tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استایل تابستانی با تاپ کراپ | انواع تاپ کراپ

استایل تابستانی با تاپ کراپ | انواع تاپ کراپ : در این وبلاگ، من به شما چند استایل جذاب از کراپ تاپ را نشان می دهم که نفس همه را بند می آورد. تاپ های کراپ نه تنها فضایی را برای تنفس پوست باقی می گذارند (که واقعاً مهم است، به خصوص در تابستان)، بلکه فوق العاده زیبا و جذاب هستند.

انواع مختلفی از تاپ‌های کراپ در صنعت مد وجود دارد، مانند آستین‌های پفی، تاپ‌های باندو، تاپ‌های اسپاگتی، یقه‌های پشت سر و یقه قایقی، که برای هر حالت و استایلی یکی وجود دارد. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، بیایید شروع کنیم!

استایل تابستانی با تاپ کراپ | انواع تاپ کراپ

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

نمونه استایل با کت لینن بدون یقه

نمونه استایل با کت لینن بدون یقه :‌ البته قبلاً کت و کت های کتانی شیک و بسیار راحت را با شما به اشتراک گذاشته ایم، اما این بار می خواهیم نشان دهیم که چگونه می توانید آنها را با سایر لباس ها مانند دامن، شورت ترکیب کنید.  شلوار و کفش های مختلف. تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک نوع ژاکت از کوتاه تا بلند، سایز بزرگ تا بلند، آستین کوتاه تا بلند و غیره را انتخاب کنید و بعد از آن می توانید رنگ مورد علاقه خود را برای کالای جدید خود انتخاب کنید و شروع به ایجاد ظاهری جذاب برای هر موقعیتی کنید. اکنون می توانید به پایین اسکرول کنید تا همه ایده های جمع آوری شده را ببینید که برای روزهای تابستان عالی خواهند بود. الهام بگیرید و لذت ببرید!

استایل کت لینن با شلوار جین و شلوار

اگر به‌دنبال ایده‌های استایل برای مراسم هستید، می‌توانید یک کت و شلوار کتان سبز نعنایی با یک کت بلند بدون یقه و شلوار فلر پیدا کنید و آن را با یک تاپ سفید و کفش‌های پاشنه بلند تزئین شده نقره‌ای ترکیب کنید. یا می توانید یک کت و شلوار کتان خاکستری روشن را با یک کت شلوار بدون یقه سایز بزرگ با کمربند و شلوار گشاد با کمر بلند انتخاب کنید و آن را با یک گردنبند ترکیب کنید.

برای ایجاد یک لباس غیر رسمی، می‌توانید یک تاپ قهوه‌ای رنگ انتخاب کنید و آن را با یک کت و شلوار کتان بژ با یک کت بدون یقه و کت و شلوار پاشنه‌دار و صندل پاشنه کوتاه با چاپ مار ست کنید. یا می‌توانید ترکیبی را با یک پیراهن گشاد کتانی سفید، یک ژاکت بدون یقه کتان خاکستری، کالوت‌های خاکستری تیره و صندل‌های تخت چرم مشکی تکرار کنید. یکی دیگر از ایده‌های شگفت‌انگیز برای ظاهر روزمره این است که یک تی‌شرت سفید را انتخاب کنید و آن را با یک ژاکت کتان بدون یقه سه‌ربع آستین‌دار، شلوار کتان صورتی کم‌رنگ و کفش‌های تخت سفید ترکیب کنید. برای کسانی که می خواهند یک لباس آرام اما در عین حال شیک بسازند، پیشنهاد می کنیم یک تاپ سفید انتخاب کنند و آن را با یک کت و شلوار کتانی بژ با یک کت بلند و شلوار گشاد کمر بلند، یک کیف چرمی مشکی و چرم تخت مشکی ست کنند.

