسان برای تشخیص واقعی بودن کیف گوچی

6 مرحله آسان برای تشخیص واقعی بودن کیف گوچی

تاریخچه گوچی

برند لوکس گوچی در سال 1921 توسط گوچیو گوچی تاسیس شد. گوچیو با الهام از زمان اقامت خود در لندن به عنوان یک شرکت ناقوس توانست نام تجاری چمدان خود را ایجاد کند در این مدت، او بهترین مواد و ترجیحات مشتریان ثروتمند را آموخت. همه این اطلاعات باعث شد که او به فلورانس برگردد و برند گوچی را راه اندازی کند!

پسر گوچیو آلدو به زودی برند را تصاحب کرد و به آن کمک کرد تا به یک نام جهانی تبدیل شود در حالی که برخی از محبوب ترین کیف های دستی گوچی و نمادین ترین ویژگی ها را ایجاد کرد. کیف جکی اولین بار در سال 1961 عرضه شد در حالی که لوگوی دوگانه GG که اکنون اغلب بر روی کیف های گوچی دیده می شود در سال 1964 معرفی شد.

در این دوره شعار جهانی این برند این بود: «کیفیت مدت‌ها پس از فراموش شدن قیمت به یاد می‌آید» - با تأکید بر مواد با کیفیت بالا و مهارت پشت محصولات گوچی.

بیشتر بخوانید: معروف ترین برندهای کیف زنانه روزمره را بشناسید!

6 مرحله آسان برای تشخیص واقعی بودن کیف گوچی

در سال 2015، الساندرو میکله به عنوان جدیدترین مدیر خلاق این برند معرفی شد و حس پیچیده و آندروژنی را به مجموعه مد و اکسسوری ارائه کرد.

مدیر خلاق، الساندرو میکله همچنین برخی از اقلام آرشیوی گوچی، از جمله کیف جکی را احیا کرد و کیف های جدیدی مانند کیف Gucci Dionysus را ایجاد کرد زیبایی شناسی شیک و الهام گرفته از لباس مردانه که میشل تولید کرد از آن زمان این برند را فوق العاده محبوب کرده است.

در حال حاضر، برند گوچی نه تنها شامل مجموعه‌های لباس آماده است بلکه کیف‌های دستی، کفش، آرایش و اکسسوری را نیز شامل می‌شود که نشان می‌دهد این برند لوکس از دهه 1920 تا چه اندازه رشد کرده است.

چگونه بفهمیم کیف گوچی واقعی است؟

روش های مختلفی برای تشخیص واقعی یا تقلبی کیف گوچی در ساخت کیف، برچسب ها و بسته بندی وجود دارد.

در حالی که ما تمام اطلاعات را به بهترین شکل ممکن به صورت مکتوب در اختیار شما قرار داده‌ایم می‌دانیم که هنگام ارزیابی یک کالای لوکس واقعی در مقابل یک جعلی، ویدیوها می‌توانند ارزشمند باشند.

6 مرحله آسان برای تشخیص واقعی بودن کیف گوچی

1. شماره سریال

اولاً شماره سریال این یکی از بهترین راه ها برای تشخیص اینکه آیا کیف گوچی تقلبی در دست دارید یا خیر است. برچسب شماره سریال را می توانید روی برچسب چرمی که در قسمت بالایی در قسمت داخلی کیف دوخته شده است، پیدا کنید.

برچسب باید مربع یا مستطیل عمودی باشد که در جلوی آن با حروف بزرگ "گوچی" نوشته شده باشد و با مهر حرارتی روی چرم فشار داده شود.

در زیر گوچی برچسب باید «ساخت ایتالیا» را نوشته باشد این با تمام حروف کوچک خواهد بود. در پشت این تگ شماره سریال یا کد تامین کننده، همانطور که گاهی اوقات شناخته می شود، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با برند معروف گوچی (GUCCI)

2. بسته بندی

اگر کیف گوچی جدیدی بخرید، بسته بندی خاصی دارد که به شما کمک می کند واقعی بودن آن را تشخیص دهید.

کیف های جدید هرگز در یک کیسه پلاستیکی قرار نمی گیرند  این تضمین قطعی است که کیف تقلبی است. کیف های گوچی همیشه در یک جعبه شیک مارک دار پیچیده می شوند.

رنگ‌های این کیف‌ها در طول سال‌ها تغییر کرده است بنابراین کیف‌های جدید گوچی ممکن است با انواع مختلفی از کیف‌های قدیمی گوچی عرضه شوند این کیف‌ها می‌توانند قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای روشن یا مشکی باشند.

3. کارت CONTROLLATO

برای بررسی دقیق اصالت گوچی، همه کیف‌های دستی گوچی باید دارای کارت Controllato باشند. این کارت اطلاعات به رنگ خاکستری خواهد بود و دارای لوگوی گوچی، "controllato" با حروف کوچک و 10 عدد است.

اگرچه این کارت ها را می توان با یک کیف دستی تقلبی گوچی تکرار کرد همیشه اندازه، رنگ و فونت این کارت Controllato را بررسی کنید تا ببینید آیا اصل هستند یا خیر.

4. دوخت

کیف های گوچی معتبر در یک پایه بسیار بلند ساخته شده اند بنابراین دوخت آن نیز با کیفیت بالا خواهد بود هیچ ناهمواری در دوخت ها و هیچ شکستگی یا شکافی روی یک کیف واقعی نباید وجود داشته باشد.

کیف های دستی تقلبی گوچی اغلب دارای نخ های ساییده یا شل هستند که کیفیت پایین تری را نشان می دهد.

