tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هر انگشتر مردانه در دست چه کاربرد و معنی دارد؟ آیا استفاده از انگشتر مردانه معنای خاصی دارد؟ وقتی انگشتی را روی انگشت چهارم دست چپ فرد دیدید ، بلافاصله فکر می کنید که او ازدواج کرده است. این ایده به ذهن شما خطور می کند زیرا حلقه ها معنی دارند و استفاده از آنها نه تنها به عنوان یک وسیله جانبی بلکه به عنوان یک پیام دهنده نیز مهم است.

هر انگشتر مردانه در دست چه کاربرد و معنی دارد؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

انواع مدلهای جدید لباس مجلسی بچگانه دخترانه :اگر می خواهید یک لباس مجلسی را برای یک مراسم رسمی برای دخترتان تهیه کنید ، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید ، زیرا در اینجا عکس هایی از انواع مدل لباس مجلسی دخترانه شیک وجود دارد که در آن می توانید خوب ایده ها و متفاوت ترین و جذاب ترین مدل های لباس مجلسی برای دختران آماده شوید.

انواع مدلهای جدید لباس مجلسی بچگانه دخترانه

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

مدل های جدید مانتو مجلسی شیک دخترانه : همانطور که می دانید ، مانتو لباس رسمی زنان ایرانی است که از آن برای بیرون از خانه استفاده می کنند. مدل های مختلفی از این لباس پرکاربرد در مزون های ایرانی تولید می شود که با توجه به آب و هوا ، جنس و مدل مانتوها را در هر فصل تغییر می دهد.

مدل های جدید مانتو مجلسی شیک دخترانه

بیشتر بخوانید: خانم ها با سایز بدنی چاق و درشت چه مانتویی انتخاب کنند؟

مدل های جدید مانتو مجلسی شیک دخترانه

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

بهترین استایل دخترانه با کتانی سفید همراه با شلوار

بهترین استایل دخترانه با کتانی سفید همراه با شلوار: در یکی چند سال اخیر کفش های کتانی سفید محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و آقایان و  این انواع را با انواع مختلف و لباس می پوشند. در حال حاضر این کفش ها پرکاربردترین و فرسوده ترین کفش هایی هستند که می توانید با هر سبک و نوع دلخواه خود بپوشید.

بهترین استایل دخترانه با کتانی سفید همراه با شلوار

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

لیست ضروری و کامل سیسمونی نوزاد 2021

لیست ضروری و کامل سیسمونی نوزاد 2021: مراجعه به فروشگاه های لباس کودک و خرید سیسمونی می تواند یکی از لذت بخش ترین فعالیت ها برای یک مادر باشد و معمولاً این فروشگاه ها به دلیل تنوع زیاد ، گزینه های زیادی را برای خانم هایی که طعم شیرین مادری را می چشند دارند. 

ما در این بخش از تیپزا سعی کردیم کاملترین چک لیست سیسمونی 1400 رو برای شما همراهان عزیز آماده کنیم تا بتونید با استفاده از این چک لیست کاربردی، بهترین خرید سیسمونی رو برای نوزاد خود داشته باشید.

لیست ضروری و کامل سیسمونی نوزاد 2021

لیست کامل سیسمونی نوزاد 

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

استایل مناسب تابستانی برای خنکی شیک پوشی : در حالی که همه ما روندهای مختلف را دوست داریم ، موارد ضروری وجود دارد که هیچ کمد بدون آنها کامل نیست. این موارد شامل مواردی است که هر زمان که نمی دانیم چه لباسی بپوشیم به سراغ آنها می رویم.

استایل مناسب تابستانی برای خنکی شیک پوشی

استایل مناسب تابستانی برای خنکی شیک پوشی

از تی شرت های سفید ساده گرفته تا لباس های ماکسی کلاسیک ، این وسایل ضروری در هر کمد لباس تابستانی است. بنابراین اگر می خواهید در این فصل آفتابی و گرم با استایل خودتان بازی کنید ، باید این موارد را بدانید. در ادامه لیستی از این لوازم ضروری را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید شیک ترین فصل سال را داشته باشید.

تابستانی

 

1. تی شرت سفید

شاید تی شرت سفید جذاب ترین لباس نباشد اما قطعاً یکی از کاربردی ترین لباس های ممکن است. این تی شرت های استایل و ساده تابستانی می توانند تقریباً با هر چیزی ترکیب شوند و ظاهری عالی داشته باشند.

