tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

  • ۰
  • ۰

چگونه دامن های میدی را به درستی بپوشیم؟

چگونه دامن های میدی را به درستی بپوشیم؟ :‌ دامن های میدی بهترین افزودنی برای کمد لباس بهاری شما هستند. بله، پوشیدن آنها دشوار است زیرا به راحتی می توانند شما را کمی  پیر به نظر برسانند. وقتی صحبت از پوشیدن دامن‌های میدی به میان می‌آید، متأسفانه مرز بین مد روز و مد قدیمی بسیار نازک است. اما خوشبختانه ما در این مطلب به استایل درست این سبک از لباس خواهیم پرداخت.

رنگ های خود را انتخاب کنید

اگرچه رنگ‌های کلاسیک مانند سفید، مشکی و خاکستری بسیار شیک هستند، از امتحان کردن رنگ‌ها یا الگوهای تند و روشن نترسید.

چگونه دامن های میدی را به درستی بپوشیم؟

بیشتر بخوانید: 10 روش برای ست کردن دامن میدی

کفش های تخت در مقابل کفش پاشنه دار

بسیاری از مردم فکر می کنند هنگام پوشیدن دامن میدی نباید کفش های تخت بپوشید، زیرا ترکیب دامن میدی و کفش تخت می تواند پاهای شما را کوتاه تر نشان دهد. از آنجایی که پاشنه بلند قد شما را بلند می کند و دامن میانی آن را کوتاه می کند، ایده خوبی است که دامن خود را با کفش پاشنه بلند ست کنید. با این اوصاف، باید انتخاب کنید که در آن بهترین احساس را دارید.  

چگونه دامن های میدی را به درستی بپوشیم؟

لباس مناسب بالاتنه

جذاب ترین گزینه برای اکثر خانم ها هنگام پوشیدن دامن میدی پوشیدن یک تاپ تنگ است. مطمئناً شما تصاویری از مد روزها را دیده اید که یک تاپ گشاد با دامن میدی پوشیده اند، اما در زندگی واقعی به ندرت جواب می دهد .

چگونه دامن های میدی را به درستی بپوشیم؟

از آنجایی که دامن میانی با قد غیرعادی از ساق پا جدا می شود، لباسی تنگ بپوشید که کمرتان را برجسته کند. صرف نظر از اینکه لباس تنگ بپوشید یا نه، بالاتنه باید همیشه در دامن جمع شود تا «وسط» شما را نشان دهد (دوباره کمرتان را برجسته کنید). اکنون وقتی هوا گرمتر می شود، می توانید یک تاپ برش نیز انتخاب کنید زیرا با دامن میدی بسیار ست می شود.

تناسب 

دامن میدی به تناسب بستگی دارد. برخی آن را طولانی تر، برخی کوتاه تر دوست دارند. دامن میدی معمولی باید تا وسط مچ پا برسد. اما صادقانه بگویم، تا زمانی که از یک دامن معمولی بلندتر باشد و زیر زانو باشد. امروزه به عنوان دامن میدی پذیرفته شده است. از آنجایی که تناسب بسته به شکل و اندازه بدن و همچنین سلیقه شما بسیار مهم است، پیدا کردن یک دامن میدی مناسب از روی رک بسیار مشکل است.

چگونه دامن های میدی را به درستی بپوشیم؟

این کار را آسان کنید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و از همان ابتدا دامن خود را طوری بسازید که با اندازه های منحصر به فرد شما مطابقت داشته باشد. به این ترتیب، مطمئن خواهید شد که مطابق میل شماست، و مجبور نخواهید بود ساعت‌ها برای یافتن «مناسب کامل» وقت صرف کنید.

سخن آخر: 

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و بتوانید با این نکات ساده اما مهم دامن های میدی را به درستی استایل کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب بعدی ما را در مورد انواع دامن بخوانید: آیا دامن مناسب با فرم بدن خودتان را میدانید؟

  • ۰۱/۰۶/۱۹
  • زهرا فدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی