tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

۱۰ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود!

مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود! آیا نمی دانید که چگونه یک کت بلیزر را در سال 2024 مدل دهید و همچنان خانم به نظر برسید؟ لیست لباس های کت و شلوار زنانه شیک و زیبای من را بررسی کنید و دقیقاً یاد بگیرید که چگونه لباس های بلیزر زنانه را برای انواع مناسبت ها ایجاد کنید!

برای سال های زیادی کت بلیزر بیشتر با لباس های مردانه همراه بود. اما در چند دهه اخیر، کت بلیزر به لباسی تبدیل شده است که همه می توانند بپوشند و خانم ها آن را به روش های شیکی که قبلاً ندیده ایم طراحی می کنند.

من کاملاً بلیزرهای مشکی، سفید و چهارخانه‌ام را دوست دارم من اغلب آنها را به ظاهرم ست می کنم تا لباس های اصلی را بالا ببرم و متوجه شوم که می توانم آنها را در تمام طول سال بپوشم. با شلوار جین، روی لباس و حتی شلوار لی.

برای کمک به الهام بخشیدن به شما، من چندین لباس کت خود را ایجاد کرده ام و دنیای مد را برای اطلاعات بیشتر جستجو کرده ام!

بنابراین اگر می‌خواستید این استایل شیک را به کمد لباس خود اضافه کنید، باید راهنمای سبک لباس‌های کت خانم ها را ببینید!

مدل های جذاب بلیزر جدید برای کمد لباس خود!

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

10 نکته برای شیک به نظر رسیدن با بودجه کم!

10 نکته برای شیک به نظر رسیدن با بودجه کم! می خواهید شبیه یک میلیونر به نظر برسید اما دلار ندارید؟ کارهای خاصی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که در عین حال شیک به نظر برسید.

1. آراستگی

یک ظاهر شیک همیشه با آراستگی خوب شروع می شود. پوست سالم درخشان، ناخن های مرتب و براق شده، موهای تمیز و براق و مدل موی سالم. با این کار حتی یک تی شرت 5 دلاری نیز عالی به نظر می رسد.

نظافت خوب لزوماً به معنای آرایش صورت و مانیکور گران قیمت نیست. همچنین نباید به معنای آرایش کانتور، اکستنشن مو و مژه مصنوعی باشد. فقط باید شما باشید، تمیز، ساده و با درخشش سالم. خوب غذا بخورید، آب بنوشید، حمام کنید، هر شب آرایش خود را پاک کنید چیزهای ساده ای مانند این همه تفاوت را ایجاد می کند.

10 نکته برای شیک به نظر رسیدن با بودجه کم!

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چیزی برای پوشیدن ندارید؟ برنامه ریزی لباس را امتحان کنید!

چیزی برای پوشیدن ندارید؟ برنامه ریزی لباس را امتحان کنید! همه ما جلوی کمد پر از لباس ایستاده ایم با این حال احساس می کنیم چیزی برای پوشیدن نداریم این معضلی است که بسیاری از ما روزانه با آن روبرو هستیم. صبح های ما را درگیر میکند و ما را در حالت ناامیدی طنزآمیز قرار می دهد.

اما اگر به شما بگویم که راه حل در خرید لباس بیشتر نیست بلکه در تسلط بر برنامه ریزی لباس است چه؟

در این پست نشان می دهیم که چگونه لباس های ساده می توانند نحوه درک شما از کمد لباس خود را تغییر دهند. با خستگی خداحافظی کنید و به کمدی که نشان دهنده استایل شخصی شماست و برای هر مناسبتی آماده است، حاضر شوید.

چیزی برای پوشیدن ندارید؟ برنامه ریزی لباس را امتحان کنید!

چیزی برای پوشیدن ندارید؟ برنامه ریزی لباس را امتحان کنید!

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

17 ایده لباس برای قرار قهوه که شیک هستند!