بنابراین چه شلوار مشکی انتخاب کنید و چه یک دامن طرح دار ، لباس ماکسی یا شلوار جین ، هرگز نمی توانید از راه اندازی یک لباس با یک تی شرت سفید ساده پشیمان شوید.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف کفش های پاشنه بلند زنانه 

2. ژاکت جین

اگرچه در تابستان به لباس زیادی احتیاج ندارید ، اما به هر حال داشتن ژاکت جین ضروری است. این ژاکت‌ها برای کل روز مناسب هستند و دارای طراحی کلاسیک هستند که باعث می شود با نوسانات دما احساس راحتی کنید.

استایل مناسب تابستانی برای خنکی شیک پوشیاستایل مناسب تابستانی برای خنکی شیک پوشی

3. صندل‌های کلاسیک دوبندی

هیچ کس دوست ندارد در تابستان عرق کند. این امر باعث می شود که این فصل از سال بهترین زمان برای استفاده از صندل های مختلف باشد ، به خصوص صندلی های دو بندی کلاسیک که در طول سال ها ثابت کرده اند که متناسب با هر نوع و ظاهر مناسب هستند.

این صندلی های سبک و پاشنه بلند نه تنها از گرم شدن بیش از حد پاها جلوگیری می کنند ، بلکه باعث می شوند پاهای شما بلندتر به نظر برسد.

استایل مناسب تابستانی برای خنکی شیک پوشی

4. پیراهن سفید

پیراهن دکمه دار سفید یکی دیگر از لوازم ضروری تابستانی برای هر خانم شیک پوش است. این پیراهن ها را می توان با شلوار جین ، شلوارک ، دامن یا زیر کت پوشید.

علاوه بر این ، پیراهن های دکمه دار سفید یک زمینه نرم و سبک ایجاد می کنند که می توانید با استفاده از آن جلوه برنزه تابستانی خود را بهتر کنید و یا با افزودن سایر لوازم تزئینی ، هر رنگی را که دوست دارید اضافه کنید.

بیشتر بخوانید» با رفع این اشتباهات در هنگام لباس پوشیدن خوشتیپ بنظر برسید

5. کیف های دستی بزرگ

با شروع فصل تابستان وقت آن رسیده که کیف دستی بزرگی را جلوی دست خود بیاورید تا بتوانید لوازم مورد نیاز خود را حمل کنید. داشتن یک کیف بزرگ و جادار به شما کمک می کند تلفن همراه ، کیف پول ، بطری نوشیدنی ، کرم ضد آفتاب ، عینک آفتابی و هر وسیله ضروری دیگری برای گذراندن وقت خود در خارج از منزل داشته باشید.

استایل مناسب تابستانی برای خنکی شیک پوشی

6.پیراهن‌های آزاد

فرقی نمی کند که به دفتر کار خود بروید ، یک شب برای یک نوشیدنی به یک باشگاه بروید یا برای صبحانه به کافه مورد علاقه خود بروید ، یک پیراهن گشاد و خنک همیشه یک انتخاب عالی برای یک لباس تابستانی است. این پیراهن های استایل شیک و ساده به شما احساس خونسردی و زیبایی می دهند.

استایل مناسب تابستانی برای خنکی شیک پوشی

7. دامن میدی

لباس‌های مینی‌ژوپ را فراموش کنید، امسال داستان اصلی دامن‌های تابستانی، دامن میدی است. این سبک لباس پوشیدن نه‌ تنها شیک و امروزی است،

بلکه به خنک و راحت نگه داشتن شما در فصل تابستان کمک شایانی می‌کند. یکی از موارد مورد علاقه خودتان در بین دامن‌های میدی را انتخاب کنید و آن را در طول روز با صندل‌های تخت و برای رویدادهای شبانه با کفش پاشنه بلند بنددار همراه کنید.

استایل مناسب تابستانی برای خنکی شیک پوشی

8. کفش کتانی سفید

تابستان امسال از یک جفت کفش کتانی سفید استفاده کنید تا ظاهری مدرن و جذاب را تجربه کنید. این کفش های مینیمالیستی امروزه یک کفش ضروری در کمد لباس هر خانم است و هم برای روزهای کاری شلوغ هفته و هم برای روزهایی پر از آرامش و آخر هفته مناسب است.

