tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

۲۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدل لباس مجلسی یقه هالتر بدون آستین مناسب برای خانم ها

مدل لباس مجلسی یقه هالتر بدون آستین مناسب برای خانم ها :اگر می‌خواهید یک لباس یقه‌ی هالتر زرق و برق دار داشته باشید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم امروز در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از جذابترین مدل  لباس یقه هالتر که می توانید امتحان کنید آشنا کنیم.

این لباس ها تنوع زیادی دارند ، بنابراین نمی خواهید فرصت پوشیدن آنها را از دست بدهید تا پایان این مقاله همراه تیپزا باشید تا با مدل لباس مجلسی یقه هالتر بدون آستین مناسب برای خانم ها همراه باشید.

مدل لباس مجلسی یقه هالتر بدون آستین مناسب برای خانم ها

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

آموزش جامع استایل با کت تویید

آموزش جامع استایل با کت تویید : کت تویید یک عنصر جاودانه برای استایل هر خانمی است. می توانید ان را در هر موقعیتی پوشیده و از زیبایی استایل خود لذت ببرید. در این مطلب به نکاتی که باید درباره استایل با این کت بدانید پرداخته ایم.

نحوه پوشیدن کت تویید برای دفتر

یک ژاکت تویید قطعا یک عنصر ضروری برای استایلی قدرتمند است. همراه با ژاکت کت، کت تویید یکی از اصلی‌ترین ژاکت‌ها در کمد لباس زنانه شاغل مدرن است. و راه‌های مختلفی برای استایل دادن به کت تویدی خود بدون اینکه حالت ضخیم داشته باشید وجود دارد.

چگونه کت و شلوار تویید بپوشیم

حق امتیاز درونی خود را کانالیزه کنید و روی یک کت و شلوار دامن توئیدی با الهام از Chanel سرمایه گذاری کنید. آن را با کفش های پاشنه بلند یا کفش های سبک لوفر ست کنید. این ظاهر برای مجالس شیک پوش و محل کار رسمی مناسب است. اگر می ترسید بیش از حد پرمدعا به نظر برسید، یک تی شرت ساده زیر ژاکت بپوشید و دکمه دوم را باز بگذارید.

آموزش جامع استایل با کت تویید

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

7 نکته برای داشتن یک استایل مونوکروم شیک

7 نکته برای داشتن یک استایل مونوکروم شیک : استایل مونوکروم یک استایل پرطرفدار، ساده و در عین حال شیک است که می توانید آن را در موقعیت های مختلف پوشیده و استایلی بی نظیر داشته باشید. در این مطلب 7 نکته و روش را برای اینکه استایل مونوکروم زیبایی داشته باشید برای شما آورده ایم.

استایل مونوکروم چیست؟

"مونو" به معنای "یک" است در حالی که "کرومو" به معنای "نور". وقتی این دو کلمه با هم ترکیب می شوند، کلمه "مونو کرومو" به معنای "یک نور" است. بنابراین، یک لباس تک رنگ مجموعه ای است که در آن ظاهر یک رنگ می پوشید.

روزهایی را به یاد بیاورید که یک شلوار مشکی، یک تاپ مشکی بیرون می آورید و یک کت مشکی را با آن می پوشید! این یک استایل مونوکروم است! و مطمئناً فوق العاده آسان است!

در حالی که به نظر می رسد تلاش کمتری برای درست کردن آن با لباس های تک رنگ نیاز است، اما درست کردن آن ها می تواند بسیار مشکل باشد، به خصوص اگر از رنگ مشکی و رنگ های روشن تر یا پررنگ تر یا خنثی های روشن استفاده کنید.

مطلب مرتبط: هرچیزی که باید در مورد استایل مونوکروم بدانید

در زیر 7 نکته را با هم مرور خواهیم کرد:

1. رنگ پوست خود را یاد بگیرید!

مدگراها می گویند برای اینکه گران به نظر برسید، یکی از ساده ترین نکات برای امتحان کردن، تسلط بر هنر تک رنگ بودن است. شاید پوشیدن تمام بژ بسیار آسان به نظر برسد، اما من به شما جرأت می‌کنم، آن را خیلی ساده بپوشید و خودتان را هم خسته نکنید.

رنگ پوست شما سایه پوست شما است که به طور معمول با رنگ چهره شما متفاوت است. معمولاً رنگ چهره یا سطح بسته به موارد زیادی می تواند تغییر کند. به عنوان مثال، اگر در تابستان برنزه شوید، تاریک‌تر می‌شود و در زمستان دوباره روشن می‌شود.

از طرف دیگر، ته رنگ شما یکسان باقی می ماند. این همان رنگ ظریف و کم‌رنگ‌تر است که در زیر پوست قرار دارد.

7 نکته برای داشتن یک استایل مونوکروم شیک

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه لباس های طرح دار را با هم ست کنیم؟

چگونه لباس های طرح دار را با هم ست کنیم؟ : هنگامی که دو یا چند قطعه بسیار متفاوت را انتخاب می کنید و آنها را به شیوه ای شیک و باحال با هم طراحی می کنید - آن وقت است که می توانید خود را یک متخصص مد بنامید.

