tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدل های جدید پیراهن لینن + استایل

مدل های جدید پیراهن لینن + استایل :‌ پیراهن دکمه دار لینن یکی از موارد ضروری برای هر تیپ تابستانی است. بنابراین باید یک لباس ایده آل پیدا کنید و شروع به ایجاد استایل های بسیار جذاب و بسیار راحت با آن کنید. امروز برای شما ایده های مختلفی با پیراهن های لینن جمع آوری کرده ایم. همراه ما باشید.

راهنمای انتخاب لباس برای استایل :

برای ظاهری غیررسمی اما شیک می‌توانید یک پیراهن سفید دکمه دار انتخاب کنید و آن را با یک شلوار چهارخانه سیاه و سفید، یک کیف حصیری و صندل‌های تخت قهوه‌ای ترکیب کنید.

یا می‌توانید همان پیراهن را بردارید و آن را با شلوار جین کراپ، کیف بند زنجیر چرمی سفید، عینک‌ آفتابی بزرگ و یک کت بژ برای هوای بارانی ست کنید.

برای ایجاد یک استایل آرام تر، می توانید یک پیراهن گشاد کتانی صورتی کم رنگ پیدا کنید و آن را با شلوار گشاد کتان زرد خردلی ترکیب کنید. یا می‌توانید با پیراهن کتانی پاستلی، پارچه‌های کتانی سفید و کفش‌های تخت مشکی، ظاهر را تکرار کنید.

ایده های استایل را مشاهده کنید:

با شلوار قدبلند بژ و کفش تخت بژ

مدل های جدید پیراهن لینن + استایل

با شلوار چهارخانه ، کیف حصیری و صندل قهوه ای

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

استایل زنانه با پیراهن راه راه برای بهار

استایل زنانه با پیراهن راه راه برای بهار :‌ پیراهن راه راه یک عنصر ترندی کژوال است و بسیار طرفدار دارد. در این مطلب میخواهیم به این مطلب بپردازیم که چگونه می توانید آن را در استایل های خود به کار ببرید.

راهنمای انتخاب لباس برای استایل:

یک تاپ آستین بلند راه راه برتون یک آیتم کلاسیک است که می تواند به یک عنصر اصلی در کمد لباس شما تبدیل شود، ترکیب کلاسیک آن سرمه ای و سفید است، اما امروزه اکثر ما سیاه و سفید، قرمز و سفید و سایر ترکیبات را ترجیح می دهیم - هر چیزی که بیشتر به شما می آید.

می‌توانید آن را متناسب‌تر یا بزرگ‌تر بگیرید، این به استایل و ظاهری که می‌خواهید نیز بستگی دارد. چگونه آن را استایل کنیم؟ اول از همه، با شلوار جین و شلوار - شلوار جین آبی روشن، سفید شده و سرمه ای با چنین تاپ آستین بلند فوق العاده به نظر می رسد، حتی اگر از نظر رنگ با آن مطابقت نداشته باشد. برای ایجاد ظاهری مونوکروم، با شلوارهایی با رنگ های مشابه، به عنوان مثال، سفید یا سرمه ای.

با دامن هایی که می توانند با آستین بلند همخوانی داشته باشند یا نباشند، و همچنین ممکن است شلوارهای نامتناسب را امتحان کنید که کنتراست ایجاد کند. برای استایل شیک فرانسوی، کفش‌های پاشنه دار، کفش مری جین یا اسپادری را در نظر بگیرید، برای ظاهری مدرن و راحت‌تر، کفش ورزشی را امتحان کنید. لوفرهای ضخیم سطح استایل را بالا می برند زیرا یکی از برترین ترندها هستند و راحتی را برای شما فراهم می کنند.