17 ایده لباس برای قرار قهوه که شیک هستند! آیا نمی دانید برای یک قرار قهوه چه بپوشید ؟ فهرست ایده‌های لباس یک قرار دوستانه را بررسی کنید تا ظاهری باکلاس و شیک داشته باشید!

انتخاب لباس برای یک قرار قهوه

قرار قهوه راهی عالی برای آشنایی با کسی در محیطی آرام است. وقتی انتخاب می‌کنید برای یک قرار قهوه چه لباسی بپوشید چیزی می‌خواهید که با فضای آرام کافی‌شاپ مطابقت داشته باشد اما همچنین شما را شیک نشان می‌دهد و شخصیت‌تان را به رخ می‌کشد.

من عاشق ست کردن یک کت شتری بلند با یک ژاکت بافتنی، شلوار جین مایل به سفید و بوت هستم. راحت است اما هنوز هم با کلاس است و برای کافی شاپ در روزهای سرد پاییز یا زمستان عالی است.

17 ایده لباس برای قرار قهوه که شیک هستند!

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟

آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟ امروز، من اشتباهات سبک برتری را که باید در حین جشن گرفتن جذابیت کلاسیک آشکار می کنم. ما با هم کشف خواهیم کرد که چگونه بین جوانی و پیچیدگی تعادل برقرار کنیم، اطمینان حاصل کنیم که انتخاب کمد لباس شما بهترین ویژگی های ما را برجسته می کند، با ترندهای فعلی طنین انداز می شود و راحت شیک می ماند.

با من همراه باشید و بیایید این سبک متحول کننده را آغاز کنیم به یاد داشته باشید در حالی که مد در حال تغییر است، اعتماد به نفس شما مهمترین چیز است.

مد برای جوانان محفوظ نیست با افزایش سن که شامل درک اهمیت سبک شخصی است. برای زنان بالای 50 سال، مد در افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس نقش دارد.

در حالی که هر کسی سبک منحصر به فرد خود را دارد برخی از اشتباهات رایج زنان بالای 50 سال وجود دارد. در اینجا 10 اشتباه استایل است که باید از آنها اجتناب کنید.

آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟

آیا شما این اشتباهات مد را مرتکب می شوید؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

بهترین لباس ها برای پیاده روی صبحگاهی

بهترین لباس ها برای پیاده روی صبحگاهی : پیاده روی صبحگاهی راهی عالی برای شروع روزتان با پا است هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی. اما برای یک قدم زدن راحت و شیک چه لباسی باید بپوشید؟

ترفند این است که بین راحتی و سبک تعادل پیدا کنید شما می خواهید آنقدر راحت باشید که سریع حرکت کنید و همچنان در کنار هم به نظر برسید. این مقاله از تیپزا نکات مفید و بسیاری از ایده‌های را پوشش می‌دهد که برای پیاده‌روی صبحگاهی زنانه چه بپوشیم.

بهترین لباس ها برای پیاده روی صبحگاهی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

9 طرح از گوشواره های مجلسی و فانتزی جدید برای خانم ها

9 طرح از گوشواره های مجلسی و فانتزی جدید برای خانم ها : تقریباً هر خانمی یک جفت گوشواره فانتزی در مجموعه جواهرات خود دارد. این اکسسوی برای مدت طولانی در دسترس بوده است. حتی این روزها، گوشواره های مجلسی توسط دختران و زنان جوان استفاده می شود.

انواع مختلفی برای گوشواره های مجلسی ، فانتزی از ساده گرفته تا مد روز، موجود است. آنها می توانند بزرگ، کوچک، گرد یا پیچی باشند.

گوشواره مجلسی زیبا می تواند ظاهر کلی خانمی را که از آن استفاده می کند تغییر دهد. همانطور که همه ما می دانیم، گوشواره های مجلسی تقاضای زیادی دارند و تنوع زیادی دارند.