ست کردن طرح های مختلف ترسناک و سخت به نظر می رسد، اما در واقع ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. چند نکته و قانون را بخوانید تا بتوانید ترکیب و تطبیق را شروع کنید یا به شما کمک کند به آن سطح حرفه ای برسید.

چگونه الگوهای مختلف را با هم بپوشیم؟

1. به رنگ ها نگاه کنید، نه الگوها

با تطبیق نه چاپ، بلکه رنگ ها شروع کنید. اگر رنگ‌های لباس شما با هم خوب به نظر می‌رسند، احتمالاً الگوهای روی آن قطعات نیز با هم کار می‌کنند. وقتی شک دارید، هرگز نمی توانید با سیاه و سفید اشتباه کنید.

چگونه لباس های طرح دار را با هم ست کنیم؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چه رنگ هایی با لباس های طوسی ست می شوند؟

چه رنگ هایی با لباس های طوسی ست می شوند؟ :اگر به دنبال رنگ خنثی هستید، خاکستری یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید پیدا کنید. با توجه به اینکه بین سیاه و سفید است، بهترین رنگ خنثی ست  و با همه چیز ست می شود. در این مطلب تمام رنگ هایی که می توانید با لباس طوسی یا خاکستری بپوشید را آورده ایم.

اگر به ایده هایی برای لباس های خاکستری خود نیاز دارید، باید به این ترکیب ها توجه کنید:

خاکستری و قرمز

اگر می خواهید ظاهری قوی و در عین حال کلاسیک داشته باشید، هیچ ترکیبی بهتر از خاکستری و قرمز وجود ندارد. ترکیب این دو رنگ با هم کاملا شیک و پیچیده به نظر می رسد.

تن خنثی رنگ خاکستری با پررنگی رنگ قرمز کاملاً هماهنگ است. اگر به دنبال پالت رنگ مد پاییزی خود هستید، ترکیب خاکستری و قرمز شگفت انگیز خواهد بود.

چه رنگ هایی با لباس های طوسی ست می شوند؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

نحوه انتخاب ساعت مچی زنانه

نحوه انتخاب ساعت مچی زنانه : با طرح‌های بسیار موجود در بازار، ساعت‌ها منسوخ نشده‌اند. نه تنها بررسی زمان بر روی ساعت مچی به جای تلفن، سریعتر و راحت تر است، بلکه این لوازم جانبی برای ایجاد ظاهری متعادل و متفکرانه نیز ارزشمند هستند. بسته به نوع ساعتی که انتخاب می کنید، می توانید ظاهر خود را به عنوان لباس اداری سخت، لوکس و پر زرق و برق یا مینیمال شیک به پایان برسانید.

بنابراین هنگام انتخاب ساعت دقیقاً به چه چیزی باید توجه کنید؟ در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید در نظر بگیرید.

چه موادی باید برای بند ساعت زنانه انتخاب شود؟

وقتی صحبت از جنس بند ساعت می شود، رایج ترین گزینه ها فولاد ضد زنگ، چرم، بوم، سرامیک و لاستیک یا سیلیکون است. بیایید نگاهی به مزایا و معایب هر ماده بیندازیم.

ساعت های بند فلزی زنانه

اول از همه، ساعت‌های بند فلزی به نوعی لوکس‌تر و گران‌قیمت‌تر به نظر می‌رسند، حتی اگر واقعاً گران نباشند. ثانیا، تسمه های فلزی بسیار بادوام هستند و بعید است که بشکنند. بند پیوند به طور قابل توجهی کشیده نمی شود.

تسمه های فولادی ضد زنگ نیز به راحتی تمیز می شوند زیرا لازم نیست نگران خیس شدن یا تعریق آنها باشید.

در حالی که در مورد بند ساعت فلزی گزینه‌های رنگی زیادی وجود ندارد، هنوز طرح‌های دستبند زیادی برای انتخاب وجود دارد - از مش میلانی یا کوسه‌ای گرفته تا بند کلاسیک Oyster یا Jubilee تا طرح‌های معاصر و پیچیده‌تر.

نحوه انتخاب ساعت مچی زنانه

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

7 استایل جذاب زنانه با کت های نظامی ( MILITARY STYLE )

7 استایل جذاب زنانه با کت های نظامی ( MILITARY STYLE ) : کت سبک نظامی مترادف با پاییز است. هنگامی که هوا صاف می شود و برگ ها شروع به ریزش می کنند، ژاکت های سبک نظامی در همه جا ظاهر می شوند. این لزوماً یک کالای مد روز نیست، این یک ژاکت است که هر سال به بازار می آید. اگرچه استایل سال به سال متفاوت است، اما جوهره ژاکت سبک نظامی در تدبیر باقی می ماند. به عنوان مثال، انواع محبوب دارای جیب های بزرگتر یا تکه های آرنج هستند.

همانطور که ممکن است تصور کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید یک ژاکت سبک نظامی بپوشید. در این مقاله به 7 روش خواهیم پراخت.

