tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

۱۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدل لباس اسپرت کودکانه پسرانه شیک و خاص

مدل لباس اسپرت کودکانه پسرانه شیک و خاص : به طور کلی لباس های بچه گانه تنوع زیادی دارد و با توجه به اینکه بچه ها پوست حساس تری دارند جنس و نوع دوخت این گونه لباس ها متفاوت و منحصر به فرد است.

لباس بچه گانه  اسپرت در انواع مختلف دخترانه و پسرانه و در طرح ها و مدل های مختلف در بازار موجود است. به همین منظور تصمیم داریم در این مطلب مدل لباس پسرانه را در طرح های جدید برای شما به نمایش بگذاریم.پس تا پایان این مقاله همراه تیپزا باشید.

مدل لباس اسپرت کودکانه پسرانه شیک و خاص

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

4 نمونه استایل با ژاکت کش باف پشمی

4 نمونه استایل با ژاکت کش باف پشمی : ژاکت‌های پشمی یکی از لوازم اصلی کمد هر خانمی هستند که می‌توانید برای بسیاری از موقعیت‌ها آن ها را مورد استفاده قرار دهید. ایده های لباس ژاکت کش باف پشمی را در این مطلب ببینید و بیاموزید که چگونه یک ژاکت کش باف پشمی بلند را بدون در نظر گرفتن فصل بپوشید. همراه ما باشید. 

ژاکت کش باف پشمی چیست؟

ژاکت کش باف پشمی یک پلیور با جلو باز است که معمولا دارای دکمه هایی است که می تواند لباس را ببندد. به جای کشیدن ژاکت کش باف پشمی روی سر خود، به سادگی دست های خود را داخل آستین می برید. ژاکت‌های پشمی اغلب از بافتنی بسیار ظریف استفاده می‌کنند، که به آن‌ها حسی نازک و سبک می‌دهد که آن‌ها را به لایه‌بندی عالی تبدیل می‌کند.

ژاکت های کش باف پشمی بلند در هر جایی از وسط ران تا مچ پا می افتند. ژاکت‌هایی که زیر زانو می‌افتند، ژاکت‌های ژاکتی لانگ لاین هستند، در حالی که ژاکت‌هایی که به مچ پا می‌رسند داستر یا ماکسی ژاکت‌های پشمی هستند.

چگونه یک ژاکت کش باف پشمی بلند بپوشیم:

این نکات می تواند به شما در ایجاد لباس های ژاکت کش باف پشمی بلند برای مناسبت های مختلف کمک کند.

دامن را انتخاب کنید. بسته به مدل لباس بافتنی‌تان، می‌توانید با دامن، تیپ‌های غیررسمی یا حرفه‌ای ژاکت کش باف پشمی ایجاد کنید. یک دامن کوتاه با ژاکت کش باف مشکی و جوراب شلواری برای یک لباس شب شاد بپوشید. ژاکت کش باف پشمی خود را با یک پیراهن یقه V استایل کنید و اجازه دهید ژاکت روی شانه شما بیفتد. برای یک لباس غیررسمی تجاری، کت خود را با یک ژاکت کش باف بافتنی کلفت، یک حالت دکمه‌دار زیر ژاکت و یک دامن مدادی بلند و چکمه‌های مچ پا ست کنید.

4 نمونه استایل با ژاکت کش باف پشمی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه با ساعت جیبی استایل خوبی داشته باشیم؟

چگونه با ساعت جیبی استایل خوبی داشته باشیم؟ : اگر به دنبال اکسسوری هستید که بتوانید در هر زمانی و برای استایل های فرمال از آن استفاده کنید به شما پیشنهاد میکنیم از یک ساعت جیبی استفاده کنید. چه کت و شلوار سه تکه بپوشید، چه شلوار جین و کت بلیزر، ساعت جیبی راهی زیبا و کاربردی برای تکمیل لباس شماست. همراه ما باشید تا به شما بیاموزیم چگونه ازساعت جیبی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل تیشرت تابستانی مردانه ۱۴۰۱

ساعت جیبی چیست؟

قبل از معرفی ساعت مچی، ساعت جیبی استاندارد ساعت های قابل حمل بود. اگرچه ساعت‌های جیبی پس از جنگ جهانی دوم محبوبیت خود را از دست دادند، برخی از ساعت‌سازان مدرن به ساخت ساعت‌های جیبی ادامه دادند. ساعت‌های جیبی یک اکسسوری کلاسیک برای پوشیدن لباس رسمی هستند و می‌توانند گزینه‌ای پیچیده و سرگرم‌کننده برای تکمیل ظاهر رسمی خود به ساعت‌دارها ارائه دهند.

چگونه با ساعت جیبی استایل خوبی داشته باشیم؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه شلوار چرم بپوشیم؟

چگونه شلوار چرم بپوشیم؟ : شلوار چرمی یکی از اصلی‌ترین مد روزها، یک روند مد است که به این زودی‌ها از بین نخواهد رفت. در این مطلب به شناخت شلوار چرم و انواع استایلی که میتوان با آن داشت پرداخته ایم. همراه ما باشید.

شلوار چرمی چیست؟

شلوارهای چرمی از پوست برنزه شده حیوانات -معمولاً گاو- ساخته می شوند. شلوارهای چرم مصنوعی معمولا از پلی اورتان و پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته می شوند. آنها در طیف وسیعی از شلوارها از جمله شلوارهای صاف، کمر بلند، باریک و شلوار چرمی لاغر هستند. شما همچنین می توانید ساق های چرم مصنوعی را پیدا کنید. شلوارهای چرمی مشکی نمادین ترین مدل شلوارهای چرمی هستند، اما در رنگ های بی شماری از جمله قهوه ای، خرمایی، سفید، قرمز و سرمه ای هستند. سایه های روشن کمتر محبوب هستند اما می توان آنها را نیز یافت.

7 نکته برای استایل به شلوار چرمی

اگرچه شلوارهای چرمی معمولاً با مد زنانه مرتبط هستند، اما هر کسی می‌تواند ظاهر چرمی را از بین ببرد. چند ایده لباس را در نظر بگیرید تا به شما در شروع کار کمک کند.

شلوار چرمی را با یک کت بلیزر مناسب بپوشید. یک پیراهن سفید دکمه دار زیر یک کت شلوار شیک و دوخت، راهی عالی برای استایل کردن شلوارهای چرمی است. این ظاهر حرفه ای را با یک جفت نیم بوت یا کفش بلند تکمیل کنید.

چگونه شلوار چرم بپوشیم؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه با بوت چلسی استایل مناسبی داشته باشیم؟

چگونه با بوت چلسی استایل مناسبی داشته باشیم؟ : بوت های چلسی به دلیل راحتی، تطبیق پذیری و دوام محبوب هستند. در این مطلب اطلاعات بیشتری در مورد این کفش ها و ایده هایی برای چگونگی پوشیدن بوت های چلسی با لباس های رسمی یا کژوال دریافت خواهید کرد. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: انواع مدل بوت و نیم بوت شیک زنانه + نکات مهم

بوت چلسی چیست؟

بوت‌های چلسی، بوت‌هایی هستند که تا مچ پا بالا می‌آیند و به خاطر نوک گرد و قاب کناری کشسان و چسبان شناخته می‌شوند. در حالی که بیشتر بوت‌ها با بند یا زیپ روی پای شما محکم می‌شوند، بوت‌های چلسی از پانل منعطف و کشسان برای داشتن تناسب محکم استفاده می‌کنند. کفاش ها همچنین یک حلقه یا زبانه کشی در دهانه اضافه می کنند، که باعث می شود این بوت های بلند تا مچ پا به راحتی در و یا خارج شوند. بوت‌های کلاسیک چلسی دارای رویه‌های چرم جیر یا گوساله و زیره‌های لاستیکی است، اما بوت‌سازان تغییراتی را ایجاد می‌کنند، مانند نسخه‌های نوک تیز یا بوت‌هایی با پاشنه کوبایی بالاتر.

آیا می توانید در تمام طول سال بوت های چلسی بپوشید؟

می‌توانید در تمام طول سال بوت های چلسی بپوشید، اما بوت های چرم مشکی چلسی ممکن است پای شما را در تابستان بیش از حد گرم کنند. به عنوان یک نیم بوت کوتاه، مدل‌های بوت های چلسی برای شرایط آب و هوایی معتدل ایده‌آل هستند و آنها را به انتخابی عالی برای مد بهار و پاییز تبدیل می‌کند. آنها همچنین اگر جوراب های ضخیم را برای گرمای بیشتر بپوشید، بوت های زمستانی عالی می سازند.

چگونه با بوت چلسی استایل مناسبی داشته باشیم؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

شست‌وشو و نگهداری لباس‌های رنگی | لباس های رنگی

شست‌وشو و نگهداری لباس‌های رنگی | لباس های رنگی : لباس های رنگارنگ بسیار دوست داشتنی و زیبا هستند. هیچ کس نیست که از لباس های رنگی خوشش نیاید. همه ما در کمد لباس هایمان لباس های رنگارنگ داریم. لباس های رنگی نیز مانند سایر لباس ها نیاز به نگهداری و شستشوی مناسب دارند تا ماندگاری بیشتری داشته باشند.