9 طرح از گوشواره های حلقه ای و فانتزی جدید برای خانم ها

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

6 مدل لباس مجلسی برای خانم های شیک پوش!

6 مدل لباس مجلسی برای خانم های شیک پوش! فصل تعطیلات فرا رسیده است، و این به معنای پوشیدن لباس های شاد و جشن برای مهمانی ها و جشن ها است. در حالی که شوق در هیجان خرید لباس مجلسی هستید اما در نظر گرفتن تأثیرات زیست محیطی انتخاب های خرید ما نیز مهم است.

6 مدل لباس مجلسی برای خانم های شیک پوش!

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

مدل های جدید از لباس شب سال نو برای یک جشن

مدل های جدید از لباس شب سال نو برای یک جشن : آیا به دنبال ایده‌های جذاب برای لباس‌های شب سال نو هستید تا سال را با مد شروع کنید؟ شما در جای مناسب هستید. شب سال نو طلوع آغازهای جدید است پر از انتظار و نوید.

لباس پوشیدن بی عیب و نقص برای این شب مهم می تواند حس قدرتمندی را برای سال پیش رو ایجاد کند از لباس‌های جشن پولک دار و لباس‌های مجلسی زیبا گرفته تا لباس‌های شیک و کلاسیک، مجموعه‌ای از لباس‌های را انتخاب کرده‌ایم تا مطمئن شویم که با استایل بی‌نظیر وارد سال جدید می‌شوید.

در حالی که با سال قدیم خداحافظی می کنید و ساعت نزدیک نیمه شب میرسد، آخرین ترندها را کاوش کنید و یک استایل جسورانه انتخاب کنید. ظاهر ایده آل شما در انتظار شماست پس آماده شوید تا این شب سال نو را با طرح های شیک خیره کنید و فراموش نشدنی ایحاد کنید.

ایده های لباس شب سال نو برای یک جشن شیک

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه ساده اما شیک بپوشیم؟ 7 نکته برای اینکه هر روز شیک به نظر برسیم

چگونه ساده اما شیک بپوشیم؟ 7 نکته برای اینکه هر روز شیک به نظر برسیم : در مورد لباس پوشیدن ساده و در عین حال شیک چند نکته وجود دارد. جذابیت مد مینیمالیستی در ظرافت همیشگی و جذابیت بی دردسر آن نهفته است. دستیابی به ظاهری شیک و ساده نیازی به تغییرات اساسی در کمد لباس برچسب های طراحان ندارد.

با چند اصل کلیدی و کمی خلاقیت می توانید به هنر لباس پوشیدن ساده اما شیک تسلط پیدا کنید در این پست وبلاگ ما هفت نکته را بررسی می کنیم که به شما کمک می کند هر روز شیک به نظر برسید.

چگونه ساده اما شیک بپوشیم؟ 7 نکته برای اینکه هر روز شیک به نظر برسیم

 

1. کمد لباس را ساده نگه دارید

اساس لباس پوشیدن ساده و شیک با تمیز نگه داشتن کمد لباس شما شروع می شود. برای لباس خود وقت بگذارید و لباس هایی را که واقعاً دوست دارید و به طور مرتب می پوشید شناسایی کنید.

لباسهایی را که دیگر به نمیپوشید را به یک نیازمند بدهید یا بفروشید. با ساده کردن کمد خود، حس بهتری  از استایل خود خواهید داشت و ترکیب لباس های شیک را آسان تر می کنید.

چگونه ساده اما شیک بپوشیم؟ 7 نکته برای اینکه هر روز شیک به نظر برسیم

2. روی کیفیت سرمایه گذاری کنید

ساخت کمد لباسی با اصول اولیه  و با کیفیت برای لباس پوشیدن ساده اما شیک ضروری است. روی استایل خوش ساخت مانند یک پیراهن کلاسیک دکمه دار سفید، یک شلوار جین مناسب، یک کت و یک لباس مشکی کوچک سرمایه گذاری کنید.