6 مرحله آسان برای تشخیص واقعی بودن کیف گوچی

5. کیفیت جنس و طرح

کیف های اصلی گوچی از جنس باکیفیت ساخته شده اند و یکی از راه های آسان برای تشخیص اینکه کیف واقعی دارید یا تقلبی است.

برای کیف‌های چرمی، بیشتر آن‌ها از چرم گوساله ساخته می‌شوند این باعث می‌شود که در لمس نرم و لوکس باشد. احساس چرم باید به شما کمک کند تا متوجه شوید که کیف یک کیف دستی واقعی گوچی است یا خیر.

برخی از کیف ها دارای عناصر بوم در ساخت خود هستند برای این ماده همیشه ارزش بررسی احساس پارچه و چاپ را دارد.

کیفیت جنس و طرح

6. طرح فلزی روی کیف

کیف‌های دستی معتبر گوچی اغلب دارای فلزی با رنگ طلایی هستند این کیف‌ها باید صاف، درخشنده و محکم باشند.

اغلب، کیف‌های تقلبی گوچی دارای فلزی با کیفیت پایین‌تری هستند که ممکن است پوسته پوسته شوند یا احساس سبکی به آن‌ها داشته باشند. بنابراین حتماً مانند آرم، زنجیر و زیپ کیف گوچی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا واقعاً درست است یا خیر.

گوچی به خاطر ساخت با کیفیت بالا معروف است به این معنی که پرچم‌های قرمزی که به جعلی بودن کیف گوچی اشاره می‌کنند شامل هر عنصر بسته نشده نخ‌های شل یا رنگ‌های متفاوت است.

بهترین کیف های گوچی که باید در مورد آنها بدانید

هنگام خرید کیف گوچی واقعی مهم است که به این فکر کنید که کیف را از کجا می‌خرید. سفارش آنلاین از وب سایت گوچی یا سهامداران گوچی، از جمله Net-a-Porter، تضمین می کند که یک کیف گوچی واقعی دریافت می کنید. یا البته می توانید برای انتخاب کیف جدید خود به فروشگاه گوچی بروید.

اگر به فکر خرید یک کیف دست دوم گوچی هستید، به وب‌سایت‌هایی مانند Fashionphile یا Vestaire Collective بروید، زیرا این سایت‌ها اصل بودن محصول را تأیید می‌کنند. همانطور که گفته شد، بیایید شروع کنیم و به تعدادی از بهترین و نمادین ترین کیف های گوچی نگاهی بیندازیم!

1. کیف شانه چرمی GUCCI JACKIE 1961

کیف Gucci Jackie 1961  طرحی است که توسط الساندرو میشل خریداری شده است و به درستی هم چنین است یک کیف خیره کننده است.

طرح فلزی روی کیف

2. کیف دوشی گوچی GG MARMONT

کیف کلاسیک GG Marmont کیف دستی است که همه در کلکسیون خود به آن نیاز دارند زیرا کلاسیک است و برای طیف وسیعی از لباس ها مناسب است.

این کیف که در طیف وسیعی از رنگ های مختلف موجود است به دلیل چرم ماتلاس و مونوگرام آن قابل تشخیص است. لحاف چرمی نیز به دلیل طراحی هندسی راه راه روی بدنه اصلی کیف متمایز است.

بند کشویی همچنین به این معنی است که کیف را می توان به عنوان یک کیف شانه، با دسته های بالایی حمل کرد.

کیف دوشی گوچی GG MARMONT

3. کیف مینی گوچی دایانا

اگر به دنبال یک کیف منحصربفرد گوچی برای اضافه کردن به مجموعه خود هستید، کیف Diana Mini Tote (3300 دلار) همان چیزی است که نیاز دارید.

کیف مینی گوچی دایانا

4. GUCCI CALFSKIN 1955 HORSEBIT SHOULDER BAG

نماد علامت تجاری اسب، در فلز جامد، بر روی دریچه این کیف به عنوان تنها تزئینی برای ایجاد یک طراحی مینیمال و کلاسیک وجود دارد.

بند شانه ای چرمی قابل تنظیم این کیف را به یک کیف همه کاره تبدیل می کند در حالی که فضای داخلی پارتیشن بندی شده کاملا کاربردی است.

این کیف در Fashionphile موجود است، که تضمین می‌کند این کیف 100% اورجینال گوچی یا پول شما است تا خیالتان راحت باشد که با یک محصول تقلبی گیر نخواهید کرد.

4. GUCCI CALFSKIN 1955 HORSEBIT SHOULDER BAG

نتیجه

گوچی برندی با سابقه طولانی و درخشان است که کیف‌های دستی کاملاً زیبایی می‌سازد و بنابراین می‌خواستید مطمئن شوید که یک کیف دستی واقعی و واقعی خواهید داشت.

همانطور که قبلا بررسی شد باید به کیف دقت کنید و به جزئیات آن دقت کنید تا بررسی کنید که آیا کیف دستی واقعی گوچی دارید یا خیر.

وصله چرمی را که شماره سریال و نام تجاری، دوخت، مواد و بسته بندی را در خود دارد بررسی کنید اگر همه اینها درست به نظر می رسند پس می توانید مطمئن باشید که یک کیف گوچی واقعی دارید!

محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد بنابراین برای اطمینان کامل کیف جدید خود را نیز از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید.

تعداد زیادی کیف گوچی شگفت‌انگیز وجود دارد بنابراین مطمئن شوید که هنگام انتخاب یک کیف جدید برای افزودن به مجموعه خود از آن لذت ببرید! امیدواریم این مقاله در مورد چگونگی تشخیص اینکه کیف گوچی واقعا مفید است را پیدا کرده باشید!

  • ۰۳/۰۱/۰۶
  • زهرا فدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی