tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

۱۰ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی چند روش جدید برای استفاده از روسری

معرفی چند روش جدید برای استفاده از روسری : شاید در نگاه اول وقتی نام روسری را بشنوید به این بیندیشید که تنها یک راه استفاده از آن وجود دارد،‌با اینکه باید بدانید روش های بسیار زیادی برای استفاده از روسری وجود دارد که در سراسر دنیا از آن برای درخشان شدن استایل وجود دارد. در این مطلب همراه ما باشید تا با استایل های جدیدی که با روسری های خود انتخاب می کنید در جمع دوستانه تان بدرخشید.

روش های جدید برای پوشیدن روسری

راه‌های مختلفی برای پوشیدن روسری مورد علاقه‌تان وجود دارد - برای ساختن استایل خود به سراغ یک روسری بروید و یکی از محبوب‌ترین‌های زیر را امتحان کنید:

یک گره شل بزنید.

این گره روسری در روزهای گرمتر با لباس‌های گرم‌تر به خوبی کار می‌کند، بنابراین روسری شما گلوی شما را در آغوش نمی‌گیرد و بیش از حد گرم نمی‌کند. روسری را از طول تا کنید، آن را روی گردن خود بیاندازید و انتهای شل را بردارید و آنها را از حلقه باز عبور دهید و انتهای شل را کمی بکشید تا گره ایجاد شود.

معرفی چند روش جدید برای استفاده از روسری

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

ویژگی استایل مناسب افراد قد بلند چگونه است ؟

ویژگی استایل مناسب افراد قد بلند چگونه است ؟ قد بلند برای همه لذت بخش است و در جذابیت تاثیر زیادی دارد. مردان قد بلند و چهار شانه معمولاً برای زنان جذابیت خاصی دارند. از طرفی خانم های بلند قد با پاهای بلند اندام های زیبا و خاصی دارند که باید به نکات مهمی در مورد قد خود توجه کنند.

خوب است بدانید نه تنها قد بلند بودن ملاک استایل خوب نیست، بلکه باید به فرم اندام و نکات استایل نیز توجه زیادی کرد. در مطلب قبلی در مورد اصول آرایش افراد کوتاه قد صحبت کردیم. در این مقاله سعی داریم از استایل مناسب قد بلندها و نکات اساسی استایل این افراد بگوییم.

در بین خانم ها معمولا افراد با قد بیش از 168 سانتی متر در دسته افراد قد بلند قرار می گیرند. قد ممکن است یکی از معیارهای تعیین کننده زیبایی باشد، اما لزوماً هر قدی زیبا نیست.

افراد بلند قد باید در انتخاب وسایل خود بسیار دقت کنند. در غیر این صورت، استایل آنها ممکن است زننده باشد. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانند قد بلند را متعادل کرده و زیبایی آن را دو چندان کنند.

ویژگی استایل مناسب افراد قد بلند چگونه است ؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

5 شیوه بروز ست کت بلیزر و شلوار جین

5 شیوه بروز ست کت بلیزر و شلوار جین : در این مقاله می خواهیم به کت های بلیزر بپردازیم. کت های خوش استایل و جذاب که در سال های اخیر جزو ترندترین و زیباترین لباس ها قرارگرفته اند. روش های استایل با کت های بلیزر زیاد و متنوع است. اما یک روش محبوب دارد و آن ست کت بلیزر و شلوار جین است. همراه ما باشید با این آموزش جذاب و ساده:

بلیزر چیست؟

بلیزر یک کت ساختار یافته است که در جایی بین کت کت و شلوار و کت اسپرت قرار می گیرد. بلیزرها در دو سبک رایج وجود دارند: یک نفره و دو سینه. بلیزرهای تک سینه با یک شلوار جین بهتر کار می کنند، اما بلیزرهای دو سینه برای زمانی که نیاز به یک لباس معمولی دارید عالی هستند. بلیزرها در طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله سرمه ای، مشکی، برنزه، خاکستری، قهوه ای و سفید عرضه می شوند. گزینه های پارچه شامل جیر، پنبه، توید، کتان و پلی استر است. حتی می‌توانید یک کتانی طرح‌دار مانند شاه ماهی یا چهارخانه انتخاب کنید.

