tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

۶ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش جامع استایل با کفش کانورس

آموزش جامع استایل با کفش کانورس :‌کفش‌های کتانی کانورس همیشه یکی از بهترین انتخاب‌های کفش برای شیک پوشان بوده اند، زیرا برای راحتی، استایل را به خطر نمی‌اندازند. اگر به دنبال ایده هایی برای به دست آوردن استایلی شیک با این کفش ها هستید، در صفحه درستی قرار گرفته اید.

لباس عروسی با کفش کانورس

ما می خواستیم با مادر همه لباس ها شروع کنیم - یک لباس عروس. در مورد عروس هایی که کلیشه های مد را می شکنند و جزئیاتی را انتخاب می کنند که واقعاً چه کسی هستند صحبت کنید. تعداد فزاینده ای از زنان با لباس های عروسی فانتزی کفش کانورس می پوشند. این یک استایل ساختار شکن و بسیار هیجان انگیز است.

آموزش جامع استایل با کفش کانورس

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

انواع استایل مردانه بر اساس فصول سال | استایل شخصی برای آقایان

انواع استایل مردانه بر اساس فصول سال | استایل شخصی برای آقایان » آیا می خواهید مردی جذاب و تاثیرگذار باشید؟ بجز زبان بدن و رفتارتان، فکر می کنید چه چیزهای دیگری می تواند چنین تاثیری ایجاد کند؟ درست حدس زدی لباس و استایل مردانه شما نیز بدون اینکه شما بدانید به زبانی صحبت می کند. شناخت انواع استایل ها به شما کمک می کند تا با توجه به شخصیت خود، پوشش مناسب را انتخاب کنید.

برای تبدیل شدن به یک مرد خوش پوش و خوش سلیقه و دیدی جامع از انواع استایل های مردانه تا انتهای این مطلب از تیپزا با ما همراه باشید.

انواع استایل مردانه بر اساس فصول سال | استایل شخصی برای آقایان

طرز لباس پوشیدن آقا تاثیر زیادی روی اطرافیانش دارد. برای انتخاب سبک مناسب، به عنوان یک مرد، باید موقعیت اجتماعی و علایق خود را در نظر بگیرید.

باید بدانید که کدام سبک برای چه محیطی مناسب است. هنگام انتخاب لباس، به این فکر کنید که آیا قصد دارید در یک جمع رسمی شرکت کنید یا فقط می خواهید با دوستان خود بیرون بروید؟

لباس هایی که می پوشید می تواند شما را پیرتر یا جوان تر نشان دهد. در سبک شخصی که انتخاب می کنید؛ شما باید فصل را نیز در نظر بگیرید. اگر اهل مد هستید، می‌توانید به‌طور هوشمندانه استایل شخصی خود را با مد پیش ببرید.

به هر حال همه اینها مواردی است که اهمیت داشتن استایل شخصی برای آقایان را نشان می دهد. با دانستن این موارد می توانید شخصیت موثر و منحصر به فرد خود را به دیگران نشان دهید.

انواع استایل مردانه بر اساس فصول سال | استایل شخصی برای آقایان

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

راه هایی برای هماهنگی لباس ها با رنگ های خنثی برای آقایان

راه هایی برای هماهنگی لباس ها با رنگ های خنثی برای آقایان : رنگ ها نقش بسیار مهمی در لباس های مردانه و زنانه دارند. افرادی که به دنبال مد هستند و استایل خود را زیباتر می کنند از ترکیب های مختلف استفاده می کنند و چیزهای جدید را امتحان می کنند.

امروزه رنگ های خنثی بسیار محبوب شده اند و بسیاری از افراد ترجیح می دهند از رنگ های خنثی در لباس های خود استفاده کنند. در این مقاله به طور کامل توضیح داده ایم که رنگ خنثی چیست. همچنین نحوه هماهنگی با رنگ های خنثی را توضیح داده ایم.

راه هایی برای هماهنگی لباس ها با رنگ های خنثی برای آقایان

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه طراح مد شویم؟ راهنمای مبتدیان

چگونه طراح مد شویم؟ راهنمای مبتدیان :‌اگر به این فکر می کنید که چگونه می توانید یک طراح مد شوید، خوشحال خواهید شد که بدانید کاملاً در صفحه مناسب قرار گرفته اید. امروز، در این مقاله، تمام جزئیات در مورد انتخاب طراحی مد به عنوان شغل خود را به شما خواهیم داد. خوب، اگر قبلاً به یک طراح مد فکر کرده اید، احتمالاً چیزی برای خلاقیت دارید زیرا طراحی مد واقعاً یک شکل هنری است که خلاقیت بسیار زیادی از طراح می طلبد. اگر به پارچه‌ها و بافت‌ها علاقه دارید و می‌دانید چگونه با رنگ‌ها و سایه‌های بسیار زیاد آنها بازی کنید، عالی است زیرا به کمک آن علاقه‌ها نیاز خواهید داشت. اما این بسیار بیشتر از جنبه های ذکر شده است. شما همچنین باید بدانید که چگونه یک گروه هدف را انتخاب کنید، بازارها را تجزیه و تحلیل کنید، یک جایگاه ویژه انتخاب کنید، تجارت مد و موارد مشابه را درک کنید. بنابراین، لطفا به پایین بروید و این مطلب را بخوانید تا بدانید که برای یک طراح مد موفق چه چیزی لازم است.

طراحی مد چیست؟

بیایید فقط به سوال بزرگ نگاه کنیم و بفهمیم که طراحی مد واقعا چیست. به عبارت ساده، طراحی مد هر چیزی است که در مورد لباس و اکسسوری صحبت می کنید. این کار با به کارگیری فرم هنری در ایجاد طرح هایی می پردازد که از نظر زیبایی شناختی از شرایط اجتماعی، جغرافیایی، اقتصادی و فرهنگی تأثیر می گیرند. و، طراحی مد و دوره های مرتبط به شما جهت، ساختار و درک تمام عناصر ضروری را قبل از رسیدن به آنجا می دهد. برخی از دوره ها بسته به جایگاه و در نهایت تخصص، بیشتر به ویژگی های خاصی می پردازند تا بقیه. بنابراین، یک جایی پایین تر، شما همچنین باید شروع کنید به این فکر کنید که می خواهید به کدام قسمت از طیف بچسبید.

یاد بگیرید چگونه یک طراح مد شوید

اگر می‌خواهید یک طراح مد شوید، دو راه برای انجام این کار وجود دارد – یکی از راه‌های معمول و عملی‌تر انجام یک دوره طراحی مد است. یا اینکه بدون مدرک/دیپلم یا مدرک این کار را به روش نه چندان متعارف انجام دهید و اجازه دهید اشتیاق شما پیشرو باشد. برخی ممکن است استدلال کنند که برای تبدیل شدن به یک طراح مد نیازی به مدرک ندارید، اما باید بدانید که انجام آن کار آسانی نیست. با این حال، با توجه به علاقه به موضوع، ارزش آن را خواهد داشت. هیچ راه درست یا غلطی برای انجام آن وجود ندارد، نه فرمول ثابتی برای موفقیت.

چگونه طراح مد شویم؟ راهنمای مبتدیان

در حالی که آموزش رسمی در طراحی مد رویکردی ساختار یافته دارد، رویکرد مستقیم یا غیررسمی کاملاً به شما و تلاش، زمان، انرژی و غیره بستگی دارد که تصمیم دارید برای رسیدن به رویای خود صرف کنید.

بیشتر بخوانید: طراح مد کیست؟ یک طراح مد چه می کند؟

در اینجا چیزی است که باید برای مقابله با آن آماده باشید:

1. مهارت های خیاطی

مورد اول در پاسخ به سوال چگونه طراح مد شویم؟ راهنمای مبتدیان ، اساس ساخت لباس دوخت است. بنابراین، به عنوان یک طراح مد مشتاق، باید مهارت های خیاطی خود را تقویت کنید. درک تکنیک ها طراحی شما را آسان می کند. همچنین با ماهیت پارچه های مختلف سر و کار خواهید داشت و با هر کدام از آنها کار خواهید کرد. طرح ها به طور ناخواسته به چندین عامل از این دست بستگی دارند. اگر کار برخی از طراحان را به دقت مشاهده کنید، یک بخیه، سبک یا تکنیکی وجود دارد که آنها کار خود را بر اساس آن بنا می کنند. که همراه با تجربه، آزمایش، تحقیق و تسلط بر موضوع است. به عنوان یک مبتدی، زمان زیادی را برای بهبود این مهارت صرف کنید، و با پیشرفت در مسیرتان، این کار بسیار مفید خواهد بود.