3. رنگ های خنثی را فراموش نکنید

رنگ های خنثی مانند مشکی، سفید، نود، بژ و بنای مد مینیمالیستی هستند آنها ظاهری منسجم و ظریف ایجاد می کنند و ترکیب و ست کردن لباس شما را آسان می کنند. در صورت شک، رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید و با اکسسوری‌هایی مانند روسری، کفش یا کیف دستی، رنگ‌های ظریفی را به آن اضافه کنید.

چگونه ساده اما شیک بپوشیم؟ 7 نکته برای اینکه هر روز شیک به نظر برسیم

4. به تناسب توجه کنید

تناسب لباس شما نقش مهمی در دستیابی به ظاهری شیک دارد. مطمئن شوید که لباس‌هایتان به خوبی به تن شما می‌آیند و تناسبات طبیعی بدنتان را برجسته می‌کنند.

5. اکسسوری 

اکسسوری ها برای افراد شیک هستند به جای انباشته کردن اکسسوری ها، چند تکه را انتخاب کنید که مکمل لباس شما باشد.

یک گردنبند ظریف یک ساعت باکیفیت، یا یک کمربند چرمی خوش ساخت می‌تواند ظاهر شما را بدون تحت تاثیر قرار دادن آن بالا ببرد.

اکسسوری 

6. ست و هماهنگی

یکی از لذت‌های لباس پوشیدن ساده، ست نگه داشتن استایل است. یک کمد کپسولی از استایلی بسازید که به خوبی با هم ست میشوند تا بتوانید هر روز  لباس های شیک را کنار هم بچینید.

به عنوان مثال یک پیراهن سفید را می توان با شلوار جین ست کرد تا ظاهری غیررسمی داشته باشد یا در دامن مدادی قرار داد تا ظاهری زیباتر داشته باشد.

7. حس اعتماد به نفس

شاید حیاتی ترین نکات شیک به نظر رسیدن هر روز اعتماد به نفس باشد لباس های خود را با افتخار بپوشید و با اعتماد به نفس خود را حمل کنید وقتی لباسی که می پوشید احساس خوبی داشته باشید نشان می دهد و این جوهره سادگی شیک است.

ست و هماهنگی

نکته : کفش های مینیمالیستی را انتخاب کنید

در حالی که ما در این پست وبلاگ روی لباس تمرکز می کنیم لازم است به اهمیت کفش های مینیمالیستی اشاره کنیم.

کفش های کلاسیک و خوش ساخت را انتخاب کنید که ظاهر کلی شما را تکمیل می کند یک جفت کفش کتانی سفید، کفش راحتی کلاسیک یا نیم بوت می تواند ست کامل به کمد لباس شما باشد.

سخن پایانی:

لباس پوشیدن ساده اما شیک یک هنر است که فراتر از ترندها و فصول است این در مورد انتخاب کمد لباسی است که سبک شخصی شما را منعکس می کند و باعث می شود هر روز احساس اعتماد به نفس داشته باشید.

با پیروی از این هفت نکته شلوغ کردن کمد لباس خود  در اصول اولیه با کیفیت، پذیرفتن رنگ های خنثی، توجه به تناسب اندام، اکسسوری مناسب، ست با می توانید سبک روزمره خود را داشته باشید و خیلی راحت شیک به نظر برسید.

به یاد داشته باشید که استایل یک بیان شخصی است . این نکات را مطابق با ترجیحات فردی خود داشته باشید و مهمتر از همه، از کشف زیبایی منحصر به فرد ساده و در عین حال شیک خود لذت ببرید.

با تمرین و کمی خلاقیت به هنر لباس پوشیدن شیک تسلط خواهید یافت و در هر لباسی که می پوشید اعتماد به نفس و ظرافت را از خود نشان میدهید.

  • زهرا فدایی