5 ایده برای پوشیدن بلیزر و شلوار جین

برخی از این نمونه‌هایی از لباس‌های کت و شلوار جین را در نظر بگیرید.

ظاهر تک رنگ: یک تی شرت یا یقه اسکی مشکی زیر کت مشکی بپوشید. یک شلوار جین مشکی بیندازید. با یک جفت چکمه مشکی چلسی ظاهر را کامل کنید.

5 شیوه بروز ست کت بلیزر و شلوار جین

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

لباس نیمه رسمی برای خانم ها : راهنمای سبک لباس های نیمه رسمی

لباس نیمه رسمی برای خانم ها : راهنمای سبک لباس های نیمه رسمی : لباس پوشیدن برای یک جشن بزرگ به اندازه کافی سخت است بدون اینکه مجبور باشید در مورد رعایت قوانین لباس استرس داشته باشید. بنابراین، وقتی این دعوت را باز می کنید تا کلمه «نیمه رسمی» را ببینید که به شما خیره شده است، طبیعی است که کمی نگران شوید.

بالاخره لباس نیمه رسمی اصلا به چه معناست؟ خوب، شما می توانید استرس را متوقف کنید زیرا ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. از معنای دقیق آن گرفته تا نحوه پوشیدن آن برای مناسبت های مختلف، در اینجا به نکات و ترفندها این کد لباس محبوب اشاره می کنیم. با این راهنمای ساده در استایل خود، به زودی خواهید فهمید که چگونه کد لباس نیمه رسمی زنانه را ببندید.

لباس نیمه رسمی برای خانم ها : راهنمای سبک لباس های نیمه رسمی

لباس نیمه رسمی برای خانم ها : راهنمای سبک لباس های نیمه رسمی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟

چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟ : این مطلب را به سرهمی ها اختصاص داده ایم. لباس های که هیچگاه محبوبیت خود را بین همه سنین و همه قشر از افراد از دست نخواهند داد. همراه ما باشید تا در یک مطلب به شما بگوییم چگونه با این لباس محبوب استایلی خاص داشته باشید.\

سرهمی یا اورال چیست؟

روپوش‌ها که به‌عنوان شن‌پوش یا لباس‌های بنددار نیز شناخته می‌شوند، محصولی از لباس‌هایی هستند که دارای بالاتنه، آویز و ساق شلوار هستند. کسانی که می پوشند وارد شلوار لباس می شوند و سپس دو آویز بالای سرشانه را به جلو آویزان می کنند و آنها را به دو گیره که در اطراف سینه های چپ و راست قرار می گیرند، می بندند.

به‌طور سنتی، لباس‌های جین آبی هستند، اما می‌توانند پارچه‌های پارچه‌ای پارچه‌ای یا پارچه چینی نیز داشته باشند. روپوش ها برای اولین بار در اواخر دهه 1870 به عنوان لباس کار بادوام اما انعطاف پذیر معرفی شدند. کشاورزان، کارگران راه‌آهن، و کارگران ساختمانی این کت و شلوار جین سبک وزن را می‌پوشند. امروزه لباس های مجلسی بخشی از استایل خیابانی هستند.

7 روش برای استایل دادن به لباس های اورال

لباس‌های اورال می‌توانند با لباس‌های مختلف همراه شوند. پوشیدن لباس های اورال را به عنوان بخشی از این تیپ های غیررسمی در نظر بگیرید:

یک استایل آرام برای آخر هفته بسازید.

وقتی در تعطیلات آخر هفته راحت می‌شوید، لباس‌های اورال می‌توانند یک لباس سریع اما سرگرم‌کننده را ایجاد کنند. یک پیراهن گشاد بپوشید و لباس‌هایتان را روی آن بیندازید. برای یک ترکیب ساده اما شیک کفش های کتانی سفید بپوشید.

چگونه سرهمی یا اورال بپوشیم؟

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

ست لباس با تاپ های کراپ

ست لباس با تاپ های کراپ : تاپ های کراپ یکی از محبوب ترین لباس ها و تاپ های ترند 1401 است که مخاطبان زیادی دارد . اگر از طرفداران این سبک از تاپ هستید و نمیدانید چگونه استایلی داشته باشید ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم. همراه ما باشید.

تاپ کراپ چیست؟

تاپ کراپ لباسی است که ناف یا قسمت میانی بدن  را آشکار می کند. تاپ های برش می توانند اندازه های متفاوتی برای اندازه ها و شکل های مختلف بدن داشته باشند. تاپ های کراپ می توانند تاپ ، بدون بند یا آستین بلند باشند. گشاد یا تنگ، آنها با لباس های مختلف کار می کنند و به خوبی با دامن های میدی یا شلوار جین کمر بلند ست می شوند. بسیاری از فروشگاه‌های لباس، تاپ‌های کراپ می‌فروشند، یا می‌توانید با بریدن قسمت پایین تی‌شرت به طول دلخواه، یک تاپ برش بسازید.

4 روش برای پوشیدن یک تاپ کوتاه

برای داشتن ظاهری شیک‌تر، لباس‌های کراپ بپوشید. گرایش های مد زیر را در نظر بگیرید:

ساده را با شلوار جین و یک تاپ کراپ سفید شروع کنید.

یک تاپ کراپ سفید تقریباً با هر چیزی ست می‌شود، و شلوار جین قدبلند یک جفت طبیعی و راهی کلاسیک برای سهولت در پوشیدن تاپ‌های کوتاه است. برای لباس های تابستانی، سعی کنید تاپ کراپ را با شورت جین ست کنید.

ست لباس با تاپ های کراپ

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

مدل های جدید مانتو اسپرت دخترانه

مدل های جدید مانتو اسپرت دخترانه:  یکی از محبوب ترین مانتو ها بین خانم های جوان محسوب میشه که در انتخاب آن نیاز به وسواس عجیب و غریبی ندارید به همین خاطر در این بخش از تیپزا به مدل های جذاب مانتوهای اسپرت می پردازیم که امیدواریم لذت ببرید.

به خاطر داشته باشید در عین سادگی میتوانید خوشتیپ و بروز باشید نیاز به تیپ های آنچنانی برای یک قرار ملاقات دوستانه یا رفتن به کافی شاپ میتوانید با یک تیپ اسپرت و راحت شروع کنید.

توجه داشته باشید که اگر به ترند سال جلو برید دیگر نمیتوانید استایل خود را برای سال های آینده داشته باشید خوبی تیپ اسپرت و ساده به همین است دور بودن از مد!پس اگر مثل من با مد جلو نمی روید و در حین حال دوست دارید خوشتیپ باشید پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله همراه تیپزا باشید.

مدل های جدید مانتو اسپرت دخترانهمدل مانتو اس

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

معرفی انواع استایل با شلوارهای چهارخانه

معرفی انواع استایل با شلوارهای چهارخانه : شلوارهای ترندی چهارخانه شلوارهایی خاص هستند که اشما در هر سنی هم که باشید می توانید از این شلوارها استفاده کنید. در این مقاله همراه ما باشید با معرفی انواع استایل با شلوارهای چهارخانه:

شلوار چهارخانه چیست؟

شلوار چهارخانه شلواری با طرح تارتان یا چهارخانه از خطوط متقاطع، عمود بر عرض و رنگ های مختلف است که طرحی پویا ایجاد می کند. الگوهای شلوار چهارخانه معمولا رنگارنگ هستند، بنابراین آنها به بهترین وجه با تاپ های خنثی و ملایم ست می شوند. می توانید شلوار چهارخانه را به عنوان بخشی از یک لباس غیر رسمی بپوشید یا آن را برای لباس های تجاری استفاده کنید.

6 روش برای مدل دادن به شلوار چهارخانه

راه های زیادی برای مدل دادن به شلوارهای چهارخانه وجود دارد. این ایده های لباس شلوار چهارخانه را در نظر بگیرید تا کمد لباس خود را خوشرنگ کنید:

از تیشرت ساده و شلوار جذب استفاده کنید

برای ظاهری سریع اما شیک، یک تی شرت ساده سفید یا یک تی شرت گرافیکی را در شلوار لاغر خود قرار دهید. شما همچنین می توانید یک جفت لوفر را برای افزایش بیشتر این لباس استفاده کنید.