1. آن را لایه لایه بپوشید

این یک استایل خوب برای موقعیت‌های غیررسمی است. میخ زدن نسبتا آسان است و نگهداری آن چندان پرهزینه نیست. به سادگی آن را روی یک پیراهن دکمه دار فلانل شطرنجی به پایین بیندازید، بدون اینکه هیچ یک از لایه ها را ببندید.

7 استایل جذاب زنانه با کت های نظامی ( MILITARY STYLE )

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

10 روش برای ست کردن دامن میدی

10 روش برای ست کردن دامن میدی : فرقی نمی‌کند به دفتر بروید یا مهمانی، دامن‌های میدی گزینه‌ای همه کاره و زیبا برای هر موقعیتی هستند. بالا یا پایین لباس پوشیدن آسان است و در هر فصل از سال فوق العاده به نظر می رسد. اگر به دنبال ایده ای برای استایل با این سبک دامن هستید، در اینجا نحوه پوشیدن دامن میدی با استایل به صورت کامل آمده است.

1. هماهنگی تمام استایل با هم

به نظر رسیدن به بهترین شکل هرگز آسان تر از یک ست همسان نبوده است. این یک راه بی دردسر برای بالا بردن سطح بالا برای هر رویدادی است و به راحتی قابل تکرار است. خواه یک ست با همان پارچه و چاپ یا مختصات با الگوی مشابه باشد، می‌توانید آن را متناسب با بالاتنه یا پایین تنه بپوشید. رنگ های روشن مانند زرد یا نعنایی را انتخاب کنید و رنگ ها را با یک تاپ یا پیراهن سفید از هم جدا کنید.

10 روش برای ست کردن دامن میدی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چه رنگ هایی با قهوه ای ست میشود؟ نکات و ایده های لباس

این رنگ ها کاملاً زیبا به نظر می رسند و می توانند لباس های قهوه ای را بدون زحمت تکمیل کنند. چه رنگ هایی با قهوه ای ست میشود؟

این در واقع درست است که قهوه ای یکی از پیچیده ترین رنگ ها است. سایه هایی مانند شتری، قهوه ای مایل به قهوه ای، کاراملی، قهوه ای و مسی از خانواده رنگ های قهوه ای هستند و تقریباً در همه جا از بوت گرفته تا کت، از تم های هتل گرفته تا وسایل دکوری و غیره را خواهید یافت.

و اگر می‌خواهید رنگ‌هایی را که با قهوه‌ای ست می‌شوند پیدا کنید مطمئناً در صفحه مناسبی هستید زیرا در این مقاله قصد داریم به این سؤال شما بپردازیم.

در زیر برخی از الهام‌های ارزشمند مد وجود دارد که باید بررسی کنید و سعی کنید از آن‌ها یاد بگیرید تا در رنگ قهوه‌ای ظاهر را بدزدید. بنابراین فقط تا پایان همراه باشید و این مقاله را بخوانید.

رنگ هایی با قهوه ای

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

ست لباس با ژاکت کش بافت پشمی + آموزش

ست لباس با ژاکت کش بافت پشمی + آموزش : باید ژاکت کش باف پشمی مناسب، در شکل مناسب باشد، که خیلی بزرگ نباشد. ممکن است زنان زیادی را ببینید که ژاکت های بزرگی می پوشند که هیچ فرمی برای بدن ندارند و درهم به نظر می رسند، یا با شلوارهای سایز بزرگ ست می شوند که باعث می شود به جای شیک بودن شلخته به نظر برسند. بنابراین از این کالای اصلی در هوای سرد غافل نشوید، فقط مطمئن شوید که یکی را انتخاب کنید که مناسب باشد، طول مناسبی داشته باشد و بافتنی یا طرحی داشته باشد که با کل لباس شما کار کند.

قد ژاکت کش باف پشمی بزرگ

قد می‌تواند یکی از جنبه‌های پیچیده‌تر یک ژاکت کش باف پشمی بزرگ باشد، به خصوص اگر ریزنقش هستید. ژاکت‌های کشباف بزرگ معمولاً درست زیر لگن قرار می‌گیرند و می‌توانند تا وسط ساق پا بلند شوند. اگر در سمت کوتاه‌تر هستید، توصیه می‌شود طول را درست در اطراف زانو یا بالاتر نگه دارید. برای شما خانم‌های قد بلندتر، می‌توانید حیطه را از باسن تا ساق پا اجرا کنید.

طول نیز ممکن است با توجه به آنچه با ژاکت می پوشید تعیین شود. با شلوار، هر طولی خوب به نظر می رسد. با دامن، نگه داشتن آن کمی در بالا یا پایین لبه دامن بهترین کار را خواهد داشت. از آنجایی که این لباس‌ یک پارچه و پیوسته است (برخلاف بلوز و دامن)، اگر چکمه می‌پوشید بهترین انتخاب برای شما چند سانتی متر بالاتر از سجاف، در لبه یا وسط ساق پا است. (توجه: یک لباس کوتاه تر با چکمه های روی زانو و یک ژاکت کش باف پشمی وسط ساق پا یک جفت عالی است و بسیار جذاب است.)

ست لباس با ژاکت کش بافت پشمی + آموزش

  • زهرا فدایی