همه لباس های رنگی، چه روشن و چه تیره، ممکن است محو شوند. رنگ کردن لباس های رنگی باعث قهوه ای شدن آن ها می شود و به سایر لباس ها نیز آسیب می رساند. با رعایت اصول شستن لباس های رنگی به آن ها کمک می کنیم که کمترین آسیب را از شستشو ببینند.

شست‌وشو و نگهداری لباس‌های رنگی | لباس های رنگی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

مدل ست ورزشی مردانه مناسب برای آقایان خوش سلیقه

مدل ست ورزشی مردانه مناسب برای آقایان خوش سلیقه : در این مطلب از دنیای مد مجله تیپزا مجموعه ای جدید و جذاب از انواع مدل های ست اسپرت مردانه با طرح های متنوع و زیبا را آماده و گردآوری کرده ایم که امیدواریم از این تصاویر زیبا الگو برداری کنید.

مدل ست ورزشی مردانه مناسب برای آقایان خوش سلیقه

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

آموزش استایل جین با بوت

آموزش استایل جین با بوت  : از چکمه های کابویی و شلوار جین بوتکات گرفته تا چکمه های پاشنه دار با شلوار جین تنگ، راه های مختلفی برای ست کردن مدل های مختلف بوت و جین وجود دارد. با نحوه پوشیدن این ترکیب کلاسیک برای ایجاد لباس‌های غیررسمی و شیک آشنا شوید. 

بیشتر بخوانید: چگونه شلوار جین فاق بلند بپوشیم؟

4 نوع شلوار جین برای پوشیدن با بوت

شلوار جین و چکمه ترکیبی کلاسیک هستند و شما می توانید در تمام طول سال مدل های مختلف شلوار جین را با چکمه بپوشید. جفت های زیر را در نظر بگیرید:

شلوار جین راسته: شلوار جین راسته در کل ساق پا به صورت مستقیم بالا و پایین است. این مدل شلوار جین را می توانید با بوت های مچ پا، چکمه های کابویی و چکمه های چلسی بپوشید.

آموزش استایل جین با بوت

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

جدیدترین مدل کفش صورتی مجلسی زنانه

جدیدترین مدل کفش صورتی مجلسی زنانه : همانطور که می دانید کفش هایی در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارد که بسته به استایل خود می توانید مدلی شیک و خاص را انتخاب کنید و یکی از پرطرفدارترین رنگ ها صورتی است که طرفداران زیادی را در بین دختر خانم ها به خود جذب می کند. در این مطلب تصاویری از مدل کفش صورتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

جدیدترین مدل کفش صورتی مجلسی زنانه

جدیدترین مدل کفش صورتی مجلسی زنانه

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

آموزش استایل با کلاه کابوی

آموزش استایل با کلاه کابوی : کلاه کابوی یکی از کلاه های محبوب ترند 2022 است که طرفداران بسیار زیادی دارد و میتوانید آن را با لباس های مختلف خود ست کنید و استایل های زیبای متفاوتی داشته باشید. در این مطلب نکاتی که باید در استایل با کلاه کابوی رعایت کنید برای شما آورده ایم. همراه ما باشید. 

بیشتر بخوانیم : 17 مدل کلاه کپ جذاب و زیبا در رنگ های متنوع

کلاه کابوی چیست؟

کلاه گاوچران که به عنوان کلاه دختر گاوچران یا کلاه غربی نیز شناخته می شود، یک کلاه لبه پهن است که برای محافظت از دامداران در برابر عوامل محیطی طراحی شده است. اگرچه مردم قرن ها از کلاه های لبه پهن استفاده می کردند، کلاه کابوی امروزی آمریکایی توسط جان بی استتسون در سال 1865 اختراع شد. این کلاه در ابتدا به عنوان "رئیس دشت" به بازار عرضه شد، این کلاه احتمالاً پس از کلاه هایی که توسط گاوداران استفاده می شود، طراحی شده است. یا vaqueros در شمال مکزیک.

کلاهی از نمد خز بود که تاجی بلند با دو طرف راست و لبه پهن داشت. این طراحی شده است که بادوام، ضد آب و شیک باشد. کلاه گاوچران از آن زمان به سبک های مختلف تبدیل شده است، اما به همراه چکمه های کابویی و سگک های کمربند، نمادی از سبک غربی باقی مانده است.

چگونه کلاه کابوی مناسب خود را انتخاب کنیم؟

کلاه کابوی مناسب بیشتر به ترجیحات شخصی بستگی دارد، اما خرید کلاه بر اساس شکل سر یک روش امتحان شده و واقعی برای یافتن بهترین کلاه کابوی برای شماست.

