tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

tipza

مد و فشن - دنیای مد- استایل خانم ها و آقایان - استایل بچگانه - نکات و ترفندها

  • ۰
  • ۰

هر انگشتر مردانه در دست چه کاربرد و معنی دارد؟ آیا استفاده از انگشتر مردانه معنای خاصی دارد؟ وقتی انگشتی را روی انگشت چهارم دست چپ فرد دیدید ، بلافاصله فکر می کنید که او ازدواج کرده است. این ایده به ذهن شما خطور می کند زیرا حلقه ها معنی دارند و استفاده از آنها نه تنها به عنوان یک وسیله جانبی بلکه به عنوان یک پیام دهنده نیز مهم است.

هر انگشتر مردانه در دست چه کاربرد و معنی دارد؟

هر انگشتر مردانه در دست چه کاربرد و معنی دارد؟

البته این بدان معنا نیست که انگشتر مردانه فقط برای انتقال پیام است و آنها هیچ نقشی در استایل و مد ندارند ، اما نقش انگشتر مردانه نقش دوگانه دارد و شما باید کاملاً با این دو نقش آشنا باشید و به درستی از آنها به استایل خود استفاده کنید .

در این مقاله ویژه از تیپزا به انگشتر مردانه به عنوان یکی از اکسسوری و جواهرات مردانه ، به شما خواهیم گفت که انگشتر مردانه روی هر انگشت به چه معناست و چه کاربردی در شما دارد.

هر انگشتر مردانه در دست چه کاربرد و معنی دارد؟

جواهرات و انگشتر در استایل مردانه

بسیاری از آقایان تصور می کنند که جواهرات مخصوص خانمها است و آقایان نه تنها نیازی به جواهرات ندارند بلکه نباید از آنها استفاده کنند و فقط حلقه ازدواج برای آنها کافی است.

اما این به هیچ وجه درست نیست ، واضح است که نحوه استفاده مردان از جواهرات اساساً با زنان متفاوت است و نباید انتظار داشت که یک مرد شیک پوش همان مقدار جواهراتی را که خانم ها استفاده می کنند ، استفاده کند ، اما این معنای مذموم حضور و ممنوعیت جواهرات به سبک مردانه نیست.

آقایان شیک پوشی که آیکن مد محسوب می‌شوند از جواهرات به مقدار کافی و صحیح در استایل خود بهره می‌برند و همین جواهرات ساده و روزمره شیک پوشی آن‌ها را چندین مرحله ارتقاء می‌دهد.

هر انگشتر مردانه در دست چه کاربرد و معنی دارد؟

بیشتربخوانید: چند اشتباه مهم آقایان در لباس پوشیدن

انگشتر مردانه و معنی آن

لازم به ذکر است که استفاده از جواهرات به هر قیمتی نمی تواند شما را شیک پوش کند اما باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید و از این اکسسوری به طور صحیح و متعادل استفاده کنید. یکی از مهمترین جواهراتی که در استایل مردانه بیشتر از انواع دیگر استفاده می شود انگشتر است.

انگشتر محدود به حلقه ازدواج نیست و این اکسسوری دارای اشکال و کاربردهای مختلف دیگری است که براساس موقعیت و استایل شما اندازه گیری می شود.

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده استفاده از انگشتر مردانه ، قرار گرفتن آن در دست شماست ، انگشتی که روی انگشتر استفاده می کنید معنی آن تغییر می کند و تأثیر متفاوتی در استایل شما دارد. در ادامه به شما خواهیم گفت که انگشتر مردانه روی هر انگشت به چه معناست و چه کاربردی برای شما دارد.

معنی انگشتر مردانه روی انگشت کوچک

اگر می خواهید انگشتر خاص و متفاوتی بگیرید که طرح متفاوتی روی آن باشد ، انگشت کوچک بهترین محل برای این کار است. وقتی حلقه دقیقاً در حاشیه دست شما باشد ، توجه بیشتری را به خود جلب می کند و همه آن را می بینند.

به دلیل این ویژگی ها ، انگشت کوچک در میان آقایانی که می خواهند پیام خاصی را به دیگران منتقل کنند بسیار محبوب شده است.در کشور کانادا مهندسان یک انگشتر آهنی در انگشت کوچک خود می‌کنند که نشانه‌ای شوخ طبعانه از غرور آن‌ها نسبت به حرفه‌شان است.

هر انگشتر مردانه در دست چه کاربرد و معنی دارد؟

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد در قرون وسطی کشیش ها انگشت کوچک خود را به نشانه تعهد به عدم ازدواج انگشتر بسته اند.

البته امروزه چنین معنایی برای انگشتر انگشت کوچک تصور نمی شود ، اما همچنان نشانه تجمل گرایی است. در طالع بینی ، انگشت کوچک با سیاره عطارد مرتبط است ، که به شما نشانه ای از خرد و هوش و قدرت متقاعد کردن دیگران را می دهد.

بیشتر بخوانید: استایل مناسب برای انواع محیط کار آقایان

معنی انگشتر مردانه در انگشت حلقه

انگشت چهارم یا انگشت حلقه سبابه کلاسیک‌ترین محل برای استفاده از انگشتر است و زمانی که شما می‌خواهید استفاده از انگشتر را شروع کنید همیشه ابتدا سراغ این انگشت می‌روید.

انگشت سبابه دست چپ محل استفاده از حلقه ازدواج است اما در کشورهای اروپای شرقی و همین طور اسپانیا حلقه ازدواج در دست راست استفاده می‌شود.

