tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

۱۰ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدل های جدید لباس های خال خالی

مدل های جدید لباس های خال خالی :‌ لباس های خال خالی عناصری جاودانه برای بهار و تابستان هستند. این لباس ها برای پوشیدن آن‌ها در یک قرار ملاقات یا یک موقعیت خاص مناسب هستند، زیرا احساس زنانه‌ای را به شما می‌دهند. ما نکات و ایده‌هایی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا این نوع لباس را به درستی استایل کنید و به ظاهری به‌روز و جذاب دست یابید. همراه ما باشید.

مدل های جدید لباس خال خالی + نکات استایل 

ظاهری دخترانه با پیراهن سفید، دامن میدی پلکانی خنثی، کفش سفید و سبد به جای کیف

 استایل با لباس های خال خالی

تیپ دخترانه با تی شرت سفید، دامن میدی دکمه دار مشکی، کفش مشکی، کیف دو رنگ برای تابستان جذاب است.

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

کالکشن پلیور های بافتنی زنانه 2023

کالکشن پلیور های بافتنی زنانه 2023 : با یکی دیگر از مقاله های زمستانی پاییزی در خدمت شما هستیم. در این مطلب به بررسی انواع پلیور زنانه پرداختیم. با شروع فصل سرما خرید کاپشن زنانه و انواع سویشرت زنانه و پلیور دخترانه به موضوعی جذاب برای شما تبدیل می شود.

به همین منظور در این مطلب به بررسی این موضوع جذاب که انواع پلیور زنانه می باشد پرداختیم. امیدواریم این مقاله بتواند به شما در خرید پلیور زنانه مناسب کمک کند.

کالکشن پلیور های بافتنی زنانه 2023

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

استایل های جذاب با لگ ورزشی

استایل های جذاب با لگ ورزشی :‌ دوست دارید ورزش کنید؟ یا برنامه ریزی برای شروع یک زندگی جدید و گنجاندن ورزش در آن؟ یا به ورزش جدیدی می روید؟ در تمام این موارد و بسیاری موارد دیگر، به لباس های شیک نیاز خواهید داشت که شما را برای انجام کارهای بیشتر و بهتر ترغیب کند. ما جذاب‌ترین تیپ‌های شلوار لگ را جمع‌آوری کرده‌ایم، محبوب‌ترین لباس برای بسیاری از ورزش‌ها و تمرین‌ها، و امیدوارم چیزی مناسب را در اینجا پیدا کنید! 

نمونه های استایل با لگ

ظاهر تمرینی سیاه و سفید با شلوار لی مشکی، تی شرت برش دار با چاپ سفید، کتانی های سفید

با شلوار لگ چه کفشی بپوشیم؟

یک پیراهن آستین‌بلند خاکستری و لگ یوگای ارغوانی، کتانی مشکی برای ظاهری زیبا و ورزشی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

مدل های جدید تاپ کراپ آستین پفی + استایل

مدل های جدید تاپ کراپ آستین پفی + استایل :‌ ما همچنان ایده‌های مدل‌های کوتاه و پیراهن‌های آستین پفی جذاب و شیک را با شما به اشتراک می‌گذاریم و امروز می‌خواهیم بر روی رنگ‌های پاستلی تمرکز کنیم. آن‌ها شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، و می‌توانید برای روزهای تابستانی آینده هر لباس شیکی با آنها بسازید. اول از همه، شما باید یک نوع پیراهن آستین بلند تا کوتاه، روی گشاد و غیره انتخاب کنید. لباس های دیگر مانند شلوارهای شیک، شلوار جین معمولی، شلوارک های راحت یا دامن های هوادار، اکسسوری ها و کفش ها را بپوشانید. همراه ما باشید.

استایل تاپ کراپ با شلوار جین و شلوار

اگر به دنبال یک ایده لباس مجلل برای یک مهمانی کوکتل هستید، می توانید یک تاپ کراپ یاسی با آستین های پفی شفاف انتخاب کنید و آن را با یک گردنبند، شلوار پالازو کمر بلند سفید و کفش پاشنه بلند سفید ترکیب کنید. یا می‌توانید یک بلوز توری آستین‌دار با چاپ گل‌دار سفید، آبی روشن و صورتی کم‌رنگ پیدا کنید و آن را با شلوار کمر بلند سفید، گوشواره و کیف توری ترکیب کنید. برای داشتن ظاهری غیررسمی اما شیک می‌توانید یک تاپ آستین پفی بژ بگیرید و آن را با شلوار جین کمر‌ بلند آبی سرمه‌ای، کیف چرمی بژ و مولوی پاشنه‌دار بژ ست کنید. یا می‌توانید ترکیبی را با شلوار جین گشاد کم‌رنگ آبی روشن، کیف کوتاه چرمی صورتی کم‌رنگ و بلوز ساتن صورتی کم‌رنگ با آستین‌های پفی تکرار کنید.