استایل مناسب تابستانی برای خنکی شیک پوشی

9. شلوارک جین

اگ می‌خواهید زیبایی پاهای خود را در فصل تابستان به نمایش بگذارید، استفاده از شلوارک جین یک انتخاب عالی است. می‌توانید شلوارک جین‌تان را با یک تیشرت سفید و کفش‌های ورزشی همراه کنید تا یک ظاهر روزمره و راحت داشته باشید، و یا شلوارک جین‌تان را با بلوز دکمه‌دار و کفش‌های پاشنه بلند همراه کنید تا ظاهر لوکس‌تری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: چند مدل روسری نخی شیک با طرح و رنگ جذاب

10. کیف شانه رنگی

هیچ کمد لباس تابستانی را نمی توان بدون رنگ های روشن و جذاب کامل در نظر گرفت. در حالی که می توانید لباس های رنگ روشن بخرید ، گزینه دیگر استفاده از لوازم تزئینی رنگارنگ و روشن مانند کیف شانه های رنگی است. فرقی نمی کند که انتخاب شما آبی ، قرمز ، صورتی یا زرد باشد ، با افزودن یک کیف شانه رنگی به هر نوع ، می توانید رنگ و رایحه تابستانی را به ظاهر خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب کیف مناسب زنانه + نکات مهم

استایل مناسب

11.کفش تخت باله

کفش های تخت باله کفش سبک بسیار خوبی برای تابستان است. این کفش های شیک و راحت را می توان به راحتی با شلوار جین یا هر شلوار دیگری ترکیب کرد یا در زیر انواع دامن یا پیراهن پوشید.

در حالی که گزینه های جالب و سرگرم کننده زیادی برای خرید وجود دارد ، خرید یک جفت باله مشکی همیشه بهترین انتخاب است زیرا می توانید آن را با هر چیدمان و لباسی ست کنید.

استایل مناسب

بیشتر بخوانید: چگونه با سارافون استایل جذابی داشته باشیم؟

12. پیراهن ماکسی

وقتی هوا گرم است ، لباس های تنگ می توانند به یک کابوس تبدیل شوند. بنابراین جای تعجب نیست که چرا پیراهن های ماکسی یکی از استایل های مورد علاقه لباس در تابستان است. این پیراهن های بلند ، مواج و شاد ، هر آنچه برای گذراندن یک تابستان راحت نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

13. کلاه حصیری

تصویر کلاه حصیری و ساحل آفتابی را نمی توان جدا کرد. در حالی که تابستان امسال هوا بسیار عالی به نظر می رسد ، استفاده از کلاه حصیری برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید ، انتخاب عاقلانه ای است. این کلاه ها که برای ساحل یا پیک نیک مناسب هستند ، می توانند با لباس های بی شماری ترکیب شوند و جلوه تابستانی جذابی به شما بدهند.

بیشتر بخوانید: 30 مدل کلاه تابستانی دخترانه شیک

استایل مناسب

14. شلوار سفید

پوشیدن لباس سفید در فصل تابستان باعث شادابی و شیک بودن ظاهر فرد می‌شود؛ بنابراین به جای استفاده از شلوار‌های معمولی مشکی در این فصل آفتابی بهتر است رنگ سفید را انتخاب کنید. فرقی ندارد که انتخاب شما یک شلوار صاف، روشن، دمپا گشاد، کوتاه و یا جین باشد، رنگ سفید به هر حال یک انتخاب بسیار شیک است.

15. لباس راه راه

داشتن تی شرت راه راه یکی از لوازم ضروری برای فصل تابستان است. این طرح آبی و سفید با الهام از دریا ، وقتی با شلوار جین ست شود ، به ظاهری بی عیب و نقص و چشم نواز تبدیل می شود که یادآور اسکله های تابستانی است.

استایل مناسب

16. عینک آفتابی

هیچ مورد تزئینی دیگری شما را به اندازه عینک آفتابی تابستانی نشان نمی دهد. در حالی که استایل های مختلفی برای عینک آفتابی وجود دارد که می توانید امتحان کنید ، اما هیچگونه دستورالعمل ثابتی برای عینک آفتابی که در چهره شما باشد وجود ندارد.

بهترین راه این است که اشکال مختلف عینک آفتابی را روی صورت خود امتحان کنید تا ببینید کدام مدل با فرم کلی صورت شما متناسب است. فرقی نمی کند که انتخاب شما عینک آفتابی خلبانی باشد یا مدل گربه ای ، استفاده از یک عینک آفتابی ظاهر تابستانی شما را کامل می کند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره استایل مینیمال مخصوص آقایان

17. دمپایی تخت

اگرچه می توانید در تمام تابستان صندل های مختلفی بپوشید ، انتخاب دمپایی تخت نیز گزینه خوبی است. می توانید آنها را با لباس های ماکسی یا دامن و پیراهن میدی ست کنید تا در عین حال ظاهری آرام و لوکس داشته باشید.