ایده های استایل را مشاهده می کنید:

یک تاپ راه راه مشکی برتون، شلوار جین سرمه ای، کفش ورزشی سفید و یک کیف قهوه ای برای یک روز گرم بهاری

استایل زنانه با پیراهن راه راه برای بهار

یک تاپ راه راه برتون، یک کت مشکی، شلوار جین آبی، کفش مار جین مشکی و یک کیف حصیری برای بهار

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

استایل با شلوار واید لگ برای بهار

استایل با شلوار واید لگ برای بهار :‌  شلوارهای واید لگ از عناصر ترندی و بسیار جذابی هستند که طرفداران زیادی دارند و در فصل های مختلف می توانید آن ها را با آیتم های مختلف ست کنید. در این مطلب میخواهیم به این عنصر جذاب ترندی در استایل بهاری بپردازیم. همراه ما باشید.

راهنمای انتخاب لباس برای استایل با واید لگ

شلوار واید لگ قد شما را بلندتر نشان میدهد ، خط کمرتان را برجسته می کند و تمام انحناهای شما را نشان می دهد، و به شکلی باور نکردنی برازنده استایل و اندام شما خواهد بود . اگر ریزه اندام تری دارید، یک شلوار جین فاق بلند را انتخاب کنید. این به گسترش خط بدن شما کمک می کند و باعث می شود پاهای شما کیلومترها بلند به نظر برسند. یک جفت کفش پاشنه بلند بیندازید تا ظاهرتان بیشتر شود و پاهایتان بیشتر بلندتر شود.

خانم‌های قد بلند می‌توانند یک جین واید لگ ساق کوتاه را انتخاب کنند. شلوار جینی بخرید که درست روی مچ پا یا بالای آن قرار بگیرد. شلوار جین گشاد کوتاه قد شما را متناسب می کند، بدون اینکه شما را حتی بلندتر نشان دهد. شلوار جین کوتاه خود را با یک صندل یا نیم بوت پاشنه دار ست کنید و برای هر چیزی که روز به شما بیاورد آماده هستید.

ایده های استایل را مشاهده کنید: 

یک لباس سیاه و سفید با دکمه مشکی بالا، شلوار جین کمر بلند سفید، کفش مشکی یک ایده دوست داشتنی و آسان است.

استایل با شلوار واید لگ برای بهار

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

مدلهای جدید سرهمی طرحدار زنانه

مدلهای جدید سرهمی طرحدار زنانه :‌ ما قبلاً در مورد لباس های سرهمی به شما گفته ایم و از نظر ما این لباس ها برای روزهای تابستان ایده آل هستند. در این مطلب مدل های جدید سرهمی های طرحدار را به شما نشان خواهیم داد. همراه ما باشید.

برای ایجاد ظاهری آرام، می‌توانید یک تی‌شرت سفید کلاسیک را انتخاب کنید و آن را با یک کت بدون آستین چاپ شده، عینک آفتابی آینه‌دار، کیف کراس‌بادی چرمی قهوه‌ای و صندل‌های تخت قهوه‌ای ترکیب کنید.

یا می توانید یک کت و شلوار راه راه سیاه و سفید پیدا کنید و آن را با عینک آفتابی، ژاکت راه راه سفید و قرمز، کیف چرمی قرمز و کفش تخت سفید ترکیب کنید. برای ایجاد یک لباس رمانتیک تر، می توانید یک کت و شلوار راه راه سفید و صورتی کم رنگ با روسری همراه داشته باشید و آن را با عینک آفتابی گرد، یک کیف توری سفید و صندل های تخت سفید ست کنید. یا می توانید ترکیبی را با یک کت و شلوار کمربند راه راه سفید و آبی، یک کت جین، یک کیف گرد حصیری و کفش قرمز با پاپیون تکرار کنید.

با صندل تخت بژ

مدلهای جدید سرهمی طرحدار زنانه

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

مدلهای جدید ترنچ کت پاستلی

مدلهای جدید ترنچ کت پاستلی :‌ ترنچ کت در استایل های پاییز و زمستانه بسیار محبوب است. اما آیا تا بحال به ترنچ کت پاستلی فکر کرده اید؟ ما این مطلب را به ترنچ کت پاستلی اختصاص داده ایم. همراه ما باشید. 

راهنمای استایل ترنچ کت پاستلی با شلوار

اگر دوست دارید لباس های چشم نواز بپوشید، می توانید یک ترنچ کت یاسی را پیدا کنید و آن را با یقه اسکی یاسی، شلوار مشکی، کیف کلاچ ، عینک آفتابی و چکمه های بلند نقره ای ترکیب کنید.

برای ایجاد ظاهری ملایم و کژوال می توانید یک پیراهن سفید را انتخاب کنید و آن را با یک ژاکت خاکستری، یک کلاه پوم پوم دار خاکستری، یک شلوار تنگ مشکی، یک کت بلند صورتی کم رنگ، یک کیف چرمی صورتی کم رنگ و کفش پاشنه بلند تزئین شده ست کنید.

با شلوار جین، پمپ بژ و کیف طوسی

مدلهای جدید ترنچ کت پاستلی

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

استایل جذاب با شلوار جین و پیراهن مردانه 1402

استایل جذاب با شلوار جین و پیراهن مردانه 1402 : یک پیراهن دکمه دار و شلوار جین به راحتی می تواند شما را در صورت پوشیدن نادرست و عجیب جلوه دهد . برای اینکه بتوانید ظاهر پیراهن و شلوار جین را ست کنید، باید چند مفهوم اساسی در مورد تناسب اندام، تاک کردن و کفش را بدانید.

استایل جذاب با شلوار جین و پیراهن مردانه 1402

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

راهنمای استایل بافت با شلوار کراپ

راهنمای استایل بافت با شلوار کراپ :‌ امروز می خواهیم همچنان ایده های لباس شیک و جذاب را با ژاکت های مختلف با شما به اشتراک بگذاریم. و این بار می خواهیم توجه شما را به ترکیب ژاکت کش باف پشمی و شلوار کراپ جلب کنیم. همراه ما باشید.

اگر به دنبال لباس‌های غیر رسمی هستید، می‌توانید این ایده‌ها را تکرار کنید. اول از همه، می توانید یک ژاکت کش باف پشمی گشاد قهوه ای پیدا کنید و آن را با یک کیف چرم قهوه ای، عینک آفتابی، یک گردنبند طلایی، شلوار جین گشاد آبی و چکمه های پاشنه دار قهوه ای جیر مخلوط کنید.

در مرحله دوم، می‌توانید یک پیراهن گشاد مشکی انتخاب کنید و آن را با یک ژاکت کش باف پشمی بلند بژ، یک کیف چرم قهوه‌ای، شلوار جین بند دار آبی تیره و کفش‌های تخت چرم قهوه‌ای ترکیب کنید.

و سوم، می توانید یک ژاکت کش باف پشمی صورتی کم رنگ بردارید و آن را با یک تاپ سفید، یک گردنبند، یک کیف بژ، شلوار جین کراپ و کفش پاشنه بلند چرمی بژ ست کنید. برای داشتن لباسی چشم نوازتر، می توانید ترکیبی را با ژاکت کش باف پشمی گشاد صورتی تند، گوشواره های گرد نقره ای، شلوار جین کمربند بلند طوسی تیره و چکمه های ساق پاشنه دار سفید چرمی تکرار کنید.

برای ایجاد ظاهری دنج، می توانید یک تی شرت سفید بردارید و آن را با یک ژاکت کش باف پشمی بژ، شلوار جین ، یک کیف چرمی کرم رنگ و کفش های تخت چرم بژ ترکیب کنید. یا می توانید یک پیراهن سفید را با ژاکت کشباف بافتنی سفید، عینک آفتابی گرد، کیف جیر خاکستری، شلوار جین آبی روشن و نیم بوت های چرم قهوه ای ست کنید.