بهترین شکل کلاه کابوی را با توجه به شکل سر خود انتخاب کنید. قبل از انتخاب کلاه کابوی، شکل صورت خود را مشخص کنید. افرادی که صورت های بیضی شکل دارند می توانند هر نوع کلاه کابویی را انتخاب کنند. افرادی که صورت های گرد دارند می توانند از کلاهی با لبه های مورب و تاج بلند بهره ببرند. چهره‌های باریک و بلند معمولاً در کلاه‌هایی با تاج متوسط ​​به نظر می‌رسند. کسانی که صورت های مربعی دارند ممکن است کلاه هایی با تاج های گرد و لبه های خمیده به سر بگذارند. اگر صورت قلب دارید، کلاهی با تاج قطره ای شکل و لبه کوتاه تر انتخاب کنید.

آموزش استایل با کلاه کابوی

سر خود را برای تناسب کامل اندازه بگیرید. تولید کنندگان کلاه کابوی نمودارهای اندازه کلاه را منتشر کرده اند که نسبتاً قابل اعتماد هستند، اما هیچ چیز با استفاده از نوار اندازه گیری برای یافتن مناسب کلاه گاوچرانی مناسب نیست. برای پیدا کردن اندازه کلاه کابوی خود، نوار اندازه گیری یا اندازه گیری نوار را در وسط پیشانی خود قرار دهید تا درست بالای گوش شما باشد. آن را محکم در جای خود نگه دارید و آن را تا انتها دور سر خود بپیچید. اگر اندازه شما بین اندازه های کلاه موجود است، اندازه کوچکتر را انتخاب کنید.

با کلاه کابوی چه چیزی بپوشیم؟

کلاه‌های کابوی در سبک‌های متنوعی عرضه می‌شوند، به این معنی که یک کلاه مناسب برای هر موقعیتی وجود دارد. می‌توانید در مجالس رسمی از کلاه کابوی مشکی و برای مجالس غیررسمی از کلاه نخل یا کلاه حصیری استفاده کنید. می توانید کلاه کابوی خود را با سایر لباس های کلاسیک غربی مانند چکمه های کابویی ست کنید. برای ظاهری مدرن تر، یک جفت چکمه مشکی چلسی را انتخاب کنید. کلاه های کابوی به طور سنتی با شلوار جین آبی و پیراهن دکمه دار پوشیده می شوند، اما به راحتی می توان آنها را با تی شرت و شورت یا بلوز و دامن پوشید.

آموزش استایل با کلاه کابوی

بیشتر بخوانید: 31 مدل از زیباترین ژست عکاسی دخترانه با کلاه

6 نکته آداب کلاه کابوی

کلاه های کابوی سابقه ای طولانی دارد که در فرهنگ و سنت غربی آغشته شده است، بنابراین فهرستی از دستورالعمل های آداب کلاه گاوچرانی را در خود جای داده است. برخی از قوانینی را در نظر بگیرید که کابوی های مناسب برای پوشیدن کلاه گاوچران زندگی می کنند:

کمان داخل بند کلاه به پشت سر شما می رود. کسانی که برای اولین بار از آن استفاده می کنند ممکن است گیج شوند که کدام قسمت از کلاه کابوی آنها جلو و کدام قسمت پشت است. ترفند این است که به دنبال یک پاپیون کوچک بسته شده به عرق گیر در داخل کلاه باشید. مطمئن شوید که کمان در پشت باشد.

برداشتن کلاه در داخل خانه مرسوم است. یکی از اساسی ترین قوانین کلاه گاوچرانی این است که هنگام ورود به یک ساختمان عمومی یا خانه شخصی، کلاه خود را بردارید. اگر در یک مراسم رسمی شرکت می کنید، کلاه شما باید در داخل خانه از سرتان باز بماند. اگر این یک موقعیت غیر رسمی است، با خیال راحت آن را دوباره به سر ببرید.

تاج کلاه خود را زمانی که آن را نمی پوشید به سمت پایین قرار دهید. وقتی برای شام می نشینید، سنت است که کلاه کابوی خود را بردارید. قبل از اینکه سر میز شام بنشینید، آن را روی تاج قرار دهید، طوری که دهانه کلاه به سمت بالا باشد. این کار از پهن شدن لبه کلاه در طول زمان محافظت می کند. از طرف دیگر، آن را روی قفسه کلاه آویزان کنید.

برای فصل مناسب از کلاه مناسب استفاده کنید. به طور معمول، کلاه های کابوی حصیری از ماه می تا روز کارگر استفاده می شود. کلاه های کابوی نمدی در بقیه ایام سال استفاده می شود. این موضوعی است و بیشتر به آب و هوا و آب و هوای محل زندگی شما بستگی دارد.

سخن پایانی: 

همراهان عزیز امیدواریم از این مطلب نهایت لذت را برده باشید و توانسته باشید استایل مناسب با کلاه کابوی را تشخیص و انتخاب کنید. همچنین بخوانید: 8 مدل کلاه پاییزی و زمستانی شیک سال 2022

  • زهرا فدایی