اگر می‌خواهید یک لباس روزمره و در عین حال راحت بسازید، می‌توانید یک پیراهن کوتاه آستین پفی سبز روشن انتخاب کنید و آن را با یک شلوار گشاد سفید کمر بلند و صندل‌های تخت قهوه‌ای ترکیب کنید. یا می توانید یک تاپ آستین پفی سبز نعنایی را انتخاب کنید و آن را با شلوار جین کمر بلند و صندل های تخت تزئین شده سفید ست کنید. می توانید یک پیراهن کراپ آستین پف دار خاکستری روشن و سفید را بردارید و آن را با عینک آفتابی قاب سفید، شلوار تنگ چرم مشکی، نیم بوت های پاشنه دار چرمی سفید و یک کلاچ چرمی مشکی و گوشواره طلایی ترکیب کنید.

نمونه های استایل جذاب با تاپ کراپ آستین پفی

با گوشواره، شلوار پالازو کمر بلند سفید و کیف توری

مدل های جدید تاپ کراپ آستین پفی + استایل

با شلوار جین کمر بلند آبی روشن و کیف مینی چرم صورتی کم رنگ

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

با شلوار مام استایل چه بپوشید؟ استایل شیک با شلوار

با شلوار مام استایل چه بپوشید؟ استایل شیک با شلوار : مهم نیست در دهه گذشته، ترند مد ثابت کرده است که شلوار مام استایل هرگز از مد نمی افتد. این شلوار جین فاق بلند ابتدا در اواخر دهه 80 و 90 مد بود و اکنون در حال بازگشت است. شلوار مام استایل شیک و جذاب یکی از لوازم اصلی کمد لباس زنانه است که می توانید آن را با چندین ظاهر مختلف ست کنید تا به یک استایل عالی برسید.

با شلوار مام جین چه بپوشید؟ استایل شیک با شلوار

می‌توانید شلوار مام استایل را با یک تی‌شرت ساده، یک ژاکت بافتنی زیبا یا دکمه‌دار در بالا با کفش‌های کتانی سفید، بوت های بلند کفش یا کفش راحتی و یک کت چرمی مشکی یا کت شیک مدل دهید.

برای الهام بخشیدن به ایده‌های لباسی که می‌توانید در خانه دوباره بسازید راهنمای نحوه پوشیدن شلوار مام استایل را گردآوری کرده‌ایم.

از جین مشکی تا آبی و گشاد گرفته تا شلوار جین زخمی در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید که با شلوار مام استایل چه بپوشید تا یک لباس شیک داشته باشید.

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

استایل با کت جین آستین پفی

استایل با کت جین آستین پفی :‌ البته قبلاً در مورد کت های جین و کت های جین به شما گفته ایم و کت های آستین پفی را با شما به اشتراک گذاشته ایم، اما در مورد کت های آستین پفی جین چطور؟ امروز می خواهیم ژاکت های شیک را به شما نشان دهیم و مطمئن هستیم که آنها مکمل های بسیار خوبی برای لباس های بهاری خواهند بود. اول از همه، شما باید یک نوع کاپشن را انتخاب کنید، از ژاکت تا بلند، سه ربع تا آستین بلند، تزیین شده به کمربند، بدون یقه تا مضطرب، و غیره. سیاه، سفید، آبی سرمه ای، خاکستری تیره و دیگران). و بعد از آن می توانید شروع به ترکیب آنها با شلوار جین معمولی، لباس های شیک، شلوارهای راحت، دامن های هوادار، تی شرت های کلاسیک، بلوزهای شیک، کفش و اکسسوری های مختلف کنید. اکنون می‌توانید برای دیدن همه ایده‌های جمع‌آوری‌شده به پایین بروید.

راهنمای استایل با کت جین آستین پفی

برای کسانی که می‌خواهند ظاهری شیک اسپرت ایجاد کنند، پیشنهاد می‌کنیم یک تی‌شرت بلند گشاد با برچسب مشکی انتخاب کنند و آن را با یک ژاکت آستین‌دار جین آبی روشن، عینک آفتابی، شلوار تنگ مشکی و کفش‌های ورزشی سفید ترکیب کنند. یا می‌توانید یک تی‌شرت گشاد خاکستری روشن بردارید و آن را با یک کت جین با آستین‌های پفی و شلوار طوسی روشن ست کنید.

برای تهیه یک لباس مهمانی کوکتل، می‌توانید یک کراپ تاپ سفید پوشیده پیدا کنید و آن را با شلوارهای گشاد سفید، کفش‌های پاشنه بلند، گوشواره‌های طلایی و ژاکت آستین‌دار آستین‌دار آبی سرمه‌ای ترکیب کنید. یا می‌توانید ترکیبی را با یک تاپ کراپ مشکی، شلوار زیپ‌دار کمربلند چرمی مشکی، گوشواره‌های قهوه‌ای و یک ژاکت جین سرمه‌ای آستین‌دار تکرار کنید. برای ایجاد یک لباس غیر رسمی، می توانید یک پیراهن سفید را انتخاب کنید و آن را با ژاکت های سفید، یک ژاکت آستین دار جین پفی آبی روشن و پاشنه بلند چرمی بژ ترکیب کنید. یا می‌توانید یک تی‌شرت سفید انتخاب کنید و آن را با یک کت جین آستین پفی بدون یقه و یک شلوار جین تنگ آبی روشن ست کنید.

ایده های استایل را مشاهده کنید: 

با تاپ بژ و شلوار قدبلند سفید

استایل با کت جین آستین پفی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه کت چرم کوتاه بپوشیم ؟ | کت چرم زنانه

چگونه کت چرم کوتاه بپوشیم ؟ | کت چرم زنانه : وقتی صحبت از لباس های ضروری کمد لباس برای خانم ها می شود، کت چرم یک لباس کلاسیک است که می تواند تمام لباس ها را ست کند.

کاپشن های چرمی همه کاره، شیک و پوشیدنی آسان هستند که با لباس های مناسب ترکیب شوند و به شما این امکان را می دهند که استایل خود را به سطح بالاتری ببرید.

به عنوان یک اصل مد یک ژاکت چرمی را می توان با تکه های زنانه مختلف ست کرد تا به زنان کمک کند تا یک مجموعه زیبا و هیجانی داشته باشند.

چگونه کت چرم کوتاه بپوشیم ؟ | کت چرم زنانه

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

استایل پافر با بافت یقه اسکی

استایل پافر با بافت یقه اسکی :‌ بدون شک می توانید یقه اسکی را نه تنها با کت های جیر، جین یا چرم ترکیب کنید، بلکه می توانید آن را با یک کت پف نیز ترکیب کنید. و این ترکیبات نه تنها برای پاییز، بلکه برای روزهای زمستانی نیز ایده آل خواهند بود. بنابراین یک ژاکت شیک پیدا کنید و شروع به ایجاد ظاهری جذاب برای این فصول کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک نوع یقه یقه اسکی (مثلاً می‌توانید لباس‌های یقه‌دار، گشاد، آستین‌های بلند، کوتاه تا بلند، و غیره) و کت‌ها یا کت‌های پفی (از سایز بزرگ تا کلاه دار، کراپ گرفته تا کمربند دار پیدا کنید. ، بدون یقه تا تزئین شده و دیگران). پس از آن می توانید رنگ مورد علاقه خود را برای وسایل جدید خود انتخاب کنید و آن ها را با سایر لباس ها، اکسسوری ها و کفش ها ترکیب کنید. اکنون به شما پیشنهاد می کنیم که به پایین بروید و همه عکس ها را در نظر بگیرید.

نکات استایل با پافر

اگر دوست دارید دامن بپوشید، می توانید با چنین کت و دامن هایی ظاهر شیک اسپرت ایجاد کنید. به عنوان مثال، می توانید یک یقه یقه اسکی چاپ شده را پیدا کنید و آن را با یک ژاکت پفی قرمز، یک دامن میدی نامتقارن با کمر بلند چاپ شده، چکمه های پاشنه بلند چرمی مشکی و یک کیف قهوه ای و سفید مخلوط کنید. یا می توانید یک یقه یقه اسکی سفید را انتخاب کنید و آن را با یک ژاکت پف دار آبی روشن، سفید و قهوه ای، یک دامن میدی چین دار با کمر بلند، یک کیف چرمی قهوه ای و چکمه های چرمی مشکی ترکیب کنید. گ

برای ایجاد یک لباس شیک‌تر اما غیررسمی، می‌توانید یک یقه‌پوش سبز زیتونی را انتخاب کنید و آن را با یک ژاکت پفی خاکستری روشن، شلوار سفید و چکمه‌های پاشنه کوتاه چرمی مشکی ست کنید. اما برای داشتن ظاهری آرام تر می توانید ترکیبی را با یقه یقه اسکی مشکی، شلوار جین کاف آبی روشن، کت قهوه ای روشن، کیف چرمی مشکی، گردنبند طلایی و چکمه های بند دار چرمی مشکی تکرار کنید.