معرفی انواع استایل با شلوارهای چهارخانه

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

کت بامبر چیست؟ + آموزش استایل

کت بامبر چیست؟ + آموزش استایل : ممکن است شما هم از طرفداران استایل های اسپرت هستید و دوست دارید انواع سبک های این نوع از استایل را معرفی کنید. در این مطلب به شما کت های بامبر را معرفی خواهیم کرد و در ادامه به شما آموزش خواهیم داد چگونه استایل و تیپ خوبی با این نوع کت داشته باشید. با ما در تیپزا همراه باشید.

بیشتر بخوانید: 4 نمونه استایل با ژاکت کش باف پشمی

کت بامبر چیست؟

کت بامبر نوعی لباس بیرونی است که در ابتدا به عنوان کت پرواز برای خلبانان طراحی شد تا در هواپیماهای نظامی در طول جنگ جهانی دوم بپوشند. کت‌های بامبر به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که عملکردی گرم داشته باشند و امکان جابجایی آسان را فراهم کنند و در عین حال پوشندگان را در ارتفاعات عایق نگه می‌دارند. اولین کت بامبر از چرم با آستر خز ساخته شده بود.

کت های بامبر در نهایت به فرهنگ عامه راه یافتند و به عنوان بخشی از مجموعه های مد ظاهر شدند. طیف وسیعی از سبک ها و مواد برای کت های بامبر وجود دارد، از نایلون گرفته تا جیر تا ابریشم، که مطابق با نیازهای عملی و زیبایی شناختی مختلف ساخته شده اند.

4 روش برای پوشیدن کت بامبر

شما می توانید یک کت بامبر کلاسیک را با لباس های مختلف بپوشید. راه های زیر را برای پوشیدن کت بامبر در نظر بگیرید:

استایل کژوال

کت بامبر یک انتخاب عالی برای حال و هوای آرام است. یک کت جیر قهوه ای مینیمالیستی بسته به برش و رنگ، به خوبی با شلوار جین و کفش های چرم معمولی یا حتی کفش های کتانی ست می شود. سعی کنید یک هودی زیر آن اضافه کنید، که می تواند گرمای بیشتری را ایجاد کند و می تواند به خوبی حس راحتی و راحتی را تکمیل کند.

کت بامبر چیست؟ + آموزش استایل

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

چگونه با شلوار بوتکات استایل خوبی داشته باشیم

چگونه با شلوار بوتکات استایل خوبی داشته باشیم : شلوارهای بوتکات از شلوارهای ترند سال جدید هستند که یکی از محبوب ترین شلوارهای جین می باشند. اگر شلوار بوتکات دارید و میخواهید استایل فوق العاده ای با این سبک از شلوار داشته باشید در این مطلب در تیپزا همراه ما باشید.

جین بوتکات چیست؟

شلوار جین بوت‌کات، شلوار جین است که کمی از ناحیه مچ پا گشاد می‌شود. شلوار جین بوتکات دهانه بازتری در قسمت پایین دارد. شلوار جین بوت کات با انواع کفش سازگار است و در تمام فصول کاربردی است. بر خلاف شلوار جین تنگ یا شلوار جین راسته که در بالای کفش شما قرار می گیرد یا در کفش شما قرار می گیرد، شلوار جین بوت کات به گونه ای است که از رویه کفش عبور کند.

انواع استایل با شلوارهای بوتکات

یک لباس رترو را امتحان کنید.

می‌توانید شلوار جین بوت‌کات را با تاپ‌های قدیمی یا قدیمی، کفش‌ها و لباس‌های بیرونی مختلف ترکیب کنید تا ظاهری دورهمی ایجاد کنید. لباس بوهو دهه 70 ممکن است از عینک آفتابی بزرگ و کلاه لبه دار استفاده کند، در حالی که ظاهر هیپی دهه 60 ممکن است شامل صندل و تی شرت رنگ پریده باشد.

چگونه با شلوار بوتکات استایل خوبی داشته باشیم

  • زهرا فدایی