چگونه طراح مد شویم؟ راهنمای مبتدیان

2. طراحی

طراحی موفقیت آمیز لباس و ایجاد مجموعه شما به معنای گرد هم آوردن بسیاری از عناصر مهم است.

البته طراحی اولین چیز بزرگ در این فرآیند و اسکلت ساختن لباس است. ابتدا یک طرح خشن بکشید، که یک راه عالی برای شروع است. همچنین چون قلم زدن با تجسم آن متفاوت است! این تنها راهی است که می توانید بداهه بداهه کنید، بنابراین برای طراحی آماده باشید و کارهای زیادی را انجام دهید.
انتخاب پارچه و آنچه می خواهید از آن بسازید، کار بزرگ بعدی است. با این حال، می‌توانید با طرح‌ها و طرح‌ها خلاق و آینده‌نگر باشید، اما بدون رنگ‌ها و حتی سایه‌های مناسب، همه چیز می‌تواند یکنواخت شود.

چگونه طراح مد شویم؟ راهنمای مبتدیان

هر رنگی در میلیون‌ها سایه می‌آید، و زدن آن میخ با لحن دقیق به خودی خود یک هنر است. توجه به جزئیات چیزی است که شما نیاز دارید. به همین دلیل است که وقتی هر مجموعه قابل توجهی را مشاهده می کنید، می بینید که طراح یک موضوع را انتخاب می کند و به طور گسترده با هر رنگ و الگوی بازی می کند. این یک عمل متعادل کننده است.
جزئیات فنی، که بیشتر ما افراد غیرمجاز به آن توجه نمی کنیم.

این چیزی کمتر از علم نیست زیرا شما طرح خشن خود را به سطح بعدی می برید و این را طرح اولیه هر لباس می کنید. به نظر شما چگونه بسیاری از تیپ های بدن در یک دسته بندی سایز قرار می گیرند؟ شرکت‌های بزرگ همراهی دارند که روی بسیاری از جنبه‌ها برای هر مجموعه کار می‌کنند، در حالی که در مورد اندازه‌ها تصمیم می‌گیرند، هر الگو را سفارشی می‌کنند و هر قسمت از این پازل را در جای خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:راهنمای کامل درباره شغل طراحی مد و لباس

3. تصمیم گیری در مورد جایگاه

به عنوان یک مبتدی، همه علاقه مندان به مد مایل به ساخت لباس های مد هستند و فکر می کنند که ساخت لباس های گران قیمت باعث پیشرفت آنها می شود. اما این درست نیست و دقیقا برعکس است. به‌علاوه، چیزهای بیشتری از لباس‌های اوت وجود دارد، بازارها چندین برابر باز شده‌اند، و اگر واقعاً خوب هستید، می‌توانید بعد کاملاً جدیدی را باز کنید. بر اساس جایی که علاقه شما نهفته است، با پیشرفت در دوره طراحی مد / کارآموزی / حرفه خود، به آرامی به فکر یک جایگاه باشید. در اینجا انتخاب های شما وجود دارد:

اوت کوتور – طراحی شده یا مد لباس از زمانی شروع شد که هر لباس یا لباسی برای یک مشتری خاص ساخته می شد. توجه زیادی به جزئیات به پارچه، رنگ، تکنیک و تناسب بیش از قیمت داده شده است. تنها اعضای نخبه جامعه به طراحانی دسترسی داشتند که لباس‌های اوت کوتور می‌ساختند. با این حال، زمان تغییر کرده است و استخر استعدادها افزایش یافته است. لباس های اوت اکنون در دسترس تر است - از باند فرودگاه ها گرفته تا فروشگاه های شاخص و فرش قرمز - آنها همه جا هستند. حتی اگر این رویای هر طراح مد است که زمانی به آنجا برسد، اولین قدم عالی نیست. با این حال، با پشتکار، به هر حال به آنجا خواهید رسید.

چگونه طراح مد شویم؟ راهنمای مبتدیان

تولید انبوه - درست برعکس لباس های مد لباس است. این لباس‌ها به صورت عمده و برای همه در دسترس هستند، به علاوه این‌ها مقرون به صرفه هستند. برندهای بزرگ به همراه تیم طراحان خود مدل، نوع یا الگوی خاصی را انتخاب می‌کنند که به آن فصل می‌رسد و لباس‌ها را ماشینی می‌سازند. یک مدل کسب‌وکار که سودآورترین آن در نظر گرفته می‌شود زیرا تعداد فرصت‌های بیشتری وجود دارد که هزینه نسبتاً پایین تولید را پوشش می‌دهد.

آماده برای پوشیدن (Pret-a-Porter) - چیز بزرگ بعدی در صنعت مد لباس های آماده است که یک نوع بین این دو است. بنابراین، طراحانی که آثار خود را در نمایشگاه‌ها، باند فرودگاه‌ها و فرش‌های قرمز به نمایش می‌گذارند نیز لباس‌های مشابهی با کیفیت بالا، اما در تعداد کمتر، تولید می‌کنند. این لباس‌ها منحصر به فرد هستند و در عین حال آماده پوشیدن هستند.

بیشتر بخوانید: چگونه مشاور مد و فشن شویم؟

4. تحلیل نیاز مشتری با شناسایی شکاف در صنعت

شما نمی توانید پای خود را در بیش از یک قایق نگه دارید، بنابراین ابتدا یک صنعت را انتخاب کنید و سپس تحقیقات زیادی در مورد آن انجام دهید. این صنعت می تواند در هر جایی از لباس مردانه، لباس زنانه، لباس بچه گانه، ورزش، عروس، ورزش یا ترکیبی از دو یا بیشتر باشد. دوره های طراحی مد همچنین تکنیک های تحقیقی را به شما آموزش می دهند که به شما در تجزیه و تحلیل صنعت انتخاب شده کمک می کند. شما باید عمیق‌تر بگردید تا نیازهای جایگاه خود را درک کنید و ببینید آیا فرصتی برای ورود شما وجود دارد یا خیر.

اگر شکافی وجود دارد، فرصت هایی را شناسایی کنید که چگونه و کجا می توانید مجموعه خود را راه اندازی کنید. این پیش تولید نیاز به طوفان فکری زیادی دارد و اگر به درستی انجام شود، نیمی از پیروزی است.

5. تجارت مد

مورد دیگر در پاسخ به سوال چگونه طراح مد شویم؟ راهنمای مبتدیان، تجارت است. یکی دیگر از جنبه های جالب و مهم تبدیل شدن به یک طراح مد موفق، درک تکنیک های قیمت گذاری بر اساس هزینه تولید و هزینه های سربار است. تجارت مد به خودی خود موضوعی است که رفتار مصرف کننده، قیمت گذاری، و اقتصاد مدیریت یک تجارت مد سودآور را به شما می آموزد. اشتیاق یک چیز است، اما اداره یک کسب و کار یک بازی کاملاً جدید با توپ است و نه فنجان چای برای همه.

چگونه طراح مد شویم؟ راهنمای مبتدیان

6. تجزیه و تحلیل بازار و استراتژی

چه بخواهید بعد از دوره خود به طراحی مد بپردازید و چه مسیری غیرمعمول را انتخاب کنید، باید سایر لوازم جانبی ضروری را که جدا از خود کاردستی نیاز به تطبیق دارند، بشناسید. در حالی که طراحی لباس یک چیز است، درک شرایط بازار و داشتن یک استراتژی برای راه اندازی این لباس ها به همان اندازه مهم هستند. دانستن نبض بازار و مشتریان خود چیزی است که کسب و کار شما را به سطح بالاتری می برد.

7. درک مخاطب هدف

مورد دیگر  در پاسخ به چگونه طراح مد شویم؟ راهنمای مبتدیان درک مخاطب هدف است. اطلاعات جمعیتی و مخاطبان هدف را درک کنید. در واقع، این چیزی است که حتی قبل از ایجاد مجموعه خود باید بدانید. خود را به جای مخاطبان هدف خود قرار دهید – به این فکر کنید که از یک برند چه انتظاری دارید. این یک نقطه شروع عالی است و روند را خسته کننده تر می کند. کار پشت سر هم با عوامل زمینه ای چیزی است که شما را متمایز می کند. برخی از آن ها را به صورت تئوری یاد می گیرید و بقیه را از تجربه یاد می گیرید.

آموزش مد

آموزش مد فهرستی جامع است و بستگی به این دارد که کجا و چگونه آن را انتخاب کنید. شما می توانید یک مدرک فارغ التحصیلی کامل سه یا چهار ساله در طراحی مد بگذرانید و سپس در کارشناسی ارشد خود تخصص بگیرید. برخی از کالج ها از زمان فارغ التحصیلی تخصص ها را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کنند. اکنون کالج‌های هند و خارج از کشور تخصص‌های طراحی مد را در MBA نیز ارائه می‌دهند.

چگونه طراح مد شویم؟ راهنمای مبتدیان

در اینجا می‌توانید جایگاه خود را انتخاب کنید - هر چیزی از تجارت مد، مدیریت خرده‌فروشی، مدیریت پوشاک، سبک زندگی، و طراحی لوازم جانبی، و غیره. همچنین گزینه‌هایی مانند دیپلم و گواهینامه‌ها وجود دارد که می‌توانید در مد انجام دهید. این بستگی به این دارد که علاقه شما کجاست و چگونه برنامه ریزی می کنید که آن را پیش ببرید. هر چه که باشد، آموزش مد شما را به مسیر درست سوق می دهد.

سخن آخر:

طراحی مد یکی از گسترده ترین گزینه های شغلی انتخاب شده است و نیاز به یک ذهن خلاق دارد. بنابراین، اگر به طراحی لباس علاقه مند هستید، از خیاطی لذت می برید، عاشق تماشای شوهای مد هستید و می خواهید انقلابی در دنیای مد ایجاد کنید، اکنون زمان شماست تا رویای خود را محقق کنید. امیدواریم راهنمای نهایی ما به شما درک کلی از دامنه داده باشد. بنابراین، اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه اقدام خود را اجرا کنید. جایگاهی را انتخاب کنید، بدانید که می‌خواهید به چه نوع مشتری رسیدگی کنید، و سپس علامت خود را در دنیای مد بگذارید.

 

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره استایل با کلاه سطلی

همه چیز درباره استایل با کلاه سبدی :‌ مد در حال بازگشت به دهه 80 افسانه ای است. زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیرید چگونه کلاه سطلی بپوشید بدون اینکه قدیمی به نظر برسید. 

این اکسسوری مد روز را استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا بهترین استایل را در فصل تابستان تا پاییز داشته باشید. اگر می خواهید الهام بگیرید، به پایین بروید تا چند ایده آسان، ساده و منحصر به فرد برای مدل دادن به کلاه سطلی به دست آورید.

راه های آسان و ساده برای پوشیدن کلاه سطلی

1. چگونه یک کلاه سطلی با موهای مجعد بپوشیم

اگر فکر می کنید که آیا کلاه سطلی فقط برای مجعدها یا افرادی است که موهای صاف دارند، خوب، خوشبختانه در اشتباهید. یک کلاه سطلی رنگ پاستلی به زیبایی روی فرها می‌نشیند. چگونه می توانید ظاهر خود را سبک کنید:

همه چیز درباره استایل با کلاه سطلی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه لباس های خال خالی بپوشیم؟

چگونه لباس های خال خالی بپوشیم؟ :‌ به ندرت می توانید کسی را پیدا کنید که لباس های خال خالی یا نقطه پولکا را دوست نداشته باشد. در این مطلب چند نمونه استایل را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت.

1. لباس مجلسی بدون شانه مشکی و سفید خال خالی

تمام تصورات خود را در مورد باکلاس نبودن نقاط پولکا دور بریزید و فقط به این لباس مجلسی باشکوه نگاه کنید. این لباس یک لباس مجلسی بدون شانه است که شما در همه مکان مراسمات می توانید آن را بپوشید.

چگونه لباس های خال خالی بپوشیم؟

  • زهرا فدایی