tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

۲۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکات مهم در خرید کفش راحتی مردانه | مدل کفش راحتی

نکات مهم در خرید کفش راحتی مردانه | مدل کفش راحتی : به راحتی بگوییم به کفش هایی که روزانه مورد استفاده آقایان است و پاشنه صافی دارند کفش راحتی می گویند که در واقع یکی از کفش های پیاده روی آقایان است.

این کفش ها به دلیل ساختار سبک و انعطاف پذیری که دارند راه رفتن و راه رفتن را برای مردان جامعه آسان می کند و به راحتی به کارهای روزمره خود و خانواده رسیدگی می کنند. برای همین در تیپزا  ادامه این مطلب دنبال کنید تا شما را با نکات مهم خرید کفش کتانی مردانه آشنا کنیم.

نکات مهم در خرید کفش راحتی مردانه | مدل کفش راحتی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

آموزش استایل لباس با پانچو

آموزش استایل لباس با پانچو:‌ پانچوها لباس‌هایی آزاد هستند که معمولاً فقط یک سوراخ برای سر شما دارند و روی بازوهای شما به صورت روان و آزاد قرار دارد. حالت دادن به پانچوها می تواند دشوار باشد، زیرا آنها به خوبی شکل خود را حفظ نمی کنند. اگر پانچویی دارید که می‌خواهید بپوشید، اما نمی‌دانید چگونه آن را ست کنید، سعی کنید آن را با یک دامن کوتاه یا جوراب شلواری بپوشید همینطور آن را با شلوار جین تنگ یا شلوار گشاد و کفش‌های پاشنه بلند ست کنید.

بیشتر بخوانیم: 33 مدل مانتو پانچ مناسب فصل تابستان و پاییز

پانچوی جلو بسته و تا روی زانو خود را به عنوان لباسی برای یک استایل شیک بپوشید.

اگر می خواهید نگاه ها را به سمت خود بچرخانید، سعی کنید پانچو خود را روی جوراب شلواری بیندازید. مطمئن شوید که پانچو شما به اندازه یک لباس از روی زانو است تا این ظاهر را ایجاد کنید.

آموزش استایل لباس با پانچو

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

استایل با لباس هایی که در حال حاضر دارید

استایل با لباس هایی که در حال حاضر دارید:‌ دفعه بعد که به کمد خود خیره می‌شوید و فکر می‌کنید "چیزی برای پوشیدن وجود ندارد"، در مقابل میل خود برای به باد دادن انبوه پول در خرید مقاومت کنید. در عوض، لباس‌هایی را که از قبل دارید، دوباره استایل کنید. با لایه‌بندی به روش‌های جدید و تعویض کفش، لباس‌ها را با هم ترکیب کنید. پیراهن‌ها و شلوارهای ساده‌تان را با بستن دست‌بند، گره زدن و بازی با لوازم جانبی تازه کنید. همچنین می‌توانید لباس‌های خود را با بریدن، خیاطی کردن یا مردن تغییر دهید. به زودی احساس خواهید کرد که یک کمد لباس کاملاً جدید دارید! با ما همراه باشید

با پیراهن چهارخانه شلوار ساق بپوشید.

ممکن است فکر کنید که شلوارهای جذب فقط برای پوشیدن در باشگاه مناسب هستند، اما می‌توانید با پوشیدن یک پیراهن چهارخانه روی آن، ظاهری زیبا و غیررسمی به آن‌ها تبدیل کنید. می‌توانید با پوشیدن یک تی‌شرت یا تاپ مناسب زیر آن، و سپس پوشیدن پیراهن چهارخانه بدون دکمه، ظاهر را لایه‌بندی کنید. این یک ظاهر جالب و غیررسمی است که برای آخر هفته ها عالی است.

استایل با لباس هایی که در حال حاضر دارید

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

آموزش اندازه گیری سایز سوتین

آموزش اندازه گیری سایز سوتین :‌ اگر سایز مناسب سینه های خود را پیدا کنید میتوانید از جلوگیری از شل شدن و افتادگی سینه ها، جلوگیری از ایجاد قوز و کمر درد و جلوگیری از گرفتگی ماهیچه های گردن و دوش جلوگیری کنید. یک سوتین نامناسب نه تنها بر راحتی، بلکه بر ظاهر لباس شما نیز تأثیر می گذارد. اگر فکر می‌کنید سایز سوتین شما آن چیزی نیست که فکر می‌کنید . یک متر نواری و یک آینه بردارید و دستورالعمل‌هایی که در این مطلب به شما آموزش میدهیم را دنبال کنید تا سایز بسیار مناسبی برای سوتین خود بدست آوردید. این کار را بدون لباس انجام دهید، ولی اگر راحت نیستید و احساس خجالت می‌کنید می‌توانید در تنهایی و در مقابل آینه اندازه گیری را انجام دهید

بیشتر بخوانیم: معرفی انواع سوتین زنانه

آموزش اندازه گیری بند سوتین ( بند زیر کاپ ها )

بهترین سوتین خود را بپوشید.متر را دور قسمت پایینی سوتین قرار دهید و سپس سینه های خود را بالا بیاورید تا متر مستقیماً زیر آنها قرار گیرد. متر را به خوبی دور تنه خود بپیچید، مطمئن شوید که مستقیماً در پشت شما و به موازات زمین قرار دارد. اگر عدد فرد است به عدد زوج بعدی گرد کنید.

آموزش اندازه گیری سایز سوتین

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

این فرمول می تواند زمان آماده شدن شما را به نصف کاهش دهد

این فرمول می تواند زمان آماده شدن شما را به نصف کاهش دهد :‌ کار با فرمول های لباس یکی از تکنیک های عرصه ی مد برای ساختن یک کمد لباس چند منظوره و ترکیبی است.  در این مقاله به شما آموزش میدهیم با تهیه فرمول های لباس زمان آماده شدن خود را کاهش دهید و به سادگی لباس های خود را برای پوشیدن انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:‌استایل با لباس هایی که در حال حاضر دارید

فرمول لباس چیست و چگونه کار می کند؟

این دستور العملی برای ترکیب خاصی از اقلام است که می توانید در بسیاری از مکان های مختلف بپوشید. اگر دوست دارید، می توانید یک فرمول لباس مانند لباس فرم، با تنوع بسیار کمی نیز بپوشید. برخی از بزرگ‌ترین مدیرها از این فرمول ها استفاده میکنند و  نسخه‌ای ثابت از سبک لباس خود را می‌پوشند، برای مثال آنا وینتور، سردبیر مجله Vogue (عینک آفتابی، یک لباس طرح دار تا روی زانو، پاشنه بلند و یک گردنبند درشت) و طراح مد کارل لاگرفلد (شلوار مشکی باریک، کت مشکی، پیراهن سفید با یقه بلند، کراوات و دستکش) از عناصر ثابتی در استایل خود استفاده میکنند. با ما همراه باشید.

چند مثال و نمونه برای فرمول لباس

ایده این است که شما چند فرمول لباس را انتخاب کنید که منعکس کننده استایل شما باشد و از پوشیدن آنها احساس اطمینان کنید و سپس چندین قطعه مختلف را انتخاب کنید که بتوانید برای هر یک از اجزای فرمول لباس خود ترکیب و مطابقت دهید. به عنوان مثال، اگر یکی از فرمول‌های لباس شما دامن کوتاه A-line + پیراهن دکمه‌دار + مولد کشویی است، می‌توانید کمد لباس خود را با دو دامن ، سه پیراهن دکمه‌دار و دو جفت مولد تهیه کنید. همه در رنگ ها، الگوها و مواد متفاوت اما قابل مخلوط شدن.

البته لازم نیست همه چیز در کمد شما بخشی از یکی از فرمول های شما باشد. به فرمول لباس خود به عنوان اصلی ترین استایل خود فکر کنید. می‌توانید طبق دستور غذا آن‌ها را بپوشید، اما همچنین می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید و با بقیه کمد لباس‌هایتان ترکیب کنید، شاید یک لایه اضافی مانند یک ژاکت اضافه کنید و سپس همه چیز را با لوازم جانبی، مو و آرایش پر کنید.

مدها و استایل های خود را مشخص کنید

قدم اول: به فرمول های لباسی که قبلاً پوشیده اید نگاه کنید.

احتمالاً در حال حاضر حداقل یک یا دو فرمول لباس را در حال چرخش دارید. آیا تمایل دارید برای محل کار از نوعی شلوار یا شلوار چینی با پیراهن گشادتر و کت باله استفاده کنید؟ این همان فرمول لباس است! و لباس مینی + نیم بوت + کت 

به لباس‌هایی که دو هفته گذشته پوشیده‌اید برگردید و هر ترکیبی را که حداقل سه بار ظاهر شده‌اید فهرست کنید. سپس لحظه ای به این فکر کنید که چرا به پوشیدن هر فرمول خاص ادامه می دهید و هر کدام را که به دلیل خوبی نمی پوشید خط بکشید. دلایل خوب این است که به شما احساس اعتماد به نفس می دهد، فوق العاده راحت است یا به سادگی ظاهر آن را دوست دارید. با این حال، پوشیدن مکرر فرمول به این دلیل که در بلاتکلیفی گیر کرده اید، می خواهید بپوشید یا نمی توانید چیز دیگری برای پوشیدن فکر کنید، دلایل بدی خواهد بود.

این فرمول می تواند زمان آماده شدن شما را به نصف کاهش دهد

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

کالکشن جذاب مانتو مشکی مجلسی زنانه 1401

کالکشن جذاب مانتو مشکی مجلسی زنانه 1401 : مانتو مجلسی مشکی یکی از ضروری ترین و مهم ترین وسایل در کمد مانتو خانم ها است و تقریبا همه خانم ها دارای یک یا چند مدل مانتو مجلسی مشکی، مانتو مجلسی بلند و کوتاه، مانتو مجلسی شیک و شیک هستند که مطابق با سلیقه و خواسته خود هستند آن ها با پوشیدن این مدل مانتو در مواقع لزوم، مانتو های خاص خود را دارند تا استایل شیک و جذاب تری داشته باشند.

کالکشن جذاب مانتو مشکی مجلسی زنانه 1401مانتو مشک

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه شلوارک زنانه را با توجه به فرم بدن خود انتخاب کنیم؟

چگونه شلوارک زنانه را با توجه به فرم بدن خود انتخاب کنیم؟ آیا شما هم مثل ما شلوارک را دوست دارید؟ سپس می خواهیم بدانید که آیا با توجه به تیپ بدنی خود شلوارک می پوشید؟ حالا ممکن است فکر کنید که همه شلوارک ها شبیه به هم هستند، بنابراین کار مهمی نیست که شلوارک را مطابق با فرم بدن خود بپوشید. اما اگر می‌خواهید هر زمان که بیرون می‌روید بهترین ظاهر را داشته باشید، دریابید که کدام نوع شلوارک می‌تواند فرم بدن شما را جذاب میکند.

چگونه شلوارک زنانه را با توجه به فرم بدن خود انتخاب کنیم؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

تکنیک های تشخیص کیفیت لباس با چند روش ساده

تکنیک های تشخیص کیفیت لباس با چند روش ساده : اگر قصد خرید لباس باکیفیت را دارید با این مطلب همراه ما باشید تا با تکنیک هایی برای تعیین کیفیت لباس آشنا شوید و با اطمینان بیشتری خرید کنید.

برای اینکه از کیفیت لباس اطمینان حاصل کنید تا پس از خرید پشیمان نشوید، در این مقاله  از تیپزا چند تکنیک برای تشخیص کیفیت لباس و چند نکته کلیدی این کار ارائه شده است. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

تکنیک های تشخیص کیفیت لباس با چند روش ساده

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چند اشتباه در انتخاب لباس که شما را پیرتر نشان میدهد

چند اشتباه در انتخاب لباس که شما را پیرتر نشان میدهد :‌ انتخاب لباس در کمتر یا بیشتر نشان دادن سن افراد بسیار تاثیر گذار است. اگر به دنبال این هستید که چطور از پیرتر نشان داده شدن سنتان توسط لباس ها جلوگیری کنید و جوان تر به نظر برسید این مطلب برای شماست. با ما همراه باشید.  

بیشتر بخوانیم:‌اگر میخواهید سنتان را پایین تر نشان دهید،‌ اینگونه لباس بپوشید

لباس سیاه نپوشید.

رنگ مشکی برای اصلاح اندام معجزه می کند و تقریباً برای هر موقعیتی مناسب است، اما با بالا رفتن سن زنان، پوست آنها رنگ پریده تر می شود و پوشیدن مشکی می تواند تضاد شدیدی ایجاد کند که بر چین و چروک تأکید می کند و توجه را به سایه های تیره زیر چانه و اطراف جلب می کند. به استایلتان یک اکسسوری روشن مانند روسری یا گردن‌بند اضافه کنید. خانم هایی که سن بالایی دارند سعی کنند مواد با رنگ خنثی خاکی مانند کاکائویی، زیتونیی، شتری یا خاکستری- را هنگام خرید انتخاب کنند.

چند اشتباه در انتخاب لباس که شما را پیرتر نشان میدهد

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

آموزش ست شومیز با شلوار جین

آموزش ست شومیز با شلوار جین :‌ ست شومیز و شلوار جین یکی از ست های پرطرفدار است که بسیاری از خانم ها در مراسم ها و مهمانی ها میپوشند. اما آیا به این فکر کرده اید که چطور میشود با این دو لباس ساده ست کامل و بینظیری داشت؟ ما در این مطلب به این موضوع پرداخته ایم همراه ما باشید.

بیشتر بخوانیم:کالکشن جدید شومیز موهر مناسب برای خانم ها

شومیز های تیره تر را با جین سفید یا روشن ست کنید.

شما می توانید با ترکیب و تطبیق رنگ ها، ظاهری باکلاس ایجاد کنید. برای تضاد زیبا، پیراهن‌های مشکی، سرمه‌ای یا خاکستری را با جین سفید یا روشن بپوشید. 
اگر پیراهن شما شفاف است، برای پوشش بیشتر، یک تاپ بپوشید. یا با کفش های مشکی و ساعت استایل خود را خنثی نگه دارید.

آموزش ست شومیز با شلوار جین

  • زهرا فدایی