چند نمونه استایل 

با شلوار و گردنبند کتانی بژ

نمونه استایل با کت لینن بدون یقه

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

استایل پاییزه زنانه سفید با جین

استایل پاییزه زنانه سفید با جین :‌ جین سفید اغلب به عنوان یک عنصر بهاری یا تابستانی در نظر گرفته می شود، اما اگر بخواهید آن را تا پاییز بپوشید چه؟ ما چند تیپ و ایده شیک برای پوشیدن جین سفید در پاییز آماده کرده ایم، امیدوارم اینجا استایل الهام بخش شما وجود داشته باشد!

لباس های پاییزی 

شلوار جین سفید را می‌توان به راحتی به پاییز تغییر داد و لباس‌های زیادی برای ایجاد با آن‌ها وجود دارد، تنها نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که اگر کفش‌های تیره انتخاب می‌کنید کوتاه به نظر می‌رسید، اگر مشکلی نیست، از این نکته صرفنظر کنید. شلوار جین سفید را می‌توان با تی‌شرت‌های مختلف، تاپ‌های کوتاه و بلوز، با جامپر و ژاکت، گرمکن و هودی پوشید.

کفش‌های پاشنه بلند یا کفش‌های ورزشی راحت را اضافه کنید، به سراغ چکمه‌های پاشنه دار دوست‌داشتنی بروید! همچنین می‌توانید با یک کت جین سفید و شلوار جین ظاهری دوست‌داشتنی ایجاد کنید و چند تاپ و لباس مناسب به آن اضافه کنید. شلوار جین سفید را می‌توان در لباس‌های کاری‌تان نیز ادغام کرد، و در اینجا به مقداری تاپ و یک بلیزر بزرگ، چکمه‌های پاشنه دار و وویلا نیاز دارید!

چند استایل سفید پاییزه

یک ژاکت مشکی، شلوار جین سفید، چکمه های چاپ شده و یک کیف کوچک شرابی برای یک لباس متضاد دوست داشتنی

استایل پاییزه زنانه سفید با جین

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

بهترین استایل ها با دامن پلنگی

بهترین استایل ها با دامن پلنگی :‌ ما همچنان ایده های دامن چین دار را با شما به اشتراک می گذاریم که نه تنها برای تیپ های تابستانی بلکه برای پاییز و زمستان نیز اضافات ایده آلی خواهند بود. و این بار می‌خواهیم دامن‌های چین‌دار چشم‌گیر و بسیار شیک با طرح پلنگی و روش‌هایی را به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید آن‌ها را با تی‌شرت‌های معمولی، بلوزهای زیبا، کت‌های راحت، کت‌های شیک، اکسسوری‌ها و کفش‌های مختلف ترکیب کنید. اما، اول از همه، شما باید یک نوع دامن را انتخاب کنید، به عنوان مثال، می توانید دامن های کمر بلند، نامتقارن، کمربند یا موارد دیگر را پیدا کنید. و ثانیاً، می‌توانید یک طول (محبوب‌ترین آنها تا روی زانو و میدی) و یک ترکیب رنگ برای لباس جدید خود انتخاب کنید. همراه ما باشید.

استایل دامن پلنگی با پیراهن، تاپ و بلوز

برای روزهای گرم تابستان می‌توانید یک تاپ بدون آستین سرمه‌ای انتخاب کنید و آن را با دامن میدی چین دار با طرح پلنگی مشکی و سفید، عینک آفتابی گرد و کفش‌های پاشنه بلند مشکی بند مچ پا ترکیب کنید. یا می‌توانید یک تاپ بدون آستین مشکی پیدا کنید و آن را با یک دامن چین دار کمربلند با طرح پلنگی و کفش‌های پاشنه دار مشکی و طلایی ترکیب کنید. آیا می خواهید چیزی شیک اما معمولی بسازید؟

سپس می‌توانید یک ژاکت گشاد بژ را بردارید و آن را با یک دامن میدی نامتقارن چین‌دار با طرح پلنگی، عینک آفتابی سایز بزرگ، یک کیف چرمی مشکی، یک گردنبند طلایی و کفش‌های تخت چرم بژ ست کنید. یا می توانید ترکیبی را با یک پلیور سایز بزرگ سفید، عینک آفتابی، یک کلاچ چرمی مشکی، یک دامن ماکسی چین دار با طرح پلنگی و نیم بوت های جیر مشکی تکرار کنید. یک ایده عالی دیگر این است که یک بلوز آستین بلند سبز زمردی بردارید و آن را با یک دامن ماکسی چین دار کمربلند طرح پلنگی و پمپ های شفاف مخلوط کنید.

چند نمونه استایل با دامن پلنگی 

با ژاکت یقه اسکی گشاد بژ و پمپ های بژ

بهترین استایل ها با دامن پلنگی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چه چیزی با شلوار جین مشکی مردانه بپوشیم؟

چه چیزی با شلوار جین مشکی مردانه بپوشیم؟ شلوار جین مشکی یک شلوار جین کلاسیک است که می تواند خنک، راحت و به راحتی پوشیده شود. شلوار جین مشکی به عنوان یک ترند اصلی کمد لباس، گزینه ای همه کاره برای مردانی است که می خواهند ظاهری غیررسمی داشته باشند.

چه چیزی با شلوار جین مشکی مردانه بپوشیم؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

کالکشن کفش های سفید جدید پاییزه

کالکشن کفش های سفید جدید پاییزه :‌ کفش های سفید جاودانه ترین ایده برای هر فصلی هستند، آنها با هر لباس و هر سبکی مطابقت دارند، همیشه کاملاً پوشیده هستند. از آنجایی که این یک ایده فوق‌العاده جاودانه است و شاید باید چیزی تازه به کمد لباس پاییزی خود اضافه کنید، تصمیم گرفتیم ایده‌های کفش سفید را برای پاییز جمع آوری کنیم. همراه ما باشید.

کفش های سفید

کفش‌های پاشنه‌دار ظریف سفید، کفش‌های بنددار یا کفش‌های کتانی، افزودنی عالی برای لباس پاییزی شما خواهد بود، چه در یک قرار ملاقات و چه در کار. کفش‌ها ممکن است طرح‌های مختلفی داشته باشند، پاشنه‌های بنددار راه‌حلی بسیار ظریف برای یک لمس رمانتیک، عالی برای قرار ملاقات یا فقط یک لباس عاشقانه و دخترانه خواهد بود، و کفش‌های کتانی برای هر ظاهری اضافه می‌شوند.

یک جامپر یقه‌دار خاکستری، یک دامن میدی سفید و کفش‌های بنددار سفید و یک کیف سفید

بهترین استایل های پاییزه با بوت چانکی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

نحوه پوشیدن لباس ژاکت با بوت های بلند

نحوه پوشیدن لباس ژاکت با بوت های بلند : لباس ژاکت یک لباس شیک و همه کاره برای خانم هایی است که می خواهند گرم بمانند و گرم به نظر برسند. به‌عنوان لوازم اصلی کمد لباس‌های زیبا، لباس‌های ژاکت در پاییز، زمستان و اوایل بهار عالی به نظر می‌رسند و استایلی دنج ارائه می‌دهند. وقتی صحبت از کفش می شود، می توانید یک ژاکت پلیور را با بوت بلند بپوشید تا ظاهری عالی برای هر موقعیتی ایجاد کنید.

لباس ژاکت با بوت

فرقی نمی‌کند برای یک مهمانی تعطیلات لباس بپوشید یا یک لباس غیررسمی شیک برای شب قرار می‌دهید، ست کردن یک لباس ژاکت مینی یا ماکسی با بوت به شما کمک می‌کند یک ترند مد ساده و جذاب داشته باشید.

برخی از خانم‌ها یک لباس ژاکت همراه با جوراب شلواری و نیم بوت را برای ظاهری زنانه می‌خواهند.

برای یک راحت و غیررسمی، می توانید یک لباس سایز بزرگ با بوت های بلند تا روی زانو انتخاب کنید تا ظاهری بی عیب و نقص و نرم داشته باشید.

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

بهترین ایده برای استایل با دامن مدادی

بهترین ایده برای استایل با دامن مدادی : ما نمی توانیم انکار کنیم که دامن های مدادی یکی از بزرگترین اختراعات در کل جهان است. و آنها کاملاً با تمام تیپ های بدنی مطابقت دارند.

به نظر می رسد آنها فقط برای شما ساخته شده اند. با ایده های مناسب برای لباس دامن مدادی، می توانید بدون دردسر ظاهر خود را به رخ بکشید و فوراً ظاهر خود را بدزدید.

بهترین ایده برای استایل با دامن مدادی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

ایده استایل با دامن چهارخانه دکمه دار

ایده استایل با دامن چهارخانه دکمه دار :‌ بدون شک دامن های جلو دکمه ای برای هر فصل و هر استایلی ایده آل به نظر می رسند، به همین دلیل است که ما همچنان ایده های استایل با دامن را با شما به اشتراک می گذاریم. و امروز می خواهیم به دامن های جلوی دکمه دار و نحوه ترکیب آنها با سایر لباس ها، اکسسوری ها و کفش ها توجه کنیم. اما، اول از همه، باید یک نوع دامن انتخاب کنید و ثانیاً باید در مورد طول و ترکیب رنگ مورد جدید خود فکر کنید. اکنون به شما پیشنهاد می کنیم برای دیدن همه ایده های جمع آوری شده به پایین صفحه بروید.

لباس هایی با دامن های چهارخانه دکمه دار 

اگر دوست دارید کت بپوشید، می توانید یک کت و شلوار تیک دار سیاه و سفید را با یک ژاکت برش بدون یقه و یک دامن مینی دکمه دار جلو انتخاب کنید و آن را با یک تاپ توری سفید و یک گردنبند طلایی مخلوط کنید. شما می توانید یک کت و شلوار چکش آبی روشن با یک تاپ و یک دامن کوتاه جلو دکمه دار پیدا کنید و آن را با یک گردنبند و گوشواره طلایی ترکیب کنید. برای ایجاد ظاهری روزمره، می‌توانید یک بلوز آستین بلند ساتن سرمه‌ای و سفید را بردارید و آن را با نیم بوت‌های بژ پاشنه‌دار و یک دامن کمر بلند بژ تا زانو ست کنید. یا می‌توانید یک پیراهن آستین کوتاه سفید را بردارید و آن را با یک دامن قهوه‌ای کمر بلند تا روی زانو، گوشواره و نیم بوت‌های پاشنه‌دار چرمی سفید مخلوط کنید.

با گوشواره گرد طلایی و پبراهن آستین سه ربع بژ

ایده استایل با دامن چهارخانه دکمه دار

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه لباس های مخمل بپوشیم تا شیک باشیم؟

چگونه لباس های مخمل بپوشیم تا شیک باشیم؟ ایده‌های لباس مخملی- مخمل یک پارچه مجلل و باشکوه است که می‌توان آن را به هر شکلی که می‌خواهید پوشید، اما به دلیل انعطاف‌پذیری و ماهیت کشسانی که دارد، گاهی اوقات ممکن است شرایط کمی دشوار باشد.

این یک پارچه کلاسیک است که فوراً هوای ظرافت را از خود می‌بخشد و می‌تواند حتی ساده‌ترین لباس‌ها را فوراً به هوا ببرد.

ترند مخملی همچنان در این فصل پاییز و زمستان مناسب است و شما می توانید رنگ های مخملی را در لباس های خود بگنجانید.

طراحان بیشتر و بیشتری امسال لباس های مخملی را به مجموعه های خود اضافه کرده اند. اگر مطمئن نیستید که چگونه مخمل بپوشید، با یک لباس بلند شروع کنید و اکسسوری‌های ظریف را به جای اینکه به خودتان جلوه‌ای چشمگیر بدهید، اضافه کنید.

چگونه لباس های مخمل بپوشیم تا شیک باشیم؟

  • زهرا فدایی