چند ایده استایل با پافر و یقه اسکی

با دامن میدی نامتقارن چاپ شده، چکمه های بلند چرم مشکی و کیف قهوه ای و سفید

استایل پافر با بافت یقه اسکی

با عینک آفتابی، شلوار جین بنددار خاکستری تیره، کیف بند زنجیر چرمی قهوه‌ای و چکمه‌های پاشنه بلند چرمی مشکی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

استایل های جذاب با دامن چین دار طبقه ای

استایل های جذاب با دامن چین دار طبقه ای :‌ اگر دوست دارید دامن بپوشید و می خواهید ایده های دامن باحال و شیک پیدا کنید، پس باید این مقاله را بخوانید. امروز می‌خواهیم توجه شما را به دامن طبقه ای چین دار پاستلی و روش‌های ترکیب آن‌ها با بلوزهای زیبا، تاپ‌های راحت، پیراهن‌های راحتی، کفش‌های پاشنه بلند شیک، کفش‌های تخت اسپرت و سایر اکسسوری‌ها جلب کنیم. همراه ما باشید.

نکات استایل با دامن چین دار طبقه ای

برای کسانی که می‌خواهند ظاهری غیررسمی و راحت داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم یک تی‌شرت سفید انتخاب کنند و آن را با یک کت جین آبی روشن، یک دامن میدی چین‌دار با چاپ صورتی کم‌رنگ و سفید، یک دستبند و کفش‌های تخت توری سفید ترکیب کنند. یا کفش های کتانی اگر می‌خواهید یک لباس برای یک مهمانی کوکتل بسازید، می‌توانید یک ژاکت بزرگ یک شانه سفید پیدا کنید و آن را با یک دامن میدی پلکانی با روکش صورتی کم رنگ، یک کلاچ تزئین شده سفید، یک گردنبند طلایی و یک کفش پاشنه بلند بند بژ ترکیب کنید.

یا می‌توانید یک تاپ بدون آستین با چاپ گل‌دار سیاه و سفید انتخاب کنید و آن را با یک کیف بند زنجیر مشکی، یک دامن میدی چین‌دار صورتی کم‌رنگ و کفش‌های پاشنه‌دار با بند جیر مشکی ست کنید. همچنین می‌توانید یک ظاهر شیک و ظریف دیگر را با ترکیب یک تاپ بدون آستین سفید با یک دامن ماکسی چین‌دار با کمر بلند و کفش‌های پاشنه بلند نقره‌ای تکرار کنید.

چند ایده جذاب

با بلوز سرشانه‌ای سفید و کفش‌های پاشنه دار صورتی کم‌رنگ

استایل های جذاب با دامن چین دار طبقه ای

با گردنبند طلایی، ژاکت یک شانه سفید، کلاچ تزئین شده سفید و کفش بند مچ پا بژ

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

زیباترین استایل ها با پیراهن گره ای

زیباترین استایل ها با پیراهن گره ای :‌ پیراهن جزء اصلی کمد لباس هر دختری است و روش های مختلفی برای پوشیدن آن وجود دارد. گره زدن پیراهن یکی از پرطرفدارترین روش های پوشیدن آن است، بسیار راحت و چشم نواز است و ظاهری لایه ای ایجاد می کند که در آن احساس گرما نمی کنید. در اینجا ایده هایی برای مدل دادن به پیراهن گره دار وجود دارد.

نکات مهم در استایل پیراهن گره ای

اول از همه، یک پیراهن مناسب را انتخاب کنید – چون می‌خواهید آن را گره بزنید، نباید خیلی تنگ و مناسب باشد. یک پیراهن سفید کلاسیک است که ترکیبات زیادی را امکان پذیر می کند، و همچنین سایر رنگ های خنثی، در حالی که پیراهن های رنگارنگ و چاپ شده به شما کمک می کنند لباس های کمتری بسازید. پنبه یک پارچه کلاسیک برای پیراهن است، و کتان نیز راه حل خوبی خواهد بود، اما ظاهری کمتر رسمی و آرام‌تر به شما می‌دهد.

یک پیراهن گره‌دار را می‌توان به‌عنوان پوشش پوشید – این یک راه عالی برای ایجاد یک ظاهر لایه‌بندی تابستانی است که چشم‌ها را به خود جلب می‌کند. شما می توانید به دنبال یک لباس دوست داشتنی با یک تاپ کراپ، یک پیراهن گره دار در بالا و چند شورت، یک دامن یا شلوار جین باشید. ایده دیگر حتی ساده‌تر است - یک پیراهن گره‌دار را روی لباس میدی بپوشید تا ظاهری نرم و رمانتیک ایجاد کنید که هنوز هم برای کار مناسب است.

ایده های استایل

یک لباس برانچ غیررسمی با یک پیراهن گره‌دار سفید، شورت کتان خاکستری با جیب، یک کیف کمری خاکستری و گردن‌بندهای چند لایه برای یک روز گرم

زیباترین استایل ها با پیراهن گره ای

یک تیپ کژوال راحت با یک پیراهن گره‌دار راه راه آبی، شلوار جین آبی و کفش‌های خنثی همیشه ایده خوبی برای بهار و تابستان است.

  • زهرا فدایی