با کیف تزئین شده بژ و چکمه های پاشنه ساق پا از چرم سفید

راهنمای استایل بافت با شلوار کراپ

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

عینک های آفتابی ترندی 2023

عینک های آفتابی ترندی 2023 :‌ عینک آفتابی یک اکسسوری ضروری است که می‌توان آن را در کمد لباس هر کسی پیدا کرد و هر از گاهی عینک‌های جدید را برای بزرگ‌تر کردن مجموعه می‌خریم. به این ایده های ترند نگاهی بیندازید تا از بین آنها انتخاب کنید و چیزی جدید متناسب با فرم صورت خود دریافت کنید!

عینک آفتابی مربعی مدل دهه 70

عینک‌های آفتابی مربعی بزرگ با فریم‌ها و عینک‌هایی با رنگ‌های تند انتخاب های جذاب برای انتخاب هستند. چنین عینک‌های آفتابی یک مزیت بزرگ دارند - می‌توانند بیشتر صورت شما را بپوشانند.

عینک آفتابی لاک‌پشتی بزرگ زرد، اکسسوری جسورانه دهه 70 برای سنگ است.

عینک های آفتابی ترندی 2023

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

راهنمای استایل شلوار بگ با ژاکت کشباف

راهنمای استایل شلوار بگ با ژاکت کشباف :‌ آیا به دنبال استایل هایی هستید که برای هر موقعیتی ایده آل باشند؟ پس باید به خواندن این مقاله ادامه دهید زیرا ما برای شما ظاهری شیک و بسیار شگفت انگیز با ژاکت کش باف پشمی و شلوار گشاد آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

راهنمای انتخاب لباس برای این استایل:

اگر می خواهید استایلی ملایم ایجاد کنید، باید لباس هایی با رنگ پاستلی، به عنوان مثال، شلوار بژ یا قهوه ای انتخاب کنید. می توانید یک تی شرت سفید بردارید و آن را با یک ژاکت کش باف پشمی بژ، یک کیف چرمی قهوه ای، یک گردنبند طلایی، یک شلوار دمپا گشاد قهوه ای و چکمه های پاشنه بلند قهوه ای جیر مخلوط کنید.

یا می‌توانید شلوار قهوه‌ای را انتخاب کنید و آن را با یک ژاکت کش باف پشمی گشاد بژ، یک کمربند چرمی قهوه‌ای، کفش‌های تخت توری سفید و یک کیف چرمی قهوه‌ای ترکیب کنید.

برای روزهای سردتر می توانید یک یقه اسکی خاکستری پیدا کنید و آن را با یک ژاکت کش باف پشمی دکمه دار طوسی، عینک آفتابی گرد، یک شلوار قهوه ای، یک کیف چرمی قهوه ای و نیم بوت های صاف چرم قهوه ای ست کنید.

برای ظاهری زیباتر و شیک‌تر می‌توانید ترکیبی را با یک تاپ گشاد سفید، شلوار گشاد بژ، ژاکت کش باف پشمی بلند قهوه‌ای، کفش‌های پاشنه بلند و کیف کلاچ چرمی بژ تکرار کنید.

با کیف بژ و مشکی و کفش تخت چرم مشکی

راهنمای استایل شلوار بگ با ژاکت کشباف

  • زهرا فدایی
  • ۰
  • ۰

7 نکته و ترفند مد از استایلیست های حرفه ای برای امسال

7 نکته و ترفند مد از استایلیست های حرفه ای برای امسال : چه کسی دوست ندارد همیشه شیک به نظر برسد؟ شرط می بندم که همه می خواهند با لباس هایی که می پوشند و استایلی که دارند زیبا به نظر برسند و احساس شیک و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. اما کاملاً طبیعی است که همه افراد شیک به دنیا نیامده اند یا خودشان حس منحصر به فردی از استایل کردن دارند. اما نگران نباشید ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. اگر می خواهید در این سال شیک بمانید، می توانید این نکات حرفه ای مد را که در اینجا ذکر شده است، دنبال کنید.

7 نکته و ترفند مد از استایلیست های حرفه ای برای امسال

  • زهرا فدایی