استایل مناسب

18. مایو یک تکه

اگر کمد یا چمدان تابستانی خود را برای یک سفر تابستانی آماده می کنید ، شنا را فراموش نکنید. یک لباس شنای یک تکه کلاسیک ابزاری ایده آل است که باید همراه داشته باشید. لباس شنای یک تکه علاوه بر اینکه شیک است و گزینه های بی شماری به شما می دهد ، در صورت لزوم به عنوان لباس زیر یا لباس زیر نیز قابل استفاده است.

استایل مناسب

سخن پایانی

این مقاله صرفا به جهت این دسته بندی شده که برای یک تابستان خوب در مهمانی و یا مسافرت بهترین شکل ممکن لوازم و تجهیزات مورد نیاز پوشاک رو فراهم کنیم حالا اگه نظر و یا پیشنهادی دارید میتونید در پایین همین صفحه در قسمت ارسال نظر برای ما به اشتراک بگذارید.

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین مدل دامن تنگ کوتاه و شیک میدی مجلسی

جدیدترین مدل دامن تنگ کوتاه و شیک میدی مجلسی: آنها را می توان در طرح ها و رنگ های مختلف یافت. آنها ممکن است جنسی نرم یا زبر و خشن داشته باشند. کوتاه یا بلند… با این حال ، هر چقدر زمان تغییر کند ، "دامن" ها هنوز هم یکی از محبوب ترین انواع لباس در مقابل چشم زنان است.

در همین حال ، انواع مدل های دامن تنگ همیشه بیشتر از دامن های دیگر در بین خانم ها محبوب بوده است. اما چقدر با این نوع دامن ها و مدل های مختلف آن آشنا هستید؟ تا آخر این مقاله با تیپزا همراه باشید.

جدیدترین مدل دامن تنگ کوتاه و شیک میدی مجلسیجدیدترین مدل دامن تن

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

انتخاب مدل مانتو دانشجویی اسپرت دانشجویی

انتخاب مدل مانتو دانشجویی اسپرت دانشجویی : شیک پوشی برای دانشگاه برای ما خانم ها بسیار مهم و در عین حال دشوار است. ما باید یک مانتو انتخاب کنیم که به زیبایی مطابق با قوانین دانشگاه باشد در این قسمت از مقالات ما با معرفی چند مدل مانتو دانشجویی و ذکر چند نکته بسیار مهم در انتخاب مانتو شما را در داشتن یک استایل دانشجویی زیبا راهنمایی خواهیم کرد.

مانتو

اهمیت استایل در دانشگاه

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

10 مدل کفش مردانه که در این تابستان به آنها نیاز دارید

10 مدل کفش مردانه که در این تابستان به آنها نیاز دارید : وقتی نوبت به انتخاب مدل کفش مردانه برای تابستان می رسد ، ابتدا فقط به این فکر می کنید که چگونه پاها را خنک نگه دارید.همه‌ی آنچه می‌خواهید یک کفش کمی سبک‌تر و احتمالا کمی روشن‌تر است.نیازی نیست که در تابستان به یک جفت کفش ورزشی یا کالج بچسبید برای انتخاب مدل کفش مردانه ، مد 2021 پیشنهادات تابستانی بیشتری به شما می دهد.

انتخاب مدل کفش مردانه با مد تابستان

10 مدل کفش مردانه که در این تابستان به آنها نیاز دارید

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

با رفع این اشتباهات در هنگام لباس پوشیدن خوشتیپ بنظر برسید! عکس های مجله و سبک افراد مشهور اغلب بسیار زیبا به نظر می رسند. اما وقتی دقیقاً همان لباس را می پوشیم ، اصلاً آن جذابیت را ندارد. شاید فکر کنید که اندام ها و حتی ادیت عکس ها باعث ایجاد تناسب و خوش استایلی آن ها شده است.

با رفع این اشتباهات در هنگام لباس پوشیدن خوشتیپ بنظر برسید!با

رفع این اشتباهات در هنگام لباس پوشیدن خوشتیپ بنظر برسید!

  • زهرا فدایی