انگشتر مردانه

در طالع بینی ، این انگشت با ماه همراه است و نشانه ای از خلاقیت و عاشقانه است. حلقه ازدواج آقایان  معمولاً یک حلقه طلایی یا پلاتینی ساده در رنگ های زرد یا نقره ای است که معمولاً جزئیات زیادی روی آن نیست و آقایان شیک پوش ترجیح می دهند حلقه ازدواج خود را ساده‌تر از حلقه های دیگر انتخاب کنند.

معنای انگشتر مردانه در انگشت وسط

استفاده از انگشتر در انگشت میانی تا حد زیادی غیرمتعارف است زیرا وجود حلقه بر روی این انگشت می تواند عملکرد انگشت اشاره را محدود کند و بنابراین کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما این می تواند ایده ای برای یک کار خلاق باشد و به دستان شما ظاهری خاص ، متفاوت و جسورانه بدهد.

برای این کار بهتر است از انگشتر ظریف تری استفاده کنید تا در عملکرد و حرکت انگشت اشاره تداخل ایجاد نکند. جالب است بدانید که در طالع بینی ، انگشت میانی با زحل در ارتباط است ، که معنای تعادل و مسئولیت را منتقل می کند.

انگشتر مردانه

بیشتر بخوانید: 10 مدل کفش مردانه که در این تابستان به آنها نیاز دارید

معنای انگشتر مردانه در انگشت اشاره

انگشت اشاره عملی ترین انگشت روی دست شما است که به طور سنتی برای انگشترهای رسمی ، منبت ، مهر و موم و نشان خانوادگی استفاده می شود. به طور کلی افراد عالی رتبه مانند

نجیب زادگان، پادشاهان و سناتورها و اعضای خاندان‌های سلطنتی انگشترهای خود را در این انگشت قرار می‌دهند و به این ترتیب جایگاه بالای خود را نشان می‌دهند اما شما می‌توانید انگشترهای سطح بالای خود را در این انگشت قرار دهید و جایگاه اجتماعی خود را بالا نشان دهید. در طالع بینی انگشت اشاره با خدای ژوپیتر مرتبط است که مفهوم افتخار و قدرت می‌دهد.

انگشتر مردانه

معنای انگشتر مردانه در انگشت شست

از دیدگاه سنتی ، انگشت شست نمادی از شخصیت شماست. در آسیای دور دست ، کمانداران حلقه هایی را دور شست می بستند تا کشیدن کمان را آسان تر کنند و به انگشت شست آسیب نرسانند.

اما امروزه به ندرت از انگشتر در شست استفاده می شود و فقط افرادی که حس خلاقیت زیادی دارند این کار را انجام می دهند. در فرهنگ غربی ، استفاده از انگشتر بر روی انگشت شست بسیار معمول نیست ، اما در فرهنگ های دیگر ، انگشتر بر روی انگشت شست به معنای ثروت و نفوذ بیشتر است.

اگر می خواهید انگشتی را روی این انگشت امتحان کنید ، بهتر است بدانید که انجام این کار ممکن است احساس عجیبی داشته باشد و عادت به آن زمان بر است ، اما انگشتر روی انگشت شست نیز می تواند زیبا و جالب باشد ، و اگر شکل انگشت خود راضی نیستید و فکر می کنید خیلی ضخیم است ، بهتر است از حلقه های بزرگتر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای پوشیدن کت تک مردانه + نکات مهم

انگشتر مردانه

و چند نکته مهم

اکنون که با کاربرد و معنی انگشتر آقایان روی هر انگشت آشنا شدید ، در پایان بهتر است با چند نکته مهم در این زمینه آشنا شوید و از انگشترهای خود به روش صحیح استفاده کنید.

اولین نکته در مورد تناسب است ، شما می توانید از انگشتری مناسب برای متعادل نشان دادن دستان خود استفاده کنید ، به عنوان مثال ، اگر انگشتان باریکی دارید ، بهتر است از حلقه هایی استفاده کنید که نازک و بندهای آنها نازک است ، این باعث می شود دستان شما قوی تر شوند و متعادل تر به نظر می رسد.

در مقابل اگر انگشتان شما ضخیم و زمخت است باید از انگشترهایی استفاده کنید که درشت و ضخیم هستند تا انگشتانتان باریک‌تر و متعادل‌تر دیده شوند. نکته مهم دیگر در مورد تعادل است.

انگشتر مردانه

اگر از دو سه انگشتر یا بیشتر در دستان خود استفاده می‌کنید همه آن‌ها را در یک دست خود به کار نبرید بلکه سعی کنید تعادل لازم را ایجاد کنید و انگشترها را بین دستانتان تقسیم کنید.

البته این به معنای تقارن نیست مثلا لزومی ندارد که شما تعداد مساوی و متقارنی انگشتر در دو دست خود داشته باشید بلکه چیزی که اهمیت دارد تعادل است.

نکته مهم آخر تشابه است که قانون بسیار ساده‌ای دارد و آن این است که همه انگشترهای شما باید از یک رنگ باشند مثلا همه آن‌ها باید طلایی یا نقره‌ای باشند البته منظور از مشابهت، شبیه بودن دقیق و صددرصدی نیست بلکه سرد و گرم بودن رنگ‌ها است که اهمیت دارد مثلا سعی کنید همه رنگ‌ها را گرم (طلایی، برنزی، رزگلد) و یا سرد (نقره‌ای، استیل، طلای سفید) انتخاب کنید.

سخن آخر:

اگر این مقاله مورد علاقه شماست ، می توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد تیپزا ، لباس های مردانه ، جواهرات و اکسسوری ها بخوانید. انتقادات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی